2021 rok

Pismo okólne nr 5/2021 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 21 maja 2021 roku

Status aktu prawnego: Stracił moc

w sprawie wprowadzenia zasad dotyczących zapobiegania, przeciwdziałania i zwalczania COVID-19 na UPWr

Na podstawie art. 23 ust. 1 i ust. 2 pkt 2, art. 51 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2021 r. poz. 478 z późn. zm.), § 8 ust. 2, ust. 3 pkt 2 i pkt 19 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu stanowiącego załącznik do uchwały nr 56/2019 Senatu Uniwersytetu Przyrodniczego z dnia 28 czerwca 2019 roku w sprawie uchwalenia Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z późn. zm. ogłasza się, co następuje:

  1. W związku z luzowaniem krajowych obostrzeń związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 wprowadza się w UPWr od dnia 31 maja 2021 r., następujące zasady:

1) w zakresie działalności administracyjnej wprowadza się system pracy polegający na jednoczesnej pracy w jednostce (centrum, biurze, dziale, sekcji, kancelarii, zespołach) minimum 50%  składu osobowego – pozostali pracownicy realizują zadania w sposób ustalony przez kierownika jednostki (zdalny lub stacjonarny);

2) kierownik jednostki zobowiązany jest do przekazania planu pracy zdalnej oraz rozliczenia godzin (w układzie tygodniowym) do wiadomości Działu Kadr i Płac, a także właściwego prorektora lub kwestora, a w przypadku kierowników podlegających bezpośrednio rektorowi do rektora;

3) nakazuje się otwarcie wszystkich drzwi/wejść do budynków uczelni i ustawienie przy nich płynów do dezynfekcji rąk;

4) każdy pracownik/student/gość uczelni wchodząc na jej teren zobowiązany jest do dezynfekcji rąk oraz noszenia maseczki .  

2. W zakresie warunków pracy i kształcenia, wewnętrzny obieg  dokumentów powinien, w jak największym stopniu, odbywać się w wyłącznie formie elektronicznej. Oryginały dokumentów powinny być przechowywane w jednostce, do której wpłynęły/zostały złożone i przekazywane dalej elektronicznie, np. w formie skanu. Jednostka, do której dokumenty są składane, zobowiązana jest do dokonania ich weryfikacji pod względem formalnym i przechowania w odpowiedni sposób, który zapewni należytą ochronę przed ich uszkodzeniem, zniszczeniem lub utratą.

3. Od tego momentu traci moc pismo okólne nr 15/2020 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 9 października 2020 roku w sprawie wprowadzenia zasad dotyczących zapobiegania, przeciwdziałania i zwalczania COVID-19 na UPWr oraz pismo okólne nr 4/2021 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 27 kwietnia 2021 roku w sprawie ustalenia wewnętrznego obiegu dokumentów obowiązującego podczas czasowego ograniczenia funkcjonowania Uczelni w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19.


Rektor
prof. dr hab. inż. Jarosław Bosy

Zmiany

Zmiany
Status Akt zmieniający
akt zmieniany Pismo okólne nr 4/2021 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 27 kwietnia 2021 roku
akt zmieniany Pismo okólne nr 15/2020 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 9 października 2020 roku
akt uchylany Pismo okólne nr 4/2022 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 31 stycznia 2022 roku

Historia wersji
Wytworzył: Jarosław Bosy
Data wytworzenia: 21-05-2021
Opublikowane przez: Bartosz Hoppe
Data publikacji: 21-05-2021 15:00
Ostatnio zaktualizował: Joanna Kołaczyńska
Data ostatniej aktualizacji: 01-02-2022 09:17