w sprawie powołania Komisji Rektorskiej do spraw systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją w Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu
Na podstawie art. 23 ust. 1 i ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2023 r., poz. 742 z późn. zm.) § 5 ust. 2 i ust. 3 pkt 2 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu stanowiącego załącznik do uchwały nr 42/2023 Senatu Uniwersytetu Przyrodniczego z dnia 29 września 2023 roku w sprawie uchwalenia Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu zarządza się, co następuje:
§ 1
Powołuje się komisję ds. wprowadzenia systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (zwanego dalej: EZD) w Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu w następującym składzie:
Przewodniczący komisji: mgr Wioletta Fałowska – Kanclerz Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
Członkowie:
- mgr inż. Sebastian Ploch – Uczelniane Centrum Informatyzacji,
- mgr inż. Marcin Gąsiorek – Uczelniane Centrum Informatyzacji,
- mgr Patrycja Sikora – Centrum Kancelaryjno-Archiwalne,
- mgr Katarzyna Tomsia – Archiwum,
- mgr Tomasz Broczek – Archiwum,
- mgr inż. Karolina Włodarczyk – Kancelaria Ogólna,
- Anna Krupińska – Kancelaria Ogólna (funkcja sekretarza komisji).
§ 2
Do zadań komisji należy między innymi:
1) opracowanie i zatwierdzenie modelu wdrożenia Systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją;
2) wyznaczenie systemów do integracji z systemem EZD;
3) opracowanie i aktualizacja harmonogramu realizacji zadań wdrożenia;
4) modyfikacja oraz automatyzacja procesów w systemie EOD;
5) współpraca z dostawcą oprogramowania;
6) opracowanie dokumentacji wdrożeniowej;
7) opracowanie procedur związanych z zarządzaniem dokumentacją, obowiązujących w Uniwersytecie i instrukcji ich dotyczących (w tym normatywów kancelaryjno-archiwalnych);
8) konsultacje z jednostkami organizacyjnymi odpowiedzialnymi za obszary merytoryczne wdrożenia;
9) powoływanie zespołów roboczych do realizacji zadań związanych z wdrożeniem;
10) nadzór nad pracami wdrożeniowymi;
11) podejmowanie innych koniecznych działań związanych z wdrożeniem EZD.
§ 3
Do zadań sekretarza komisji należy:
1) obsługa administracyjna komisji;
2) prowadzenie notatek ze spotkań komisji;
3) procedowanie wniosków oraz aktów wewnętrznych opracowanych przez członków komisji;
4) obsługa skrzynki funkcyjnej komisji;
5) archiwizacja dokumentacji powstającej w toku działań komisji.
§ 4
Komisja jest powoływana na czas realizacji zadań określonych w ust. 2.
§ 5
Traci moc zarządzenie nr 70/2021/K Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 31 maja 2021 roku w sprawie powołania komisji ds. wprowadzenia systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją w Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu.
§ 6
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Rektor
prof. dr hab. inż. Jarosław Bosy
Status | Akt zmieniający |
---|---|
akt uchylany | Zarządzenie nr 70/2021/K Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 31 maja 2021 roku |
Wytworzył: | Jarosław Bosy |
---|---|
Data wytworzenia: | 17-01-2024 |
Opublikowane przez: | Aleksandra Pomian |
Data publikacji: | 17-01-2024 13:00 |
Ostatnio zaktualizował: | Aleksandra Pomian |
Data ostatniej aktualizacji: | 17-01-2024 13:14 |