w sprawie zasad opracowywania, redagowania, wydawania i rozpowszechniania wewnętrznych aktów prawnych na Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu
w sprawie zatwierdzenia Regulaminu przyznawania nagrody „Najlepszy Dyplom Roku”
w sprawie powołania doraźnej komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania, którego przedmiotem jest wyłonienie wykonawcy na dostawę zamrażarki niskotemperaturowej dla Katedry Żywienia Człowieka
w sprawie powołania doraźnej komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania, którego przedmiotem jest wyłonienie wykonawcy na dostawę rurek grafitowych do spektrometru Varian AA240Z z przystawką GTA120 dla Katedry Żywienia Człowieka
w sprawie powołania doraźnej komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania, którego przedmiotem jest wyłonienie wykonawcy na dostawę odbiornika GNSS RTK/RTN wraz z kontrolerem i oprogramowaniem do kontrolera dla Instytutu Geodezji i Informatyki
w sprawie powołania doraźnej komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania, którego przedmiotem jest wyłonienie wykonawcy na dostawę aparatury dla projektu „Wykorzystywanie drożdży Y. lipolytica i D. hansenii, enzymów oraz toksyn killerowych do otrzymywania preparatów przydatnych w przemyśle i agrotechnice POIG.01.03.01-02-080/12”
w sprawie zmiany składu doraźnej komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania, o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem będzie wykonanie robót budowlanych i montażowych dla inwestycji pn. ”Przebudowa Stacji Badawczo-Dydaktycznej na Ośrodek Edukacji Ekologicznej Samotwór” w Samotworze ul. Główna 2a gmina Kąty Wrocławskie (19/2, 19/3,19/4) w ramach projektu pt. przebudowa stacji badawczo-dydaktycznej na ośrodek edukacji ekologicznej SAMOTWÓR współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 powołanej zarządzeniem Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu nr 25/2013 z dnia 28 lutego 2013 r.
w sprawie dzierżawy nieruchomości rolnych położonych w miejscowościach: Bielawa, Brzezia Łąka, Kamień, Łosice Piecowice, Pietrzykowice i Śliwice gmina Długołęka
w sprawie powołania doraźnej komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania, którego przedmiotem jest wyłonienie wykonawcy na dostawę uniwersalnej wirówki z chłodzeniem dla Zakładu Patofizjologii
w sprawie powołania komisji konkursowej w celu wyłonienia osoby na stanowisko starszego kustosza dyplomowanego w Bibliotece Głównej Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
w sprawie przydzielenia na potrzeby jednostek organizacyjnych powierzchni użytkowej w budynku A-1 Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu przy ul. C.K. Norwida 25
w sprawie powołania doraźnej komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania, którego przedmiotem jest wyłonienie wykonawcy na dostawę spektrofotometru UV-VIS dla Zakładu Biochemii w Katedrze Biochemii, Farmakologii i Toksykologii Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
w sprawie powołania doraźnej komisji przetargowej do przeprowadzenia trzech postępowań o udzielenie zamówienia publicznego , prowadzonych w trybie zamówienia z wolnej ręki, dla Katedry Higieny Środowiska i Dobrostanu Zwierząt Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, których przedmiotem będzie: 1. Dostawa odczynników, materiałów kontrolnych, eksploatacyjnych do hematologicznego analizatora weterynaryjnego ABC VET wraz z autoryzowanym serwisem przez okres 36 miesięcy. 2. Dostawa odczynników, materiałów kontrolnych, eksploatacyjnych do analizatora Pentra 400 ISE wraz z autoryzowanym serwisem przez okres 36 miesięcy 3. Sukcesywna dostawa materiałów do pobierania krwi firmy Sarstedt
w sprawie powołania doraźnej komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania, którego przedmiotem jest wyłonienie wykonawcy na dostawę sprzętu komputerowego (13 laptopów, 1 niszczarka, 2 urządzenia wielofunkcyjne) oraz oprogramowania biurowego (13 licencji) w ramach projektu „E-podręczniki do kształcenia ogólnego” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (decyzja o dofinansowaniu: UDA-POKL.03.03.03.-00-003/12-00) z podziałem na 2 części
w sprawie powołania doraźnej komisji przetargowej w celu przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest sukcesywna usługa druku książek, czasopism i akcydensów dla Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
w sprawie powołania doraźnej komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania, którego przedmiotem jest wyłonienie wykonawcy usługi edukacyjnej w postaci studiów MBA dla 5 osób, w ramach projektu „Zarządzanie potencjałem dydaktycznym Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu poprzez wdrożenie technologii IT” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej ( nr umowy UDA-POKL.04.01.01.-00-087/11-00)
w sprawie utworzenia Sekretariatu Prorektora ds. studenckich i kształcenia oraz wprowadzenia zmian do regulaminu organizacyjnego Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu wprowadzonego w życie zarządzeniem nr 56/2010 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 31 marca 2010 r. ze zm.
w sprawie wprowadzenia zmian do zarządzenia nr 36/2013 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 15 marca 2013 r. w sprawie wprowadzenia w życie Regulaminu zatrudniania i wynagradzania w Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu osób uczestniczących w realizacji projektów i innych przedsięwzięć finansowanych ze źródeł zewnętrznych
w sprawie stawek wynagrodzeń za godziny ponadwymiarowe i dodatków specjalnych dla nauczycieli akademickich zatrudnionych w Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu oraz maksymalnych stawek wynagrodzeń za zajęcia dydaktyczne realizowane na podstawie umów o dzieło i umów zlecenia przez osoby niebędące pracownikami uczelni
w sprawie powołania komisji ds. odbioru przedmiotu zamówienia pt. „Budowa i wdrożenie portalu internetowego do monitoringu losów absolwentów oraz opracowanie materiałów dydaktycznych dwóch szkoleń w zakresie kompetencji miękkich wraz z ich realizacją w ramach w/w portalu internetowego w formie e-learningu” (nr umowy RAP.272.31.2013) – Etap II i Etap IV