w sprawie powołania doraźnej komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem będzie zakup aparatury badawczej dla Centrum Biologii Stosowanej Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu w podziałem na 3 części: Część nr 1 - Chromatograf gazowy sprzężony ze spektrometrem mas typu potrójny kwadrupol z jonizacją elektronową oraz chemicznym autosamplerem. Część nr 2 - Chromatograf cieczowo-żelowy w systemie SEC/GPC/LC-DAD-FLD-ELSD LT. Część nr 3 - Chromatograf cieczowy sprzężony z detektorem mas LC/MS/MS typu Q-TOF (LC-QTOF)
Na podstawie art. 23 ust. 1 i ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2022 r., poz. 574, z późn. zm.), § 8 ust. 2 i ust. 3 pkt 2 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu stanowiącego załącznik do uchwały nr 56/2019 Senatu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 28 czerwca 2019 r. w sprawie uchwalenia Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z późn. zm. oraz art. 53 ust. 1 i art. 55 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710, z późn. zm.), zarządza się, co następuje:
§ 1
Powołuje się doraźną komisję przetargową do przeprowadzenia postępowania w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem zamówienia będzie zakup aparatury badawczej dla Centrum Biologii Stosowanej Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu w podziałem na 3 części:
Część nr 1 – Chromatograf gazowy sprzężony ze spektrometrem mas typu potrójny kwadrupol z jonizacją elektronową oraz chemicznym autosamplerem.
Część nr 2 – Chromatograf cieczowo-żelowy w systemie SEC/GPC/LC-DAD-FLD-ELSD LT.
Część nr 3 – Chromatograf cieczowy sprzężony z detektorem mas LC/MS/MS typu Q-TOF (LC-QTOF), w składzie:
1) dr inż. Marek Szołtysik – przewodniczący komisji,
2) dr inż. Łukasz Bobak – członek komisji,
3) mgr inż. Dorota Bączyńska – członek komisji,
4) Zofia Golińska-Zalewska – członek komisji,
5) inż. Wiesław Wojdyło – członek komisji,
6) mgr inż. Katarzyna Budzyńska – sekretarz komisji.
§ 2
1. Komisja jest zespołem powołanym do oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz badania i oceny ofert.
2. Komisja w szczególności przedstawia propozycję wykluczenia wykonawcy, odrzucenia oferty, a także występuje z wnioskiem o dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty lub o unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli zachodzą przyczyny, o których mowa w art. 255 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
§ 3
Komisja powołana w ramach postępowania o udzielenie zamówienia zobowiązana jest sporządzić protokół z postępowania, o którym mowa w art. 71 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych i przekazać go bez zbędnej zwłoki Prorektorowi ds. organizacji i rozwoju uczelni.
§ 4
Tryb prac komisji i jej zadania określa Regulamin udzielania zamówień publicznych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu - § 10 – 16.
§ 5
Członkowie komisji przetargowych oraz osoby dokonujące czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego niezależnie od jego wartości szacunkowej, są upoważnione do przetwarzania danych osobowych w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i w trakcie jego realizacji na zasadach określonych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), w szczególności do przetwarzania danych osobowych dotyczących wyroków skazujących i naruszeń prawa, o których mowa w art. 10 tego rozporządzenia.
§ 6
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Rektor
prof. dr hab. inż. Jarosław Bosy
Status | Akt zmieniający |
---|---|
akt zmieniający | Zarządzenie nr 37/2023/K Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 9 lutego 2023 roku |
Wytworzył: | Jarosław Bosy |
---|---|
Data wytworzenia: | 12-12-2022 |
Opublikowane przez: | Joanna Kołaczyńska |
Data publikacji: | 12-12-2022 14:00 |
Ostatnio zaktualizował: | Joanna Kołaczyńska |
Data ostatniej aktualizacji: | 10-02-2023 11:04 |