2024 rok

Zarządzenie nr 97/2024 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 5 września 2024 roku

w sprawie wprowadzenia wykazu przesyłek nie podlegających otwieraniu oraz wykazu przesyłek lub pism nie podlegających skanowaniu z uwagi na ich treść

Na podstawie art. 23 ust. 1 i ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2023 r., poz. 742 z późn. zm.) oraz § 5 ust. 2 i ust. 3 pkt 2 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu stanowiącego załącznik do uchwały nr 42/2023 Senatu Uniwersytetu Przyrodniczego z dnia 29 września 2023 roku w sprawie uchwalenia Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z późn. zm. zarządza się, co następuje:

§ 1

Określa się wykaz przesyłek lub pism wpływających do Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, które nie są otwierane przez punkty kancelaryjne, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.

§ 2

Określa się wykaz przesyłek lub pism wpływających do Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, które nie podlegają skanowaniu przez punkty kancelaryjne z uwagi na ich treść, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia.

§ 3

Wszystkie przesyłki przychodzące, z wyjątkiem wskazanych w załączniku nr 1 oraz załączniku nr 2 są otwierane i skanowane do systemu EOD. Dotyczy to zarówno listów zwykłych, jak i przesyłek kurierskich.

§ 4

  1. Przesyłki, których zawartością są faktury przekazywane są bezpośrednio do Biura Kwestora w celu rejestracji w rejestrze faktur. Wyjątek stanowią przesyłki, w których oprócz faktury znajdują się inne dokumenty (np. protokoły odbioru, ekspertyzy sprzętu, kopie faktur do podpisu). W takim przypadku przesyłka przekazywana jest do jednostki organizacyjnej, która odpowiada za jej dostarczenie w celu wprowadzenia do rejestru faktur. 
  2. W rejestrze faktur umieszcza się informację o numerze nadawczym przesyłki przychodzącej, jeśli przesyłka go posiada. 
  3. Jednostka organizacyjna otrzyma fakturę do opisu w formie elektronicznej w systemie EOD.

§ 5

Korespondencja kierowana do jednostek działających przy Uczelni (dotyczy spółek, fundacji, stowarzyszeń itp.), a także korespondencja wychodząca z tych jednostek, nie stanowi elementu obiegu korespondencji uczelnianej, nie podlega rejestracji i jest przekazywana osobie upoważnionej za pokwitowaniem w Kancelarii Ogólnej albo w inny, uzgodniony w umowie sposób. Wyjątek stanowi dokumentacja, która powstała we współpracy Uczelni z tymi jednostkami. Podlega ona zasadom obiegu dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami kancelaryjno - archiwalnymi. 

§ 6

Traci moc Zarządzenie nr 190/2022 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 13 grudnia 2022 roku.

§ 7

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

§ 8

  1. Wykonanie niniejszego zarządzenia powierza się Dyrektorowi Centrum Kancelaryjno-Archiwalnego.
  2. Nadzór nad wykonaniem zarządzenia sprawuje Kanclerz.


Rektor

prof. dr hab. Krzysztof Kubiak

Pliki do pobrania

Zmiany

Zmiany
Status Akt zmieniający
akt uchylany Zarządzenie nr 190/2022 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 13 grudnia 2022 roku

Historia wersji
Wytworzył: Krzysztof Kubiak
Data wytworzenia: 05-09-2024
Opublikowane przez: Aleksandra Pomian
Data publikacji: 05-09-2024 17:00
Ostatnio zaktualizował: Aleksandra Pomian
Data ostatniej aktualizacji: 05-09-2024 17:02