2021 rok

Pismo okólne nr 7/2021 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 4 października 2021 roku

w sprawie wprowadzenia procedur związanych ze zgłaszaniem pracowników i studentów Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu na testy COVID-19

Na podstawie art. 23 ust. 1 i ust. 2 pkt 2, art. 51 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2021 r. poz. 478 z późn. zm.), § 8 ust. 2, ust. 3 pkt 2 i pkt 19 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu stanowiącego załącznik do uchwały nr 56/2019 Senatu Uniwersytetu Przyrodniczego z dnia 28 czerwca 2019 roku w sprawie uchwalenia Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z późn. zm. ogłasza się, co następuje:


Wprowadza się procedury związane ze zgłaszaniem pracowników i studentów Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu na testy COVID-19, stanowiące załączniki do niniejszego pisma okólnego:


1) Procedura zgłoszenia na testy na COVID-19 dla studenta/doktoranta UPWr,

2) Procedura kierowania na testy w kierunku COVID-19 pracowników UPWr,

3) Druk zgłoszenia studenta na testy,

4) Druk zgłoszenia pracownika na testy.

Rektor

prof. dr hab. inż. Jarosław Bosy

Pliki do pobrania


Historia wersji
Wytworzył: Jarosław Bosy
Data wytworzenia: 04-10-2021
Opublikowane przez: Aleksandra Pomian
Data publikacji: 05-10-2021 20:00
Ostatnio zaktualizował: Joanna Kołaczyńska
Data ostatniej aktualizacji: 07-02-2023 08:49