2022 rok

Zarządzenie nr 6/2022 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 12 stycznia 2022 roku

w sprawie wprowadzenia zmian do zarządzenia nr 245/2020 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 31 sierpnia 2020 roku w sprawie przekształcenia Działu Organizacji Studiów i Działu Spraw Studenckich w Centrum Spraw Studenckich oraz wprowadzenia zmian do Regulaminu organizacyjnego Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu wprowadzonego zarządzeniem nr 152/2019 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 3 października 2019 r. z późn. zm.

Na podstawie art. 23 ust. 1 i ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2021 r. poz. 478 z późn. zm.), § 8 ust. 2, ust. 3 pkt 2 i pkt 50, § 40 ust. 6 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu stanowiącego załącznik do uchwały nr 56/2019 Senatu Uniwersytetu Przyrodniczego z dnia 28 czerwca 2019 roku w sprawie uchwalenia Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z późn. zm. oraz § 114 Regulaminu organizacyjnego Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu stanowiącego załącznik do zarządzenia nr 152/2019 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 3 października 2019 r. z późn. zm. zarządza się, co następuje:

§ 1


W zarządzeniu nr 245/2020 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 31 sierpnia 2020 r. w sprawie przekształcenia Działu Organizacji Studiów i Działu Spraw Studenckich w Centrum Spraw Studenckich oraz wprowadzenia zmian do regulaminu organizacyjnego Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu wprowadzonego zarządzeniem nr 152/2019 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 3 października 2019 r. ze zm. w sprawie wprowadzenia regulaminu organizacyjnego wprowadza się następujące zmiany:

§ 1 otrzymuje brzmienie:

„1. Dotychczasowe: Dział Organizacji Studiów i Dział Spraw Studenckich przekształca się w Centrum Spraw Studenckich.

2. Centrum Spraw Studenckich realizuje swoje zadania za pośrednictwem: Sekcji organizacji studiów, Sekcji toku studiów i świadczeń dla studentów oraz Sekcji spraw studenckich.

1) Do zadań Sekcji organizacji studiów należy:

a) nadzorowanie i koordynowanie organizacji i funkcjonowania studiów pierwszego stopnia, drugiego stopnia i jednolitych studiów magisterskich, ze szczególnym uwzględnieniem procesu dydaktycznego,

b) prowadzenie spraw związanych z weryfikacją przedmiotów i rozliczaniem godzin dydaktycznych (w tym zajęć prowadzonych dla studentów z zagranicy odbywających studia w UPWr w ramach programów międzynarodowych) w celu przygotowania wypłaty należności za godziny ponadwymiarowe nauczycieli akademickich oraz należności za sprawowanie opieki nad praktykami studenckimi,

c) nadzór merytoryczny nad funkcjonowaniem Uniwersyteckiego Systemu Organizacji Studiów (USOS) w zakresie działalności Sekcji,

d) nadzór merytoryczny nad funkcjonowaniem systemu Sylabus w zakresie działalności Sekcji,

e) organizowanie i nadzór nad badaniami ankietowymi dla studentów i absolwentów w USOS, analiza wyników ankietyzacji oraz opracowywanie raportów, na zasadach określonych w Uczelnianym Systemie Zapewnienia Jakości Kształcenia,

f) zapewnianie wg kompetencji Centrum obsługi administracyjnej Rektorskiej Komisji ds. Zapewnienia Jakości Kształcenia,

g) analiza wykorzystania sal ogólnouczelnianych, przydzielanie sal wydziałom celem realizacji dydaktyki oraz obsługa Systemu Rezerwacji Sal w zakresie rozpatrywania wniosków o rezerwację sal ogólnouczelnianych,

h) udział w przygotowaniu zapisów na przedmioty ogólnouczelniane,

i) udział w przygotowaniu i realizacji projektów dydaktycznych w zakresie kompetencji Sekcji,

j) współpraca z samorządem studenckim działającym na uczelni, w szczególności przy promocji ankietyzacji zajęć dydaktycznych oraz opiniowaniu aktów normatywnych UPWr,

k) zapewnienie obsługi asystenckiej prorektora ds. studenckich i edukacji i dyrektora Centrum,

l) inicjowanie i nadzorowanie opracowania przepisów wewnętrznych związanych z zakresem swojego działania i ich bieżąca aktualizacja,

m) zapewnianie funkcjonowania kontroli zarządczej ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania ryzykiem w zakresie działalności Sekcji,

n) archiwizacja dokumentacji wytworzonej i zgromadzonej w ramach powierzonych zadań.

