2021 rok

Zarządzenie nr 179/2021 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 22 września 2021 roku

AKT PRAWNY ZMIENIONY

w sprawie utworzenia Biura Obsługi Korespondencji oraz wprowadzenia zmian do Regulaminu organizacyjnego Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu wprowadzonego w życie zarządzeniem nr 152/2019 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 3 października 2019 roku z późn. zm.

Na podstawie art. 23 ust. 1 i ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2021 r., poz. 478 z późn. zm.) oraz § 8 ust. 2 i ust. 3 pkt 50, § 40 ust. 6 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu stanowiącego załącznik do uchwały nr 56/2019 Senatu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 28 czerwca 2019 r. z późn. zm., a także § 12 ust. 7, § 19 ust. 5 i § 114 Regulaminu organizacyjnego wprowadzonego w życie zarządzeniem nr 152/2019 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 3 października 2019 r. z późn. zm. zarządza się, co następuje:

§ 1


Tworzy się Biuro Obsługi Korespondencji.


§ 2

  1. Biuro Obsługi Korespondencji podlega bezpośrednio Prorektorowi ds. organizacji i rozwoju uczelni.

  2. Biuro Obsługi Korespondencji otrzymuje symbol organizacyjny I0BOK000.

  3. Jednostką, o której mowa w ust. 1, kieruje powołany przez Rektora na wniosek Prorektora ds. organizacji i rozwoju uczelni, kierownik.

  4. Jednostka jest finansowana ze środków uczelni.


§ 3


Do zadań Biura Obsługi Korespondencji należy:


1) przyjmowanie korespondencji przychodzącej oraz rejestrowanie wpływów z wykorzystaniem rozwiązań teleinformatycznych,

2) nadzór nad obiegiem poczty wewnętrznej,

3) realizowanie wysyłki poczty wychodzącej, w tym obsługa procesów reklamacji,

4) generowanie raportów dot. poczty przychodzącej, wewnętrznej oraz wychodzącej,

5) przygotowanie postępowań przetargowych w zakresie usług pocztowych (w tym analiza potrzeb oraz opis przedmiotu zamówienia),

6) rozliczanie faktur za usługi pocztowe, obciążanie jednostek, wystawienia rachunków wewnętrznych,

7) administrowanie modułem kancelarii w EOD,

8) obsługa elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP,

9) przyjmowanie oraz rejestracja elektroniczna ofert składanych w ramach przetargów na udzielenie zamówienia publicznego,

10) realizacja umów na obsługę korespondencji wysyłanej przez uczelnię,

11) współpraca z innymi jednostkami uczelni w zakresie przepływu uniwersyteckiej korespondencji,

12) prowadzenie składu chronologicznego zgodnie z obowiązującymi przepisami,

13) udostępnianie/wypożyczanie dokumentów ze składu na wniosek jednostki,

14) prowadzenie rejestru wypożyczeń,

15) przekazywanie dokumentów ze składu do archiwum zakładowego,

16) przygotowywanie projektów przepisów wewnętrznych uczelni związanych z zakresem działalności jednostki i prowadzenie ich bieżącej aktualizacji,

17) prowadzenie kontroli zarządczej ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania ryzykiem spraw związanych z zakresem działalności jednostki,

18) archiwizacja wytworzonej w jednostce dokumentacji.


§ 4


Niniejsze zarządzenie stanowi podstawę do:


1) wykonania stosownych szyldów i pieczątek,

2) wprowadzenia zmian w uczelnianych systemach informatycznych EOD i TETA.


§ 5


1. W Regulaminie organizacyjnym Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu wprowadzonym w życie zarządzeniem nr 152/2019 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 3 października 2019 roku z późn. zm. wprowadza się następujące zmiany:

1) w § 17 ust. 3 dodaje się pkt 2a w brzmieniu: „Biuro Obsługi Korespondencji”,


2) w schemacie graficznym jednostki organizacyjne bezpośrednio podległe Prorektorowi ds. organizacji i rozwoju uczelni dodaje się: „Biuro Obsługi Korespondencji”,


3) dodaje się § 90a w brzmieniu:


„Do zadań Biura Obsługi Korespondencji należy:


1) przyjmowanie korespondencji przychodzącej oraz rejestrowanie wpływów z wykorzystaniem rozwiązań teleinformatycznych,

2) nadzór nad obiegiem poczty wewnętrznej,

3) realizowanie wysyłki poczty wychodzącej, w tym obsługa procesów reklamacji,

4) generowanie raportów dot. poczty przychodzącej, wewnętrznej oraz wychodzącej,

5) przygotowanie postępowań przetargowych w zakresie usług pocztowych (w tym analiza potrzeb oraz opis przedmiotu zamówienia),

6) rozliczanie faktur za usługi pocztowe, obciążanie jednostek, wystawienia rachunków wewnętrznych,

7) administrowanie modułem kancelarii w EOD,

8) obsługa elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP,

9) przyjmowanie oraz rejestracja elektroniczna ofert składanych w ramach przetargów na udzielenie zamówienia publicznego,

10) realizacja umów na obsługę korespondencji wysyłanej przez uczelnię,

11) współpraca z innymi jednostkami uczelni w zakresie przepływu uniwersyteckiej korespondencji,

12)prowadzenie składu chronologicznego zgodnie z obowiązującymi przepisami,

13) udostępnianie/wypożyczanie dokumentów ze składu na wniosek jednostki,

14) prowadzenie rejestru wypożyczeń,

15) przekazywanie dokumentów ze składu do archiwum zakładowego,

16) przygotowywanie projektów przepisów wewnętrznych uczelni związanych z zakresem działalności jednostki i prowadzenie ich bieżącej aktualizacji,

17) prowadzenie kontroli zarządczej ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania ryzykiem spraw związanych z zakresem działalności jednostki,

18) archiwizacja wytworzonej w jednostce dokumentacji”.

2. W pionie bezpośrednio podległym Prorektorowi ds. organizacji i rozwoju uczelni w wykazie symboli organizacyjnych władz i jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu w załączniku nr 1 do Regulaminu organizacyjnego Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu wprowadzonym w życie zarządzeniem nr 152/2019 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 3 października 2019 roku z późn. zm. wprowadza się następujące zmiany:

dodaje się pkt 33 w brzmieniu: „Biuro Obsługi Korespondencji I0BOK000”.


§ 6


Pozostałe postanowienia Regulaminu organizacyjnego Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu wprowadzonego w życie zarządzeniem nr 152/2019 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 3 października 2019 roku z późn. zm. pozostają bez zmian.


§ 7


Nadzór nad realizacją niniejszego zarządzenia powierza się Prorektorowi ds. organizacji i rozwoju uczelni.


§ 8


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 października 2021 r.


Rektor

prof. dr hab. inż. Jarosław Bosy

Zmiany

Zmiany
Status Akt zmieniający
akt zmieniany Zarządzenie nr 152/2019 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 3 października 2019 roku
akt zmieniający Zarządzenie nr 184/2021 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 30 września 2021 roku
tekst jednolity Obwieszczenie nr 2/2022 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 3 marca 2022 roku
akt zmieniający Zarządzenie nr 205/2022 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 30 grudnia 2022 roku
akt powiązany Obwieszczenie nr 7/2023 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 16 lutego 2023 roku

Historia wersji
Wytworzył: Jarosław Bosy
Data wytworzenia: 22-09-2021
Opublikowane przez: Aleksandra Pomian
Data publikacji: 22-09-2021 13:00
Ostatnio zaktualizował: Aleksandra Pomian
Data ostatniej aktualizacji: 20-02-2023 13:51