w sprawie powołania komisji ds. odbioru przedmiotu zamówienia pt. „Budowa i wdrożenie portalu internetowego do monitoringu losów absolwentów oraz opracowanie materiałów dydaktycznych dwóch szkoleń w zakresie kompetencji miękkich wraz z ich realizacją w ramach w/w portalu internetowego w formie e-learningu” (nr umowy RAP.272.31.2013) – Etap II i Etap IV
§ 1
Powołuje się komisję ds. odbioru przedmiotu zamówienia pt. „Budowa i wdrożenie portalu internetowego do monitoringu losów absolwentów oraz opracowanie materiałów dydaktycznych dwóch szkoleń w zakresie kompetencji miękkich wraz z ich realizacją w ramach ww. portalu internetowego w formie e-learningu” (nr umowy RAP.272.31.2013) – Etap II i Etap IV
w następującym składzie:
1. mgr inż. Bartłomiej Wojdyło – Przewodniczący Komisji
2. mgr inż. Ewelina Franczak – Zastępca Przewodniczącego Komisji
3. mgr inż. Rafał Siedlecki – Członek Komisji
4. inż. Anna Daniel – Sekretarz
§ 2
Komisja zobowiązana jest sporządzić protokół z odbioru przedmiotu zamówienia określonego w § 1 i przekazać go bez zbędnej zwłoki rektorowi. Posiedzenia komisji mogą się odbywać w składzie nie mniejszym niż 3 osoby.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Rektor
prof. dr hab. Roman Kołacz
Wytworzył: | Roman Kołacz |
---|---|
Data wytworzenia: | 30-08-2013 |
Opublikowane przez: | Maria Szołomicka-Gerlicz |
Data publikacji: | 30-08-2013 00:00 |
Ostatnio zaktualizował: | Piotr Kaługa |
Data ostatniej aktualizacji: | 13-02-2020 17:53 |