2021 rok

Zarządzenie nr 70/2021/K Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 31 maja 2021 roku

Status aktu prawnego: Stracił moc

w sprawie powołania komisji ds. wprowadzenia systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją w Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu

Na podstawie art. 23 ust. 1 i ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. z 2021 r. poz. 478 z późn. zm.) oraz § 8 ust. 2 i ust. 3 pkt 2 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu stanowiącego załącznik do uchwały nr 56/2019 Senatu Uniwersytetu Przyrodniczego z dnia 28 czerwca 2019 roku w sprawie uchwalenia Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z późn. zm. zarządza się, co następuje:

§ 1


Powołuje się komisję ds. wprowadzenia systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (zwanego dalej: EZD) w Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu do dnia 31 sierpnia 2024 roku w następującym składzie:


Przewodniczący – Sebastian Ploch
Zastępca przewodniczącego – Krzysztof Grembowski

Członkowie:

  • Anna Dłutek – Biuro Organizacyjne,
  • Aleksandra Pomian – Biuro Organizacyjne,
  • Bożena Majer – Archiwum,
  • Patrycja Lech – Biuro Kwestora,
  • Dorota Musiał-Duda – Dział Kadr i Płac,
  • Anna Kutnik – Centrum Zarządzania Budynkami,
  • Anna Krupińska – Centrum Zarządzania Budynkami, sekretarz komisji.

§ 2


Do zadań komisji należy:

1) przygotowanie harmonogramu prac prowadzących do wdrożenia systemu EZD,
2) identyfikacja obszarów podlegających elektronizacji,
3) opracowanie tekstu instrukcji kancelaryjnej,
4) aktualizacja JRWA,
5) opracowanie instrukcji archiwalnej,
6) rozbudowa systemu EOD do systemu klasy EZD,
7) identyfikacja dokumentacji podlegającej wyłączeniu ze względu na odrębne przepisy,
8) konsultacje z przedstawicielami innych jednostek merytorycznych w zakresie ich dotyczącym,
9) podjęcie innych prac wynikających z toku prowadzonych przez komisję działań.

§ 3


Przewodniczący komisji:

1) zwołuje i prowadzi spotkania komisji,
2) zapewnia realizację zadań komisji,
3) przydziela zadania w ramach prac komisji,
4) przedstawia propozycje zarządzenia dotyczącego wprowadzenia systemu EZD w Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu władzom uczelni.

§ 4


Do zadań sekretarza komisji należy:

1) prowadzenie notatek służbowych ze spotkań komisji,
2) przygotowanie aktów prawnych umożliwiających wprowadzenie EZD w Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu.


§ 5


Obsługę administracyjno-techniczną komisji zapewni Centrum Zarządzania Budynkami.

§ 6


Nadzór nad niniejszym zarządzeniem powierza się Prorektorowi ds. organizacji i rozwoju uczelni.

§ 7


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Rektor
prof. dr hab. inż. Jarosław Bosy

Zmiany

Zmiany
Status Akt zmieniający
akt uchylający Zarządzenie nr 13/2024/K Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 17 stycznia 2024 roku

Historia wersji
Wytworzył: Jarosław Bosy
Data wytworzenia: 31-05-2021
Opublikowane przez: Bartosz Hoppe
Data publikacji: 01-06-2021 08:00
Ostatnio zaktualizował: Aleksandra Pomian
Data ostatniej aktualizacji: 17-01-2024 13:14