w sprawie przekształcenia jednostek Archiwum i Biuro Obsługi Korespondencji w Centrum Kancelaryjno-Archiwalne oraz zmiany Regulaminu Organizacyjnego Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
w sprawie wprowadzenia w Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu Regulaminu monitoringu wizyjnego
w sprawie zmiany zarządzenia nr 233/2020 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 26 sierpnia 2020 roku w sprawie powołania Komitetu Sterującego na czas trwania projektów: – POWR.03.05.00-IP.08-00-REG/18 „Zrównoważony rozwój uczelni w celu realizacji Programu „Dolny Śląsk. Zielona Dolina Żywności i Zdrowia” na rzecz Rozwoju Regionalnego” – POWR.03.05.00-IP.08-00-PZ1/17 „POWER na UPWr – kompleksowy program rozwoju uczelni” – POWR.03.05.00-IP.08-00-PZ1/18 „UPWR 2.0: międzynarodowy i interdyscyplinarny program rozwoju Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu”
w sprawie ustalenia zasad funkcjonowania oraz metod monitorowania i oceny kontroli zarządczej w Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu
w sprawie wprowadzenia zmian do zarządzenia nr 36/2021 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 17 lutego 2021 roku w sprawie powołania Rady Wiodących Zespołów Badawczych z późn. zm.
w sprawie przydzielenia na potrzeby jednostki organizacyjnej Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu powierzchni użytkowej w budynku A-1 przy ul. Skłodowskiej-Curie 42 we Wrocławiu
w sprawie wprowadzenia zmian do Regulaminu okresowej oceny nauczycieli akademickich w Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu zatwierdzonego uchwałą nr 137/2016 Senatu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 16 grudnia 2016 roku z późn. zm.
w sprawie przeprowadzenia na wniosek rektora okresowej oceny niektórych nauczycieli akademickich w 2023 roku
w sprawie wprowadzenia drugiego stopnia alarmowego (BRAVO) oraz trzeciego stopnia alarmowego CRP (CHARLIE-CR)
w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
w sprawie wprowadzenia zmian do zarządzenia nr 150/2022 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 19 września 2022 roku w sprawie wprowadzenia w życie Regulaminu świadczeń dla studentów i doktorantów Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
w sprawie zmiany zarządzenia nr 152/2019 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 3 października 2019 roku w sprawie wprowadzenia Regulaminu Organizacyjnego
w sprawie zmiany zarządzenia nr 63/2021 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 19 marca 2021 roku w sprawie przyjęcia założeń celem opracowania sprawozdania z działalności badawczo-rozwojowej
w sprawie wprowadzenia zmian do zarządzenia nr 9/2023 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 13 stycznia 2023 roku w sprawie powołania Uczelnianego Zespołu ds. Ankietyzacji na rok akademicki 2022/2023 w Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu
w sprawie ustalenia zasad wyłaniania, powoływania i funkcjonowania Wiodących Zespołów Badawczych oraz uchylenia niektórych zarządzeń Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
w sprawie likwidacji samodzielnego stanowiska ds. rozwoju strategii współpracy z uczelnią oraz wprowadzenia zmian do Regulaminu organizacyjnego
w sprawie wprowadzenia zmian do zarządzenia nr 8/2023 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 10 stycznia 2023 r. w sprawie utworzenia Zespołu ds. optymalizacji obsługi studiów i studentów w Uniwersyteckim Systemie Obsługi Studiów
w sprawie wprowadzenia zmian do zarządzenia nr 105/2022 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 9 maja 2022 roku w sprawie wprowadzenia Regulaminu uczestnictwa studentek i studentów UPWr w Programie Rozwoju Kompetencji – zadanie 5 realizowane w ramach projektu „Zrównoważony rozwój uczelni w celu realizacji Programu „Dolny Śląsk. Zielona Dolina Żywności i Zdrowia” na rzecz Rozwoju Regionalnego
w sprawie wprowadzenia zmian do regulaminu organizacyjnego wprowadzonego w życie zarządzeniem nr 152/2019 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 3 października 2019 roku
w sprawie wprowadzenia zmian do zarządzenia nr 89/2021 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 29 kwietnia 2021 roku w sprawie zasad pobierania opłat za świadczone usługi edukacyjne od studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych pierwszego stopnia, drugiego stopnia i jednolitych magisterskich oraz trybu i warunków zwalniania z tych opłat z późn. zm.
w sprawie wprowadzenia zmian do zarządzenia nr 422/2020 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 28 grudnia 2020 roku w sprawie zasad prowadzenia dokumentacji przebiegu studiów w Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu
w sprawie wprowadzenia zmian do zarządzenia nr 2/2021 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 5 stycznia 2021 roku w sprawie zasad funkcjonowania w Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu Uniwersyteckiego Systemu Obsługi Studiów – USOS w zakresie obsługi toku studiów i spraw studenckich oraz rozliczania zajęć dydaktycznych
w sprawie wprowadzenia Regulaminu przyznawania środków na projekty badawcze w konkursach wewnętrznych, kierowanych do doktorantów, pracowników badawczo-dydaktycznych i badawczo-technicznych Uczelni
w sprawie wprowadzenia Regulaminu zasad podziału środków na działalność projektową Wiodących Zespołów Badawczych funkcjonujących w Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu w roku 2023
w sprawie przyznania środków na wsparcie działalności strategicznej w rozwoju dyscyplin ewaluowanych na UPWr w roku 2023
w sprawie zmiany zarządzenia nr 28/2019 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 27 lutego 2019 roku w sprawie utworzenia Szkoły Doktorskiej w Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu
w sprawie wprowadzenia w Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu obowiązujących stawek za wykonanie recenzji oceniających dorobek naukowo-dydaktyczny kandydatów do tytułu doktora honoris causa, profesora honorowego oraz oceny wniosku o nagrodę ministra właściwego do spraw szkolnictwa wyższego i nauki
w sprawie likwidacji Rady Stacji Badawczo-Dydaktycznej w Swojczycach
w sprawie powołania Uczelnianego Zespołu ds. Ankietyzacji na rok akademicki 2022/2023 w Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu
w sprawie utworzenia Zespołu ds. optymalizacji obsługi studiów i studentów w Uniwersyteckim Systemie Obsługi Studiów