Na podstawie art. 66 ust. 2 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r. poz. 572 ze zm.) oraz § 18 ust. 3 pkt 1 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego
we Wrocławiu zarządza się co następuje:
§ 1
W Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu wprowadza się elektroniczny system wydawania kluczy.
§ 2
Elektroniczne wydawanie kluczy odbywa się według poniższych zasad:
- Klucze do pomieszczeń UPWr wydawane są na portierni na podstawie Elektronicznej Legitymacji Pracowniczej (ELP), Elektronicznej Legitymacji Doktoranta (ELD) i Elektronicznej Legitymacji
Studenckiej (ELS).
- Klucze wydawane są tylko osobom uprawnionym czyli takim, którym wcześniej przyznano uprawnienia do pobierania kluczy do danego pomieszczenia.
- Uprawnienia nadaje Centrum Sieci Komputerowych na podstawie listy osób upoważnionych do pobierania kluczy do pomieszczeń jednostki, podpisanej przez kierownika/dyrektora jednostki
organizacyjnej, w ciągu 3 dni od otrzymania pisma. Każdą zmianę osób upoważnionych do pobierania kluczy należy zgłaszać pisemnie do Centrum Sieci Komputerowych. Zmiany zostaną wprowadzone
niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 3 dni od otrzymania pisma.
- Pobieranie klucza odbywa się poprzez przyłożenie legitymacji a następnie klucza do czytnika. Informacja o uprawnieniu do pobrania klucza pojawia się na monitorze.
- Zwrot klucza odbywa się poprzez przyłożenie klucza do czytnika.
- Rejestracja wydania i zwrotu klucza dokonywana jest automatycznie po przyłożeniu klucza do czytnika.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 01.07.2015 r.
Rektor
prof. dr hab. Roman Kołacz