2) Do zadań Sekcji toku studiów i świadczeń dla studentów należy:

a) nadzór i koordynacja organizacji i funkcjonowania studiów pierwszego stopnia, drugiego stopnia i jednolitych studiów magisterskich, ze szczególnym uwzględnieniem obsługi toku studiów,

b) nadzór merytoryczny nad funkcjonowaniem USOS w zakresie działalności Sekcji,

c) opracowywanie wzorów dokumentów, w tym dokumentacji programów studiów, oraz wzorów dyplomów ukończenia studiów, a także pełnienie nadzoru nad ich wprowadzaniem do systemów związanych z dydaktyką - w tym do systemu USOS,

d) przygotowywanie materiałów niezbędnych do podjęcia decyzji w przypadku wniosków o ponowne rozpatrzenie sprawy w zakresie toku studiów i świadczeń dla studentów oraz sporządzanie decyzji administracyjnych w tych sprawach,

e) opracowywanie wzorów dokumentów, w tym dokumentacji przebiegu studiów, wniosków, decyzji administracyjnych i postanowień wydawanych w indywidualnych sprawach studenckich i nadzór nad ich wprowadzaniem do USOS oraz do innych systemów związanych z dydaktyką,

f) nadzór merytoryczny nad funkcjonowaniem systemu Sylabus i koordynacja prac związanych z przygotowaniem dokumentacji programów studiów dla poszczególnych cykli kształcenia,

g) prowadzenie ewidencji kierunków studiów prowadzonych w UPWr wraz
z dokumentacją dotyczącą pozwoleń do ich prowadzenia oraz decyzjami
w sprawie oceny jakości kształcenia PKA,

h) sporządzanie sprawozdań na potrzeby ministra właściwego ds. szkolnictwa wyższego i nauki, GUS, NAWA, w zakresie prowadzenia studiów i spraw studenckich oraz nadzór nad procesem weryfikacji i korekty danych źródłowych oraz wprowadzanie danych - zgodnie z zakresem kompetencyjnym Centrum - do systemu POL-on,

i) prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem i wypłatą stypendiów rektora oraz stypendiów ministra,

j) opracowywanie rocznego projektu planu wpływów i wydatków funduszu stypendialnego, nadzór nad wydatkowaniem środków na świadczenia dla studentów oraz przygotowywanie projektów stawek stypendiów,

k) zapewnianie wg kompetencji Centrum obsługi administracyjnej Senackiej Komisji Spraw Studenckich i Edukacji,

l) prowadzenie spraw studentów z zagranicy w zakresie wypłat świadczeń
z programów stypendialnych NAWA i stypendium im. prof. Stanisława Tołpy,

m) koordynacja spraw związanych z programem MostAR,

n) sporządzanie rankingów najlepszych absolwentów UPWr (również na potrzeby wydawania zaświadczenia do umorzenia kredytu studenckiego i przyznawania nagród rektora dla najlepszych absolwentów),

o) udział w przygotowaniu i realizacji projektów dydaktycznych w zakresie kompetencji Sekcji,

p) współpraca z samorządem studenckim działającym na uczelni, w szczególności przy opiniowaniu aktów normatywnych UPWr,

q) inicjowanie i nadzorowanie opracowania przepisów wewnętrznych związanych z zakresem swojego działania i ich bieżąca aktualizacja,

r) archiwizacja dokumentacji wytworzonej i zgromadzonej w ramach powierzonych zadań,

s) zapewnianie funkcjonowania kontroli zarządczej ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania ryzykiem w zakresie działalności Sekcji.

