w sprawie: Regulaminu postępowania na etapie realizacji i w okresie trwałości projektów finansowanych ze źródeł zewnętrznych w Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu
Na podstawie art. 66 ust.2 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 2184 ze zmianami), § 18 ust.3 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, zarządza się, co następuje:
§ 1
Wprowadza się Regulamin postępowania na etapie realizacji i w okresie trwałości projektów finansowanych ze źródeł zewnętrznych w Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu, zwany dalej „Regulaminem”, stanowiący załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 2
- Traci moc zarządzenie nr 157/2013 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu dnia 4 października 2013 roku, w sprawie wprowadzenia Instrukcji w zakresie utrzymania trwałości projektu przez 5 lat, od dnia zakończenia finansowej realizacji projektu na Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu.
- W przypadku projektów, dla których nie zakończył się okres trwałości, a osoba do monitorowania trwałości projektów została wyznaczona zgodnie z zarządzeniem nr 157/2013 Rektora UPWr, o którym mowa powyżej, obowiązki związane ze sprawozdawczością wykonuje się na dotychczasowych zasadach.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Rektor
prof. dr hab. inż. Tadeusz Trziszka