2024 rok

Zarządzenie nr 13/2024/K Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 17 stycznia 2024 roku

w sprawie powołania Komisji Rektorskiej do spraw systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją w Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu

Na podstawie art. 23 ust. 1 i ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2023 r., poz. 742 z późn. zm.) § 5 ust. 2 i ust. 3 pkt 2 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu stanowiącego załącznik do uchwały nr 42/2023 Senatu Uniwersytetu Przyrodniczego z dnia 29 września 2023 roku w sprawie uchwalenia Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu zarządza się, co następuje:

§ 1

Powołuje się komisję ds. wprowadzenia systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (zwanego dalej: EZD) w Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu w następującym składzie:

Przewodniczący komisji: mgr Wioletta Fałowska – Kanclerz Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu

Członkowie:

- mgr inż. Sebastian Ploch – Uczelniane Centrum Informatyzacji,
- mgr inż. Marcin Gąsiorek – Uczelniane Centrum Informatyzacji,
- mgr Patrycja Sikora – Centrum Kancelaryjno-Archiwalne,
- mgr Katarzyna Tomsia – Archiwum,
- mgr Tomasz Broczek – Archiwum,
- mgr inż. Karolina Włodarczyk – Kancelaria Ogólna, 
- Anna Krupińska – Kancelaria Ogólna (funkcja sekretarza komisji).

§ 2

Do zadań komisji należy między innymi:

1) opracowanie i zatwierdzenie modelu wdrożenia Systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją;
2) wyznaczenie systemów do integracji z systemem EZD;
3) opracowanie i aktualizacja harmonogramu realizacji zadań wdrożenia;
4) modyfikacja oraz automatyzacja procesów w systemie EOD; 
5) współpraca z dostawcą oprogramowania;
6) opracowanie dokumentacji wdrożeniowej;
7) opracowanie procedur związanych z zarządzaniem dokumentacją, obowiązujących w Uniwersytecie i instrukcji ich dotyczących (w tym normatywów kancelaryjno-archiwalnych); 
8) konsultacje z jednostkami organizacyjnymi odpowiedzialnymi za obszary merytoryczne wdrożenia; 
9) powoływanie zespołów roboczych do realizacji zadań związanych z wdrożeniem;
10) nadzór nad pracami wdrożeniowymi;
11) podejmowanie innych koniecznych działań związanych z wdrożeniem EZD.

§ 3

Do zadań sekretarza komisji należy:

1) obsługa administracyjna komisji;
2) prowadzenie notatek ze spotkań komisji; 
3) procedowanie wniosków oraz aktów wewnętrznych opracowanych przez członków komisji; 
4) obsługa skrzynki funkcyjnej komisji; 
5) archiwizacja dokumentacji powstającej w toku działań komisji.

§ 4

Komisja jest powoływana na czas realizacji zadań określonych w ust. 2.

§ 5

Traci moc zarządzenie nr 70/2021/K Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 31 maja 2021 roku w sprawie powołania komisji ds. wprowadzenia systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją w Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu.

§ 6

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania. 

Rektor

prof. dr hab. inż. Jarosław Bosy

Zmiany

Zmiany
Status Akt zmieniający
akt uchylany Zarządzenie nr 70/2021/K Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 31 maja 2021 roku

Historia wersji
Wytworzył: Jarosław Bosy
Data wytworzenia: 17-01-2024
Opublikowane przez: Aleksandra Pomian
Data publikacji: 17-01-2024 13:00
Ostatnio zaktualizował: Aleksandra Pomian
Data ostatniej aktualizacji: 17-01-2024 13:14