Rektor
Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
ogłasza konkurs otwarty na stanowisko
specjalisty w Centrum Spraw Studenckich
Główne zadania i obowiązki:
- okresowa weryfikacja zawartości i jakości informacji zawartych w albumie studenta i księdze dyplomów w Uniwersyteckim Systemie Obsługi Studiów (USOS) oraz monitorowanie i aktualizowanie podstawy prawnej w dokumentach związanych z tokiem studiów i świadczeniami dla studentów;
- sporządzanie pism, decyzji administracyjnych i innych dokumentów w sprawach dotyczących toku studiów i świadczeń dla studentów w odpowiedzi na podanie studenta;
- sprawdzanie pod względem zgodności z tokiem studiów dokumentów przeznaczonych do obrotu prawnego z zagranicą – karta przebiegu studiów;
- przyjmowanie obsługa wniosków o stypendiów rektora;
- wsparcie dziekanatów w zakresie przyznawania świadczeń dla studentów;
- wsparcie w obsłudze stypendiów ministra właściwego ds. szkolnictwa wyższego;
- obsługa administracyjna Senackiej Komisji Spraw Studenckich i Edukacji, w tym organizowanie posiedzeń komisji;
- pomoc w przygotowaniu danych na potrzeby sporządzania sprawozdań GUS S -10 i S-11 oraz POL-on w zakresie danych o studentach i świadczeniach stypendialnych;
- prowadzenie spraw związanych z wymianą studentów w ramach programów krajowych;
- monitorowanie zmian w aktach prawa nadrzędnego w szczególności ustawach, rozporządzeniach oraz przepisach wewnętrznych UPWr w zakresie kompetencji Sekcji;
- udział w tworzeniu wewnętrznych aktów normatywnych w zakresie spraw objętych pracą Centrum, w tym procedur dotyczących toku studiów, przyznawania świadczeń i obsługi USOS;
- bieżąca współpraca z Uczelnianym Centrum Informatyzacji i dziekanatami poszczególnych wydziałów UPWr w zakresie wdrażania nowych rozwiązań, usprawnienia procedur i funkcjonalności USOS w zakresie kompetencji Sekcji;
- przygotowywanie raportów, analiz, prezentacji na potrzeby jednostki;
- bieżące monitorowanie i aktualizacja informacji na stronach internetowych uczelni w zakresie działania CSS oraz współpraca z osobami odpowiedzialnymi za prowadzenie strony internetowej Uczelni;
- współpraca z jednostkami Uczelni oraz podmiotami zewnętrznymi;
- wykonywanie bieżących zadań zleconych przez przełożonego.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe;
- mile widziane doświadczenie w pracy w administracji uczelni;
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office i obsługi urządzeń biurowych;
- umiejętność przygotowywania dokumentów prawnych, pism, sprawozdań, raportów, prezentacji itp.;
- duże zdolności organizacyjne, systematyczność, samodzielność, kreatywność;
- odpowiedzialność, umiejętność pracy w dynamicznym środowisku, umiejętność priorytetyzacji zadań;
- zaangażowanie, umiejętność pracy w zespole;
- dobra znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- stabilne warunki zatrudnienia;
- zdobycie unikalnego doświadczenia zawodowego;
- szeroki pakiet socjalny;
- dobrowolne ubezpieczenie grupowe;
- dofinansowanie aktywności sportowej;
- dofinansowanie prywatnej opieki medycznej;
- dodatkowe wynagrodzenie roczne.
CV należy składać na adres email: cv@upwr.edu.pl z dopiskiem w tytule maila: "Specjalista w CSS".
Termin składania dokumentów: 15.01.2024 roku
Zastrzegamy sobie możliwość wcześniejszego zakończenia procesu rekrutacji i informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Klauzula informacyjna dla kandydatów na pracowników biorących udział w procesie rekrutacji znajduje się na stronie internetowej Uczelni.
Uczelnia respektuje politykę równowagi płci oraz dopuszczenie odstępstw od porządku chronologicznego w życiorysie – w celu umożliwienia kandydatom/kandydatkom podążającym wielowymiarową ścieżką kariery – składanie życiorysów wspartych dowodami, które odzwierciedlają reprezentatywną gamę osiągnięć i kwalifikacji mających znaczenie w kontekście stanowiska, o które się ubiegają.