2013 rok

Zarządzenie nr 140/2013 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 30 sierpnia 2013 roku

w sprawie powołania komisji ds. odbioru przedmiotu zamówienia pt. „Budowa i wdrożenie portalu internetowego do monitoringu losów absolwentów oraz opracowanie materiałów dydaktycznych dwóch szkoleń w zakresie kompetencji miękkich wraz z ich realizacją w ramach w/w portalu internetowego w formie e-learningu” (nr umowy RAP.272.31.2013) – Etap II i Etap IV

Na podstawie art. 66 ust. 2 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r. poz. 572 ze zmianami), § 18 ust. 3 pkt 9 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu zarządza się co następuje:

§ 1

Powołuje się komisję ds. odbioru przedmiotu zamówienia pt. „Budowa i wdrożenie portalu internetowego do monitoringu losów absolwentów oraz opracowanie materiałów dydaktycznych dwóch szkoleń w zakresie kompetencji miękkich wraz z ich realizacją w ramach ww. portalu internetowego w formie e-learningu” (nr umowy RAP.272.31.2013) – Etap II i Etap IV

w następującym składzie:

1.    mgr inż. Bartłomiej Wojdyło     –     Przewodniczący Komisji

2.    mgr inż. Ewelina Franczak       –     Zastępca Przewodniczącego Komisji

3.    mgr inż. Rafał Siedlecki           –     Członek Komisji

4.    inż. Anna Daniel                    –     Sekretarz

§ 2

Komisja zobowiązana jest sporządzić protokół z odbioru przedmiotu zamówienia określonego w § 1 i przekazać go bez zbędnej zwłoki rektorowi. Posiedzenia komisji mogą się odbywać w składzie nie mniejszym niż 3 osoby.

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Rektor

prof. dr hab. Roman Kołacz



Historia wersji
Wytworzył: Roman Kołacz
Data wytworzenia: 30-08-2013
Opublikowane przez: Maria Szołomicka-Gerlicz
Data publikacji: 30-08-2013 00:00
Ostatnio zaktualizował: Piotr Kaługa
Data ostatniej aktualizacji: 13-02-2020 17:53