2018 rok

Zarządzenie nr 15/2018 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 26 stycznia 2018 roku

w sprawie: Regulaminu postępowania na etapie realizacji i w okresie trwałości projektów finansowanych ze źródeł zewnętrznych w Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu

Na podstawie art. 66 ust.2 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 2184 ze zmianami), § 18 ust.3 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, zarządza się, co następuje:

§ 1

Wprowadza się Regulamin postępowania na etapie realizacji i w okresie trwałości projektów finansowanych ze źródeł zewnętrznych w Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu, zwany dalej „Regulaminem”, stanowiący załącznik do niniejszego zarządzenia.

§ 2

  1. Traci moc zarządzenie nr 157/2013 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu dnia 4 października 2013 roku, w sprawie wprowadzenia Instrukcji w zakresie utrzymania trwałości projektu przez 5 lat, od dnia zakończenia finansowej realizacji projektu na Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu.
  2. W przypadku projektów, dla których nie zakończył się okres trwałości, a osoba do monitorowania trwałości projektów została wyznaczona zgodnie z zarządzeniem nr 157/2013 Rektora UPWr, o którym mowa powyżej, obowiązki związane ze sprawozdawczością wykonuje się na dotychczasowych zasadach.

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Rektor

prof. dr hab. inż. Tadeusz Trziszka

Pliki do pobrania


Historia wersji
Wytworzył: Tadeusz Trziszka
Data wytworzenia: 26-01-2018
Opublikowane przez: Piotr Kaługa
Data publikacji: 29-01-2018 12:42
Ostatnio zaktualizował: Karolina Gerlicz
Data ostatniej aktualizacji: 17-06-2020 12:03