Usługa polegająca na analizie przedwdrożeniowej, zaprojektowaniu, konfiguracji i wdrożeniu inteligentnego systemu sterowania, kontroli i zarządzania pomiędzy Uczelnią a Centrum Innowacyjnych Technologii składającego się z 3 części: Część 1: modułu CRM (Custormer Relationship Management / System Zarządzania Relacjami z Klientem), Część 2: modułu wspomagającego pozyskiwanie, agregacje danych i monitorowanie projektów (dalej: Moduł Projektowy), Część 3: modułu systemu wspomagającego dydaktykę (dalej: Moduł dydaktyczny) i szkolenia oraz integrującego narzędzia dydaktyczne
Wytworzył: | Agnieszka Barczyk |
---|---|
Data wytworzenia: | 26-10-2022 |
Opublikowane przez: | Agnieszka Barczyk |
Data publikacji: | 26-10-2022 10:00 |
Ostatnio zaktualizował: | Agnieszka Barczyk |
Data ostatniej aktualizacji: | 26-10-2022 10:28 |