2023 rok

Zarządzenie nr 8/2023 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 10 stycznia 2023 roku

w sprawie utworzenia Zespołu ds. optymalizacji obsługi studiów i studentów w Uniwersyteckim Systemie Obsługi Studiów

Na podstawie art. 23 ust. 1 i ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. z 2022 r. poz. 574 z późn. zm.) oraz § 8 ust. 2 i ust. 3 pkt 2 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu stanowiącego załącznik do uchwały nr 56/2019 Senatu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 28 czerwca 2019 r. (z późn. zm.) w sprawie uchwalenia Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu zarządza się, co następuje:


§ 1


1. W Uniwersytecie Przyrodniczym tworzy się Zespół ds. optymalizacji obsługi studiów i studentów w Uniwersyteckim Systemie Obsługi Studiów (USOS), będące kolegialnym ciałem opiniodawczo-doradczym Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, zwanym dalej Zespołem ds. USOS.

2. W skład Zespołu ds. USOS wchodzą:

Przewodnicząca: mgr Teresa Chabińska - Centrum Spraw Studenckich

Członkowie:

  • mgr Barbara Białek - Centrum Spraw Studenckich,
  • mgr inż. Małgorzata Durak - Centrum Spraw Studenckich,
  • mgr inż. Monika Gyurkowich - Centrum Spraw Studenckich,
  • mgr inż. Agata Kaczmarek - Centrum Spraw Studenckich,
  • dr inż. Iwona Kwiecińska - Centrum Spraw Studenckich,
  • lic. Seweryn Sawicki - Centrum Spraw Studenckich,
  • mgr inż. Adam Serafin - Centrum Spraw Studenckich,
  • mgr Alicja Woźniak - Centrum Spraw Studenckich,
  • mgr Karolina Sendor - Dziekanat Wydziału Biologii i Hodowli Zwierząt,
  • lic. Monika Ilnicka - Dziekanat Wydziału Inżynierii Kształtowania Środowiska i Geodezji,
  • mgr Beata Równicka - Dziekanat Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności,
  • Kamil Kras - Uczelniane Centrum Informatyzacji,
  • inż. Arkadiusz Tarnowski - Uczelniane Centrum Informatyzacji.


§ 2


Do zadań Zespołu należy opracowanie procedur na potrzeby wdrożenia funkcjonalności w systemie USOS mających na celu doskonalenie obsługi administracyjnej studentów i warunków odbywania studiów, w szczególności elektronicznego obiegu dokumentów studenckich (wniosków dokumentów studenckich i decyzji administracyjnych) w USOS.


§ 3


1. Nadzór nad pracą zespołu pełnią Dyrektor Centrum Spraw Studenckich i Dyrektor Uczelnianego Centrum Informatyzacji.

2. Nadzór nad wykonaniem zarządzenia powierza się Prorektorowi ds. studenckich i edukacji.


§ 4


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Rektor

prof. dr hab. inż. Jarosław Bosy


Historia wersji
Wytworzył: Jarosław Bosy
Data wytworzenia: 10-01-2023
Opublikowane przez: Joanna Kołaczyńska
Data publikacji: 11-01-2023 09:00
Ostatnio zaktualizował: Joanna Kołaczyńska
Data ostatniej aktualizacji: 11-01-2023 09:37