2016 rok

Zarządzenie nr 2/2016 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 15 stycznia 2016 roku

w sprawie wprowadzenia zmian do zarządzenia nr 63/2015 Rektora uniwersytetu Przyrodniczego z dnia 26 maja 2015r. w sprawie elektronicznego systemu wydawania kluczy

Na podstawie art. 66 ust. 2 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r. poz. 572 ze zm.) oraz § 18 ust. 3 pkt. 1 statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu zarządza się co następuje:

§ 1

W zarządzenia nr 63/2015 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego z dnia 26 maja 2015r. w sprawie elektronicznego systemu wydawania kluczy wprowadza się następujące zmiany:

1. Dotychczasowy § 3 otrzymuje brzmienie:
„§3
1. Wydawanie legitymacji GOŚĆ odbywa się zgodnie z poniższymi zasadami:
1) Dla firm zewnętrznych wykonujących usługi planowane - Kierownik jednostki organizacyjnej lub upoważniony pracownik jednostki zlecającej wykonanie usługi występuje do Centrum Sieci Komputerowych z prośbą o wydanie legitymacji gościa. Należy wskazać okres ważności legitymacji gościa, powód wydania, dane osoby, której legitymacja zostanie wydana oraz pomieszczenia, do których ma mieć dostęp dana osoba. Po upływie wskazanego terminu jednostka wypożyczająca zobowiązana jest do zwrotu karty do CSK. W przypadku zgubienia lub zniszczenia legitymacji gościa kierownik jednostki, która wypożycza legitymację gościa zobowiązany jest do wyegzekwowania należności za wydruk nowej legitymacji od osoby wypożyczającej legitymację.
2) Dla firm zewnętrznych wykonujących usługi nieplanowane - Wykonawca wprowadzany jest na teren budynku przez kierownika jednostki zlecającej wykonanie usługi lub upoważnionego pracownika jednostki.
3) Dla osób zatrudnionych na umowy zlecenia, wykładowców wizytujących, wykładowców emerytowanych - Kierownik jednostki występuje do Centrum Sieci Komputerowych z prośbą o wydanie legitymacji gościa. Należy wskazać okres ważności legitymacji gościa, dane osoby, której legitymacja zostanie wydana oraz pomieszczenia, do których ma mieć dostęp dana osoba. Po upływie wskazanego terminu jednostka wypożyczająca zobowiązana jest do zwrotu karty do CSK ”
2. Dodaje się §§ 4, 5, 6 ,7, w brzmieniu:

„§4
Klucze do pomieszczeń 137, sali 138, Sali im. S. Tołpy i sali Senatu znajdujące się w gmachu głównym są wypożyczane jedynie na polecenie jednej z wymienionych osób: Rektora, Prorektorów, Kanclerza, Zastępcy Kanclerza, Dyrektora CSK lub po uzyskaniu pisemnej zgody na pobranie klucza.

§5
W przypadku wystąpienia zdarzeń losowych np. pożaru, powodzi, braku zasilania itp. portier wydaje klucze do pomieszczeń po uzyskaniu zgody jednej z wymienionych osób: Rektora, Prorektorów, Kanclerza, Zastępcy Kanclerza, Dyrektora CSK, Dyrektora Działu Gospodarczego, kierowników rejonów. Osoba pobierająca klucz wpisuje fakt pobrania klucza do książki ewidencji wydawania kluczy.
W sytuacjach wyjątkowych stwarzających bezpośrednie zagrożenie dla życia lub zniszczenia mienia portier wydaje klucze do zagrożonych pomieszczeń niezwłocznie.

§6
W uzasadnionych przypadkach istnieje możliwość dorobienia klucza do pomieszczenia pod warunkiem dołączenia do niego breloka z chipem i przekazania klucza na portiernię. Zgodę na dorobienie klucza musi wydać kierownik jednostki organizacyjnej. Jednocześnie przypomina się o zakazie dorabiania kluczy bez wiedzy kierownika jednostki.

§7
W przypadku awarii elektronicznego systemu do wydawania kluczy portier wydaje klucz po uzyskaniu zgody kierownika jednostki organizacyjnej dysponującej pomieszczeniem. Pracownik pobierający klucz wpisuje fakt pobrania klucza do książki ewidencji wydawania kluczy.”

§ 2

Pozostałe postanowienia zarządzenia nie ulegają zmianie.

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Rektor

prof. dr hab. Roman Kołacz

Zmiany

Zmiany
Status Akt zmieniający
akt zmieniający Zarządzenie nr 63/2015 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 26 maja 2015 roku

Historia wersji
Wytworzył: Roman Kołacz
Data wytworzenia: 15-01-2016
Opublikowane przez: Tomasz Lewandowski
Data publikacji: 18-01-2016 12:18
Ostatnio zaktualizował: Joanna Kołaczyńska
Data ostatniej aktualizacji: 26-10-2022 08:46