3) Do zadań Sekcji spraw studenckich należy:

a) układanie, koordynowanie i realizacja planu przyznawania miejsc w domach studenckich,

b) zarządzanie i obsługa niewykorzystanych miejsc w pokojach studenckich udostępnianych na zasadach gościnnych, w trakcie trwania zajęć dydaktycznych i w trakcie wakacji, w tym dla studentów odbywających praktyki i innych,

c) nadzór merytoryczny nad funkcjonowaniem oraz obsługa USOS, w szczególności moduł Akademiki, w zakresie kompetencji Sekcji,

d) współpraca z administracją domów studenckich i organami samorządu studenckiego w zakresie spraw wychowawczych i porządkowych dotyczących mieszkańców domów studenckich,

e) prowadzenie uzgodnień, z administracją domów studenckich i działem księgowości, w zakresie rozliczeń finansowych z kwaterowania w domach studenckich oraz z kwaterowania na zasadach gościnnych w pokojach studenckich,

f) zapewnienie obsługi administracyjnej Komisji Dyscyplinarnej dla Studentów i Odwoławczej Komisji Dyscyplinarnej dla Studentów, w zakresie kompetencji Centrum,

g) prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem studentów od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) i odpowiedzialności cywilnej (OC) oraz ewidencji i sprawozdawczości dotyczącej studentów zgłoszonych przez uczelnię do ubezpieczenia zdrowotnego,

h) zapewnienie wsparcia informacyjno-adaptacyjnego dla zagranicznych studentów odbywających studia w UPWr na pełnym cyklu kształcenia, z wyłączeniem obsługi toku studiów, w zakresie kompetencji Sekcji,

i) sporządzanie sprawozdań na potrzeby ministra właściwego ds. szkolnictwa wyższego i nauki, GUS, NAWA, przygotowanie opracowań, zestawień i planów rocznych, zgodnie z wymogami jednostek uczelni, w zakresie kompetencji Sekcji,

j) prowadzenie ewidencji uczelnianych organizacji studenckich i działających w uczelni stowarzyszeń zrzeszających wyłącznie studentów lub studentów, doktorantów i pracowników uczelni; koordynowanie ich działalności przy współpracy z opiekunami uczelnianych organizacji studenckich i kuratorami SKN,

k) wsparcie administracyjne realizacji projektów badawczych zgłoszonych przez Studenckie Koła Naukowe działające w uczelni, finansowanych ze środków wewnętrznych i zewnętrznych,

l) realizacja i rozliczanie zadań finansowanych ze środków projektu Sprawy studenckie i realizacja działań uczelnianych organizacji studenckich i działających w uczelni stowarzyszeń zrzeszających wyłącznie studentów lub studentów, doktorantów i pracowników uczelni, na podstawie podziału dostępnych środków na poszczególne rodzaje działalności sporządzonego przez samorząd studencki, w zakresie kompetencji Sekcji,

m) prowadzenie spraw związanych z działalnością Akademickiego Zespołu Pieśni i Tańca Jedliniok oraz rozliczanie zadań finansowanych ze środków projektu Zespołu,

n) współorganizowanie studenckich konferencji naukowych, Dni Aktywności Studenckiej, Szalonej Studenckiej Nocy Naukowej, a także udzielanie wsparcia administracyjnego między innymi w opracowaniu publikacji pokonferencyjnych,

o) współpraca z samorządem studenckim działającym w uczelni w zakresie opracowania Kalendarza Studenckiego, organizacji studenckich imprez turystycznych, sportowych i kulturalnych oraz innych form aktywności studenckiej,

p) koordynowanie organizacji dni wstępnych dla studentów pierwszego roku studiów pierwszego stopnia i jednolitych studiów magisterskich,

q) udział w przygotowaniu i realizacji projektów dydaktycznych w zakresie kompetencji Sekcji,

r) inicjowanie i nadzorowanie opracowania przepisów wewnętrznych związanych z zakresem swojego działania i ich bieżąca aktualizacja,

s) archiwizacja dokumentacji wytworzonej i zgromadzonej w ramach powierzonych zadań,

t) zapewnianie funkcjonowania kontroli zarządczej ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania ryzykiem w zakresie działalności Sekcji.”

3. Jednostka finansowana jest ze środków administracji uczelni.

4. Centrum Spraw Studenckich otrzymuje symbol organizacyjny S0CS0000”;

2) uchyla się § 2;

3) § 4 otrzymuje brzmienie:

„W Regulaminie organizacyjnym Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu wprowadzonym w życie zarządzeniem rektora nr 152/2019 z dnia 3 października 2019 roku z póżn. zm. wprowadza się następujące zmiany:

1) W § 24 ust. 2 usuwa się pkt. 2 i 3 oraz dodaje się pkt 14 w brzmieniu: „Centrum Spraw Studenckich”;

2) Uchyla się § 53 i § 54 i dodaje § 54a, który otrzymuje brzmienie:

„Centrum Spraw Studenckich realizuje swoje zadania za pośrednictwem: Sekcji organizacji studiów, Sekcji toku studiów i świadczeń dla studentów oraz Sekcji spraw studenckich.

