Usługi

I0CZZ000.271.79.2022

Usługa polegająca na analizie przedwdrożeniowej, zaprojektowaniu, konfiguracji i wdrożeniu inteligentnego systemu sterowania, kontroli i zarządzania pomiędzy Uczelnią a Centrum Innowacyjnych Technologii składającego się z 3 części: Część 1: modułu CRM (Custormer Relationship Management / System Zarządzania Relacjami z Klientem), Część 2: modułu wspomagającego pozyskiwanie, agregacje danych i monitorowanie projektów (dalej: Moduł Projektowy), Część 3: modułu systemu wspomagającego dydaktykę (dalej: Moduł dydaktyczny) i szkolenia oraz integrującego narzędzia dydaktyczne


Historia wersji
Wytworzył: Agnieszka Barczyk
Data wytworzenia: 26-10-2022
Opublikowane przez: Agnieszka Barczyk
Data publikacji: 26-10-2022 10:00
Ostatnio zaktualizował: Agnieszka Barczyk
Data ostatniej aktualizacji: 26-10-2022 10:28