2022 rok

Zarządzenie nr 19/2022/K Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 14 lutego 2022 roku

Status aktu prawnego: Stracił moc

w sprawie powołania Komisji ds. oceny wniosków w konkursie „Innowacyjny Doktorat”

Na podstawie art. 23 ust. 1 i ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2021 r. poz. 478 z późn. zm.), § 8 ust. 2 i ust. 3 pkt 2 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu stanowiącego załącznik do uchwały nr 56/2019 Senatu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 28 czerwca 2019 r. w sprawie uchwalenia Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z późn. zm. zarządza się, co następuje:


§ 1


1. Powołuje się Komisję ds. oceny wniosków w konkursie „Innowacyjny Doktorat” w następującym składzie:

Przewodniczący – prof. dr hab. inż. Witold Rohm

Członkowie:

  • prof. dr hab. inż. Andrzej Białowiec,

  • dr hab. inż. Małgorzata Korzeniowska,

  • dr hab. Agnieszka Śmieszek,

  • prof. dr hab. Agnieszka Noszczyk-Nowak,

  • dr hab. inż. Sebastian Opaliński,

  • dr hab. Magdalena Szymura.

2. Skład komisji, o którym mowa w ust. 1, ulega zmianie jeżeli jej członek lub członkowie sprawują opiekę nad osobą wnioskującą o projekt badawczy w konkursie „Innowacyjny Doktorat”. W takim przypadku dotychczasowy członek lub członkowie komisji sprawujący opiekę nad tym wnioskodawcą zostają wyłączeni, a w ich miejsce z urzędu wchodzi osoba lub osoby wskazana/-e przez przewodniczącego właściwej rady dyscypliny.

§ 2


Do zadań komisji należy:

1) ocena formalna i merytoryczna złożonych wniosków,

2) sporządzenie listy rankingowej złożonych wniosków,

3) przyjęcie i ocena raportów końcowych z realizacji projektów.


§ 3


Posiedzenia komisji mogą być przeprowadzane, a oceny podejmowane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zapewniających w szczególności:

1) transmisję posiedzenia w czasie rzeczywistym między jego uczestnikami,

2) wielostronną komunikację w czasie rzeczywistym, w ramach której uczestnicy posiedzenia mogą wypowiadać się w jego toku – z zachowaniem niezbędnych zasad bezpieczeństwa.


§ 4


1. Obsługę administracyjno-organizacyjną prac komisji zapewnia Dział Nauki.

2. Pracownikowi Działu Nauki, oddelegowanemu do obsługi komisji, zostanie powierzona funkcja jej sekretarza.


§ 5


Nadzór nad wykonaniem zarządzenia powierza się Prorektorowi ds. nauki.


§ 6


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Rektor

prof. dr hab. inż. Jarosław Bosy

Zmiany

Zmiany
Status Akt zmieniający
akt uchylający Zarządzenie nr 37/2023/K Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 9 lutego 2023 roku

Historia wersji
Wytworzył: Jarosław Bosy
Data wytworzenia: 14-02-2022
Opublikowane przez: Joanna Kołaczyńska
Data publikacji: 15-02-2022 09:00
Ostatnio zaktualizował: Aleksandra Pomian
Data ostatniej aktualizacji: 10-02-2023 10:36