2017 rok

Zarządzenie nr 46/2017 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 4 kwietnia 2017 roku

w sprawie wprowadzenia w życie Regulaminu korzystania ze studenckiej poczty elektronicznej w oparciu o usługę G Suite dla Szkół i Uczelni w Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu

Na podstawie art. 66 ust. 2 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym (tekst jednolity Dz.U. z 2016 r. poz. 1842 ze zm.) oraz § 18 ust. 3 pkt. 1 statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu zarządza się co następuje:

§ 1
Wprowadza się w życie Regulamin korzystania ze studenckiej poczty elektronicznej
w oparciu o usługę G Suite dla Szkół i Uczelni w Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu będący załącznikiem do niniejszego zarządzenia.

§ 2
Nadzór nad wykonaniem zarządzenia powierza się Dyrektorowi Centrum Sieci Komputerowych.

§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.



Rektor

prof. dr hab. inż. Tadeusz Trziszka

Pliki do pobrania


Historia wersji
Wytworzył: Tadeusz Trziszka
Data wytworzenia: 04-04-2017
Opublikowane przez: Tomasz Lewandowski
Data publikacji: 06-04-2017 10:43
Ostatnio zaktualizował: Joanna Kołaczyńska
Data ostatniej aktualizacji: 17-11-2022 13:32