1) Do zadań Sekcji organizacji studiów należy:

a) nadzorowanie i koordynowanie organizacji i funkcjonowania studiów pierwszego stopnia, drugiego stopnia i jednolitych studiów magisterskich, ze szczególnym uwzględnieniem procesu dydaktycznego,

b) prowadzenie spraw związanych z weryfikacją przedmiotów i rozliczaniem godzin dydaktycznych (w tym zajęć prowadzonych dla studentów z zagranicy odbywających studia w UPWr w ramach programów międzynarodowych) w celu przygotowania wypłaty należności za godziny ponadwymiarowe nauczycieli akademickich oraz należności za sprawowanie opieki nad praktykami studenckimi,

c) nadzór merytoryczny nad funkcjonowaniem Uniwersyteckiego Systemu Organizacji Studiów (USOS) w zakresie działalności Sekcji,

d) nadzór merytoryczny nad funkcjonowaniem systemu Sylabus w zakresie działalności Sekcji,

e) organizowanie i nadzór nad badaniami ankietowymi dla studentów i absolwentów w USOS, analiza wyników ankietyzacji oraz opracowywanie raportów, na zasadach określonych w Uczelnianym Systemie Zapewnienia Jakości Kształcenia,

f) zapewnianie wg kompetencji Centrum obsługi administracyjnej Rektorskiej Komisji ds. Zapewnienia Jakości Kształcenia,

g) analiza wykorzystania sal ogólnouczelnianych, przydzielanie sal wydziałom celem realizacji dydaktyki oraz obsługa Systemu Rezerwacji Sal w zakresie rozpatrywania wniosków o rezerwację sal ogólnouczelnianych,

h) udział w przygotowaniu zapisów na przedmioty ogólnouczelniane,

i) udział w przygotowaniu i realizacji projektów dydaktycznych w zakresie kompetencji Sekcji,

j) współpraca z samorządem studenckim działającym na uczelni, w szczególności przy promocji ankietyzacji zajęć dydaktycznych oraz opiniowaniu aktów normatywnych UPWr,

k) zapewnienie obsługi asystenckiej prorektora ds. studenckich i edukacji i dyrektora Centrum,

l) inicjowanie i nadzorowanie opracowania przepisów wewnętrznych związanych z zakresem swojego działania i ich bieżąca aktualizacja,

m) zapewnianie funkcjonowania kontroli zarządczej ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania ryzykiem w zakresie działalności Sekcji,

n) archiwizacja dokumentacji wytworzonej i zgromadzonej w ramach powierzonych zadań.

2) Do zadań Sekcji toku studiów i świadczeń dla studentów należy:

a) nadzór i koordynacja organizacji i funkcjonowania studiów pierwszego stopnia, drugiego stopnia i jednolitych studiów magisterskich, ze szczególnym uwzględnieniem obsługi toku studiów,

b) nadzór merytoryczny nad funkcjonowaniem USOS w zakresie działalności Sekcji,

c) opracowywanie wzorów dokumentów, w tym dokumentacji programów studiów, oraz wzorów dyplomów ukończenia studiów, a także pełnienie nadzoru nad ich wprowadzaniem do systemów związanych z dydaktyką - w tym do systemu USOS,

d) przygotowywanie materiałów niezbędnych do podjęcia decyzji w przypadku wniosków o ponowne rozpatrzenie sprawy w zakresie toku studiów i świadczeń dla studentów oraz sporządzanie decyzji administracyjnych w tych sprawach,

e) opracowywanie wzorów dokumentów, w tym dokumentacji przebiegu studiów, wniosków, decyzji administracyjnych i postanowień wydawanych w indywidualnych sprawach studenckich i nadzór nad ich wprowadzaniem do USOS oraz do innych systemów związanych z dydaktyką,

f) nadzór merytoryczny nad funkcjonowaniem systemu Sylabus i koordynacja prac związanych z przygotowaniem dokumentacji programów studiów dla poszczególnych cykli kształcenia,

