w sprawie wprowadzenia w życie Regulaminu intranetu pracowniczego Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
Na podstawie art. 23 ust. 1 i ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2022 r. poz. 574 z późn. zm.) oraz § 8 ust. 3 pkt 2 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu stanowiącego załącznik do uchwały nr 56/2019 Senatu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 28 czerwca 2019 roku w sprawie uchwalenia Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z późn. zm. zarządza się, co następuje:
§ 1
Wprowadza się w życie Regulamin intranetu pracowniczego Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu.
§ 2
Nadzór na wykonaniem zarządzenia powierza się dyrektorowi Uczelnianego Centrum Informatyzacji.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Z upoważnienia Rektora UPWr
prof. dr hab. inż. Adam Szewczuk
Wytworzył: | Dorota Sikora | Data wytworzenia: | 30-09-2022 |
---|---|---|---|
Opublikowane przez: | Aleksandra Pomian | Data publikacji: | 30-09-2022 19:07 |
Liczba pobrań: | 372 |
Regulamin intranetu pracowniczego Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
Wytworzył: | Adam Szewczuk |
---|---|
Data wytworzenia: | 30-09-2022 |
Opublikowane przez: | Aleksandra Pomian |
Data publikacji: | 30-09-2022 19:00 |
Ostatnio zaktualizował: | Aleksandra Pomian |
Data ostatniej aktualizacji: | 30-09-2022 19:07 |