w sprawie powołania doraźnej komisji ds. przeciwdziałania zjawiskom niepożądanym
Na podstawie art. 23 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2022 r. poz. 574 z późn. zm.) oraz § 8 ust. 3 pkt 2 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu stanowiącego załącznik do uchwały nr 56/2019 Senatu Uniwersytetu Przyrodniczego z dnia 28 czerwca 2019 roku w sprawie uchwalenia Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z późn. zm., w związku z art. 94³ § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.) oraz § 9 pkt 5 i § 65 ust. 1 Regulaminu pracy Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu wprowadzonego w życie zarządzeniem nr 138/2019 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 16 września 2019 roku z późn. zm. oraz § 6 ust. 1 i ust. 2 Polityki przeciwdziałania zjawiskom niepożądanym – mobbingowi, dyskryminacji i molestowaniu seksualnemu w Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu stanowiącej załącznik do zarządzenia nr 46/2022 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 24 lutego 2022 roku w sprawie wprowadzenia Polityki przeciwdziałania zjawiskom niepożądanym – mobbingowi, dyskryminacji i molestowaniu seksualnemu w Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu zarządza się, co następuje:
§ 1
Powołuje się doraźną komisję ds. przeciwdziałania zjawiskom niepożądanym w Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu, w następującym składzie:
§ 2
W pracach zespołu z głosem doradczym (bez prawa głosu) może uczestniczyć rzecznik ds. przeciwdziałania nieprawidłowościom oraz wdrażania działań naprawczych bądź radca prawny zatrudniony w uczelni.
§ 3
Komisja powołana jest w celu rozpatrzenia skargi o mobbing.
§ 4
1. Zadania i tryb postępowania komisji, o której mowa w § 1, określa załącznik do zarządzenia nr 46/2022 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 24 lutego 2022 roku w sprawie wprowadzenia Polityki przeciwdziałania zjawiskom niepożądanym – mobbingowi, dyskryminacji i molestowaniu seksualnemu w Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu.
2. Obsługę administracyjno-techniczną posiedzeń komisji zapewni Dział Kadr i Płac.
3. Dział Kadr i Płac zwołuje, bez zbędnej zwłoki, pierwsze posiedzenie komisji celem dokonania wyboru przewodniczącego komisji.
4. Po zakończeniu prac przewodniczący komisji niezwłocznie przekazuje rektorowi podpisany przez członków komisji protokół.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Z upoważnienia Rektora UPWr
prof. dr hab. inż. Adam Szewczuk
Status | Akt zmieniający |
---|---|
akt powiązany | Zarządzenie nr 138/2019 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 16 września 2019 roku |
akt powiązany | Zarządzenie nr 46/2022 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 24 lutego 2022 roku |
Wytworzył: | Adam Szewczuk |
---|---|
Data wytworzenia: | 15-04-2022 |
Opublikowane przez: | Joanna Kołaczyńska |
Data publikacji: | 19-04-2022 10:00 |
Ostatnio zaktualizował: | Joanna Kołaczyńska |
Data ostatniej aktualizacji: | 19-04-2022 10:44 |