2023 rok

Komunikat 18/2023 Kanclerza Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 29 grudnia 2023 roku

dotyczący wydania opinii Archiwum Państwowego w sprawie sposobu postępowania z dokumentacją elektroniczną wytwarzaną w jednostkach organizacyjnych Uczelni

W związku z licznymi pytaniami o zasadność przechowywania dokumentów w formie papierowej Uczelnia zwróciła się do Archiwum Państwowego we Wrocławiu z prośbą o opinię w sprawie sposobu postępowania z dokumentacją elektroniczną wytwarzaną
w jednostkach organizacyjnych.

W odpowiedzi na skierowaną prośbę Archiwum Państwowe zajęło stanowisko, że Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu będący w tradycyjnym systemie wykonywania czynności kancelaryjnych (papierowym) zobowiązany jest do przechowywania dokumentacji również w tej postaci. Dokumentacja zgromadzona na informatycznych nośnikach danych, w systemach elektronicznych oraz skrzynkach e- mail, a mająca znaczenie dla odzwierciedlenia przebiegu i załatwienia sprawy, powinna zostać wydrukowana i dołączona do akt sprawy.

Zmiana systemu wykonywania czynności kancelaryjnych z tradycyjnego na elektroniczny będzie możliwa dopiero po wprowadzeniu na Uczelni systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (tzw. EZD).

Opinia stanowi załącznik do niniejszego komunikatu. Proszę o zapoznanie się z jego treścią.

Kanclerz

mgr Wioletta Fałowska

Pliki do pobrania

  • 151.22KB [ .pdf ]
    Pliki do pobrania
    Wytworzył: Janusz Gołaszewski Data wytworzenia: 29-12-2023
    Opublikowane przez: Aleksandra Pomian Data publikacji: 29-12-2023 14:21
    Liczba pobrań: 142

Historia wersji
Wytworzył: Wioletta Fałowska
Data wytworzenia: 29-12-2023
Opublikowane przez: Aleksandra Pomian
Data publikacji: 29-12-2023 14:00
Ostatnio zaktualizował: Aleksandra Pomian
Data ostatniej aktualizacji: 29-12-2023 14:21