w sprawie wprowadzenia zmian do zarządzenia nr 156/2017 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 19 października 2017 roku w sprawie wprowadzenia przepisów kancelaryjno – archiwalnych w Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu
Na podstawie art. 66 ust. 2 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2016 r. poz. 1842, ze zmianami), § 18 ust. 3 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. z 2016r. poz. 1506, ze zm.)
W celu zachowania ciągłości oznakowania dokumentacji kancelaryjno – archiwalnych do końca 2017 roku zarządza się co następuje co następuje:
W zarządzeniu nr 156/2017 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 19 października 2017 roku w sprawie przepisów kancelaryjno – archiwalnych w Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu wprowadza się następującą zmianę:
§ 7 otrzymuje brzmienie:
„Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2018 roku”.
Status | Akt zmieniający |
---|---|
akt zmieniany | Zarządzenie nr 156/2017 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 19 października 2017 roku |
Wytworzył: | Tadeusz Trziszka |
---|---|
Data wytworzenia: | 17-11-2017 |
Opublikowane przez: | Tomasz Lewandowski |
Data publikacji: | 20-11-2017 14:05 |
Ostatnio zaktualizował: | Karolina Gerlicz |
Data ostatniej aktualizacji: | 02-04-2020 12:50 |