w sprawie powołania komisji konkursowych do oceny projektów w konkursach wewnętrznych Uczelni
Na podstawie art. 23 ust. 1 i 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2022 r. poz. 574 z późn. zm.) oraz § 8 ust. 2 i 3 pkt 2 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, stanowiącego załącznik do uchwały nr 56/2019 Senatu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 28 czerwca 2019 roku w sprawie uchwalenia Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z późn. zm., zarządza się, co następuje:
§ 1
1. Powołuje się komisje konkursowe do oceny projektów w konkursach wewnętrznych, wprowadzonych zarządzeniem nr 15/2023 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 9 lutego 2023 roku w sprawie wprowadzenia Regulaminu przyznawania środków na projekty badawcze kierowanych do doktorantów, pracowników badawczo -dydaktycznych i badawczo-technicznych Uczelni.
2. W skład poszczególnych komisji konkursowych powołuje się osoby wymienione w załączniku do niniejszego zarządzenia.
§ 2
1. Do zadań komisji konkursowych należy:
1) ocena merytoryczna złożonych wniosków;
2) sporządzenie listy rankingowej złożonych wniosków;
3) przyjęcie i ocena raportów końcowych z realizacji projektów.
2. Komisje konkursowe obradują w obecności co najmniej połowy członków, podejmując uchwały zwykłą większością głosów. Uchwały podpisuje przewodniczący.
§ 3
Posiedzenia komisji konkursowych mogą być przeprowadzane, a uchwały podejmowane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zapewniających w szczególności:
1) transmisję posiedzenia w czasie rzeczywistym między jego uczestnikami;
2) wielostronną komunikację w czasie rzeczywistym, w ramach której uczestnicy posiedzenia mogą wypowiadać się w jego toku – z zachowaniem niezbędnych zasad bezpieczeństwa.
§ 4
Obsługę administracyjno-organizacyjną prac komisji zapewnia Dział Nauki.
Pracownikowi Działu Nauki, oddelegowanemu do obsługi komisji, zostanie powierzona funkcja jej sekretarza.
§ 5
Nadzór nad wykonaniem zarządzenia powierza się Prorektorowi ds. nauki.
§ 6
1. Tracą moc:
1) Zarządzenie nr 19/2022/K Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 14 lutego 2022 roku w sprawie powołania Komisji ds. oceny wniosków w konkursie „Innowacyjny Doktorat”;
2) Zarządzenie nr 28/2021/K Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 24 marca 2021 r. w sprawie powołania Komisji Konkursowej do oceny projektów badawczych dla naukowców po doktoracie – „MISTRZ” w Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu;
3) Zarządzenie nr 42/2021/K Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 20 kwietnia 2021 roku w sprawie powołania komisji konkursowej do oceny projektów badawczych dla naukowców po doktoracie – „POMOST” w Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu;
4) Zarządzenie nr 218/2019 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 10 grudnia 2019 roku w sprawie powołania Komisji Konkursowej do oceny projektów badawczych dla młodych naukowców po doktoracie – „Innowacyjny naukowiec” w Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu z późn. zm.
2. Funkcje komisji konkursowych, w przypadku spraw wszczętych i niezakończonych przed wejściem w życie niniejszego zarządzenia, przejmują komisje, o których mowa w § 1.
§ 7
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Z upoważnienia Rektora UPWr
prof. dr hab. inż. Adam Szewczuk
Wytworzył: | Agnieszka Pietraszewska | Data wytworzenia: | 09-02-2023 |
---|---|---|---|
Opublikowane przez: | Joanna Kołaczyńska | Data publikacji: | 10-02-2023 14:08 |
Liczba pobrań: | 114 |
Skład komisji konkursowej
Wytworzył: | Adam Szewczuk |
---|---|
Data wytworzenia: | 09-02-2023 |
Opublikowane przez: | Joanna Kołaczyńska |
Data publikacji: | 10-02-2023 10:00 |
Ostatnio zaktualizował: | Aleksandra Pomian |
Data ostatniej aktualizacji: | 09-10-2023 15:19 |