2017 rok

Zarządzenie nr 172/2017 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 17 listopada 2017 roku

w sprawie wprowadzenia zmian do zarządzenia nr 156/2017 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 19 października 2017 roku w sprawie wprowadzenia przepisów kancelaryjno – archiwalnych w Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu

Na podstawie art. 66 ust. 2 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2016 r. poz. 1842, ze zmianami), § 18 ust. 3 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. z 2016r. poz. 1506, ze zm.)

W celu zachowania ciągłości oznakowania dokumentacji kancelaryjno – archiwalnych do końca 2017 roku zarządza się co następuje co następuje:

§ 1

W zarządzeniu nr 156/2017 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 19 października 2017 roku w sprawie przepisów kancelaryjno – archiwalnych w Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu wprowadza się następującą zmianę:
§ 7 otrzymuje brzmienie:

„Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2018 roku”.


Rektor

prof. dr hab. inż. Tadeusz Trziszka

Zmiany

Zmiany
Status Akt zmieniający
akt zmieniany Zarządzenie nr 156/2017 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 19 października 2017 roku

Historia wersji
Wytworzył: Tadeusz Trziszka
Data wytworzenia: 17-11-2017
Opublikowane przez: Tomasz Lewandowski
Data publikacji: 20-11-2017 14:05
Ostatnio zaktualizował: Karolina Gerlicz
Data ostatniej aktualizacji: 02-04-2020 12:50