g) prowadzenie ewidencji kierunków studiów prowadzonych w UPWr wraz
z dokumentacją dotyczącą pozwoleń do ich prowadzenia oraz decyzjami
w sprawie oceny jakości kształcenia PKA,

h) sporządzanie sprawozdań na potrzeby ministra właściwego ds. szkolnictwa wyższego i nauki, GUS, NAWA, w zakresie prowadzenia studiów i spraw studenckich oraz nadzór nad procesem weryfikacji i korekty danych źródłowych oraz wprowadzanie danych - zgodnie z zakresem kompetencyjnym Centrum - do systemu POL-on,

i) prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem i wypłatą stypendiów rektora oraz stypendiów ministra,

j) opracowywanie rocznego projektu planu wpływów i wydatków funduszu stypendialnego, nadzór nad wydatkowaniem środków na świadczenia dla studentów oraz przygotowywanie projektów stawek stypendiów,

k) zapewnianie wg kompetencji Centrum obsługi administracyjnej Senackiej Komisji Spraw Studenckich i Edukacji,

l) prowadzenie spraw studentów z zagranicy w zakresie wypłat świadczeń
z programów stypendialnych NAWA i stypendium im. prof. Stanisława Tołpy,

m) koordynacja spraw związanych z programem MostAR,

n) sporządzanie rankingów najlepszych absolwentów UPWr (również na potrzeby wydawania zaświadczenia do umorzenia kredytu studenckiego
i przyznawania nagród rektora dla najlepszych absolwentów),

o) udział w przygotowaniu i realizacji projektów dydaktycznych w zakresie kompetencji Sekcji,

p) współpraca z samorządem studenckim działającym na uczelni, w szczególności przy opiniowaniu aktów normatywnych UPWr,

q) inicjowanie i nadzorowanie opracowania przepisów wewnętrznych związanych z zakresem swojego działania i ich bieżąca aktualizacja,

r) archiwizacja dokumentacji wytworzonej i zgromadzonej w ramach powierzonych zadań,

s) zapewnianie funkcjonowania kontroli zarządczej ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania ryzykiem w zakresie działalności Sekcji.

3) Do zadań Sekcji spraw studenckich należy:

a) układanie, koordynowanie i realizacja planu przyznawania miejsc w domach studenckich,

b) zarządzanie i obsługa niewykorzystanych miejsc w pokojach studenckich udostępnianych na zasadach gościnnych, w trakcie trwania zajęć dydaktycznych i w trakcie wakacji, w tym dla studentów odbywających praktyki i innych,

c) nadzór merytoryczny nad funkcjonowaniem oraz obsługa USOS, w szczególności moduł Akademiki, w zakresie kompetencji Sekcji,

d) współpraca z administracją domów studenckich i organami samorządu studenckiego w zakresie spraw wychowawczych i porządkowych dotyczących mieszkańców domów studenckich,

e) rowadzenie uzgodnień, z administracją domów studenckich i działem księgowości, w zakresie rozliczeń finansowych z kwaterowania w domach studenckich oraz z kwaterowania na zasadach gościnnych w pokojach studenckich,

f)zapewnienie obsługi administracyjnej Komisji Dyscyplinarnej dla Studentów i Odwoławczej Komisji Dyscyplinarnej dla Studentów, w zakresie kompetencji Centrum,

g) prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem studentów od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) i odpowiedzialności cywilnej (OC) oraz ewidencji i sprawozdawczości dotyczącej studentów zgłoszonych przez uczelnię do ubezpieczenia zdrowotnego,

h) zapewnienie wsparcia informacyjno-adaptacyjnego dla zagranicznych studentów odbywających studia w UPWr na pełnym cyklu kształcenia, z wyłączeniem obsługi toku studiów, w zakresie kompetencji Sekcji,

i) sporządzanie sprawozdań na potrzeby ministra właściwego ds. szkolnictwa wyższego i nauki, GUS, NAWA, przygotowanie opracowań, zestawień i planów rocznych, zgodnie z wymogami jednostek uczelni, w zakresie kompetencji Sekcji,

