w sprawie procedury w przypadku wystąpienia COVID-19 na Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu
Na podstawie art. 23 ust. 1 i ust. 2 pkt 2, art. 51 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2021 r. poz. 478 z późn. zm.), § 8 ust. 2, ust. 3 pkt 2 i pkt 19 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu stanowiącego załącznik do uchwały nr 56/2019 Senatu Uniwersytetu Przyrodniczego z dnia 28 czerwca 2019 roku w sprawie uchwalenia Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z późn. zm. ogłasza się, co następuje:
1. W przypadku wystąpienia na Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu COVID-19 wprowadza się następujące procedury, stanowiące załączniki do niniejszego pisma okólnego:
1) Formularz zgłoszenia na kwarantannę,
2) Wywiad dotyczący kontaktów w okresie ostatnich 10 dni przed otrzymaniem dodatniego wyniku testu na COVID-19,
3) Procedura zgłaszania w Systemie Ewidencji Państwowej Inspekcji Sanitarnej (SEPIS) pracowników, doktorantów i studentów UPWr oraz stażystów/stypendystów przebywających w UPWr w ramach programów międzynarodowych mających kontakt z osobą chorą na COVID-19,
4) Procedura przy podejrzeniu u pracownika UPWr zachorowania na COVID-19,
5) Procedura dla pracownika, który otrzymał dodatni wynik testu na COVID-19,
6) Procedura w przypadku otrzymania przez doktoranta dodatniego wyniku testu COVID-19,
7) Procedura w przypadku otrzymania przez studenta dodatniego wyniku testu na COVID-19,
8) Procedura dot. domów studenckich – mieszkaniec domu studenckiego z dodatnim wynikiem testu na COVID-19,
9) Procedura dot. domów studenckich – mieszkaniec domu studenckiego z podejrzeniem COVID-19,
10) Procedura w przypadku otrzymania przez stażystę/stypendystę przebywających w UPWr w ramach programów międzynarodowych dodatniego wyniku testu COVID-19.
2. Od momentu wejścia w życie niniejszego pisma okólnego traci moc pismo okólne nr 6/2021 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 4 października 2021 roku w sprawie procedury w przypadku wystąpienia COVID-19 na Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu.
Rektor
prof. dr hab. inż. Jarosław Bosy
Wytworzył: | Beata Nastiuk | Data wytworzenia: | 29-12-2021 |
---|---|---|---|
Opublikowane przez: | Aleksandra Pomian | Data publikacji: | 31-12-2021 12:35 |
Liczba pobrań: | 55 |
Formularz zgłoszenia na kwarantannę
Wytworzył: | Beata Nastiuk | Data wytworzenia: | 29-12-2021 |
---|---|---|---|
Opublikowane przez: | Aleksandra Pomian | Data publikacji: | 31-12-2021 12:35 |
Liczba pobrań: | 52 |
Wywiad dotyczący kontaktów w okresie ostatnich 10 dni przed otrzymaniem dodatniego wyniku testu na COVID-19
Wytworzył: | Beata Nastiuk | Data wytworzenia: | 29-12-2021 |
---|---|---|---|
Opublikowane przez: | Aleksandra Pomian | Data publikacji: | 31-12-2021 12:35 |
Liczba pobrań: | 79 |
Procedura zgłaszania w Systemie Ewidencji Państwowej Inspekcji Sanitarnej (SEPIS) pracowników, doktorantów i studentów UPWr oraz stażystów/stypendystów przebywających w UPWr w ramach programów międzynarodowych mających kontakt z osobą chorą na COVID-19
Wytworzył: | Beata Nastiuk | Data wytworzenia: | 29-12-2021 |
---|---|---|---|
Opublikowane przez: | Aleksandra Pomian | Data publikacji: | 31-12-2021 12:35 |
Liczba pobrań: | 74 |
Procedura przy podejrzeniu u pracownika UPWr zachorowania na COVID-19
Wytworzył: | Beata Nastiuk | Data wytworzenia: | 29-12-2021 |
---|---|---|---|
Opublikowane przez: | Aleksandra Pomian | Data publikacji: | 31-12-2021 12:35 |
Liczba pobrań: | 68 |
Procedura dla pracownika, który otrzymał dodatni wynik testu na COVID-19
Wytworzył: | Beata Nastiuk | Data wytworzenia: | 29-12-2021 |
---|---|---|---|
Opublikowane przez: | Aleksandra Pomian | Data publikacji: | 31-12-2021 12:35 |
Liczba pobrań: | 74 |
Procedura w przypadku otrzymania przez doktoranta dodatniego wyniku testu COVID-19
Wytworzył: | Beata Nastiuk | Data wytworzenia: | 29-12-2021 |
---|---|---|---|
Opublikowane przez: | Aleksandra Pomian | Data publikacji: | 31-12-2021 12:35 |
Liczba pobrań: | 81 |
Procedura w przypadku otrzymania przez studenta dodatniego wyniku testu na COVID-19
Wytworzył: | Beata Nastiuk | Data wytworzenia: | 29-12-2021 |
---|---|---|---|
Opublikowane przez: | Aleksandra Pomian | Data publikacji: | 31-12-2021 12:35 |
Liczba pobrań: | 69 |
Procedura dotycząca Domów Studenckich – mieszkaniec domu studenckiego z dodatnim wynikiem testu na COVID-19
Wytworzył: | Beata Nastiuk | Data wytworzenia: | 29-12-2021 |
---|---|---|---|
Opublikowane przez: | Aleksandra Pomian | Data publikacji: | 31-12-2021 12:35 |
Liczba pobrań: | 74 |
Procedura dotycząca Domów Studenckich – mieszkaniec domu studenckiego z podejrzeniem COVID-19
Wytworzył: | Beata Nastiuk | Data wytworzenia: | 29-12-2021 |
---|---|---|---|
Opublikowane przez: | Aleksandra Pomian | Data publikacji: | 31-12-2021 12:35 |
Liczba pobrań: | 71 |
Procedura w przypadku otrzymania przez stażystę/stypendystę przebywających w UPWr w ramach programów międzynarodowych dodatniego wyniku testu COVID-19
Status | Akt zmieniający |
---|---|
akt uchylany | Pismo okólne nr 6/2021 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 4 października 2021 roku |
akt uchylający | Pismo okólne nr 8/2022 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 22 marca 2022 roku |
Wytworzył: | Jarosław Bosy |
---|---|
Data wytworzenia: | 29-12-2021 |
Opublikowane przez: | Aleksandra Pomian |
Data publikacji: | 31-12-2021 12:00 |
Ostatnio zaktualizował: | Joanna Kołaczyńska |
Data ostatniej aktualizacji: | 07-02-2023 09:01 |