j) prowadzenie ewidencji uczelnianych organizacji studenckich i działających w uczelni stowarzyszeń zrzeszających wyłącznie studentów lub studentów, doktorantów i pracowników uczelni; koordynowanie ich działalności przy współpracy z opiekunami uczelnianych organizacji studenckich i kuratorami SKN,

k) wsparcie administracyjne realizacji projektów badawczych zgłoszonych przez Studenckie Koła Naukowe działające w uczelni, finansowanych ze środków wewnętrznych i zewnętrznych,

l) realizacja i rozliczanie zadań finansowanych ze środków projektu Sprawy studenckie i realizacja działań uczelnianych organizacji studenckich
i działających w uczelni stowarzyszeń zrzeszających wyłącznie studentów lub studentów, doktorantów i pracowników uczelni, na podstawie podziału dostępnych środków na poszczególne rodzaje działalności sporządzonego przez samorząd studencki, w zakresie kompetencji Sekcji,

m) prowadzenie spraw związanych z działalnością Akademickiego Zespołu Pieśni i Tańca Jedliniok oraz rozliczanie zadań finansowanych ze środków projektu Zespołu,

n) współorganizowanie studenckich konferencji naukowych, Dni Aktywności Studenckiej, Szalonej Studenckiej Nocy Naukowej, a także udzielanie wsparcia administracyjnego między innymi w opracowaniu publikacji pokonferencyjnych,

o) współpraca z samorządem studenckim działającym w uczelni w zakresie opracowania Kalendarza Studenckiego, organizacji studenckich imprez turystycznych, sportowych i kulturalnych oraz innych form aktywności studenckiej,

p) koordynowanie organizacji dni wstępnych dla studentów pierwszego roku studiów pierwszego stopnia i jednolitych studiów magisterskich,

q) udział w przygotowaniu i realizacji projektów dydaktycznych w zakresie kompetencji Sekcji,

r) inicjowanie i nadzorowanie opracowania przepisów wewnętrznych związanych z zakresem swojego działania i ich bieżąca aktualizacja,

s) archiwizacja dokumentacji wytworzonej i zgromadzonej w ramach powierzonych zadań,

t) zapewnianie funkcjonowania kontroli zarządczej ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania ryzykiem w zakresie działalności Sekcji”;

4) § 5 otrzymuje brzmienie:

„1. Dotychczasowi pracownicy Działu Organizacji Studiów i Działu Spraw Studenckich
stają się pracownikami Centrum Spraw Studenckich.

2. Od 1 października 2020 r. pracownicy Centrum Spraw Studenckich świadczący pracę w Domach Studenckich „Arka”, „Centaur”, „Labirynt”, „Raj”, „Talizman”, „Zodiak” stają się pracownikami Działu Administracyjno-Gospodarczego, a od 1 listopada 2020 roku Centrum Zarządzania Budynkami”.


§ 2


Traci moc zarządzenie nr 334/2020 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 30 października 2020 roku w sprawie wprowadzenia zmian do zarządzenia nr 245/2020 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 31 sierpnia 2020 r. w sprawie przekształcenia Działu Organizacji Studiów i Działu Spraw Studenckich w Centrum Spraw Studenckich oraz wprowadzenia zmian do regulaminu organizacyjnego Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu wprowadzonego zarządzeniem nr 152/2019 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 3 października 2019 r. ze zm. w sprawie wprowadzenia regulaminu organizacyjnego.


§ 3


Pozostałe postanowienia zarządzenia nr 245/2020 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 31 sierpnia 2020 r. pozostają bez zmian.


§ 4


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


Rektor

prof. dr hab. inż. Jarosław Bosy

Zmiany

Zmiany
Status Akt zmieniający
akt zmieniany Zarządzenie nr 152/2019 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 3 października 2019 roku
akt zmieniany Zarządzenia nr 245/2020 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 31 sierpnia 2020 roku
akt uchylany Zarządzenie nr 334/2020 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 30 października 2020 roku
akt powiązany Obwieszczenie nr 7/2023 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 16 lutego 2023 roku

Historia wersji
Wytworzył: Jarosław Bosy
Data wytworzenia: 12-01-2022
Opublikowane przez: Joanna Kołaczyńska
Data publikacji: 13-01-2022 11:00
Ostatnio zaktualizował: Aleksandra Pomian
Data ostatniej aktualizacji: 20-02-2023 14:49