Pozostałe oferty pracy

Specjalista w Centrum Inwestycji – Sekcja przygotowania i administrowania inwestycjami

Termin składania dokumentów : 15 października 2021 roku

Rektor

Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu

ogłasza nabór na stanowisko specjalisty w Centrum Inwestycji -

Sekcja przygotowania i administrowania inwestycjami


Zakres zadań na stanowisku:

  • praca w elektronicznym systemie obiegu dokumentów w obszarze: opisywanie faktur, tworzenie WNZK, tworzenie planów zakupowych, dokumentowanie procesów inwestycyjnych itp.;
  • współpraca z innymi jednostkami UPWr w zakresie przygotowania zadań inwestycyjnych;
  • przygotowywanie niezbędnej dokumentacji, w tym danych oraz warunków i wymagań do przeprowadzenia procedur zamówień publicznych, zgodnie z ustawą Pzp i regulaminem wewnętrznym;
  • umiejętność sprawnego posługiwania się oprogramowaniami informatycznymi do pracy administracyjnej jak MS Office, bazy danych, organizery itp. (przy sporządzaniu planów inwestycyjnych, przygotowywaniu wniosków zakupowych, dokumentowaniu procesów inwestycyjnych);
  • rozliczanie środków finansowych i rzeczowych wykonanych zadań inwestycyjnych, prowadzenie sprawozdawczości z realizacji planów rzeczowo-finansowych;
  • organizacja i uczestnictwo w końcowych technicznych odbiorach robót i dokumentacji projektowych;
  • administrowanie sprawami gwarancji zrealizowanych zadań inwestycyjnych;
  • koordynowanie czynności związanych z organizowaniem wykonawstwa robót, w tym zapewnienie uzyskania decyzji administracyjnych niezbędnych do realizacji prac budowlanych.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: budownictwo, prawo lub ekonomia
  • umiejętność sprawnego posługiwania się oprogramowaniami informatycznymi do pracy administracyjnej jak MS Office, bazy danych, organizery itp. (przy sporządzaniu planów inwestycyjnych, przygotowywaniu wniosków zakupowych, dokumentowaniu procesów inwestycyjnych);
  • samodzielność, systematyczność,  inicjatywa, dobra organizacja pracy, zdolności interpersonalne, skrupulatność, dokładność i rzetelność, umiejętność pracy pod presją czasu,
  • znajomość ustawy Prawo zamówień publiczne, Prawo budowlane, ustawy dot. dyscypliny finansów publicznych. 

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę na czas określony;
  • pracę na uczelni posiadającej długoletnią tradycję;
  • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego i nowych umiejętności;
  • pracę przy ciekawych i nowoczesnych projektach inwestycyjnych;
  • miłą i przyjemną atmosferę w młodym, dynamicznym zespole;
  • szeroki pakiet socjalny (dobrowolne ubezpieczenie grupowe, karta Multisport, pełny zakres świadczeń z ZFŚS);

Zgłoszenie powinno zawierać:

  • CV,
  • list motywacyjny.

Zgłoszenia prosimy kierować na adres e-mail: hr@upwr.edu.pl

Termin składania ofert upływa z dniem: 15 października 2021 r.

Zastrzegamy możliwość wcześniejszego zakończenia procesu rekrutacji. Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Jednocześnie zastrzegamy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty.

Klauzula informacyjna dla kandydatów na pracowników biorących udział w procesie rekrutacji znajduje się na stronie internetowej Uczelni pod adresem https://bip.upwr.edu.pl/ogloszenia/praca-na-upwr.

Uczelnia respektuje politykę równowagi płci oraz dopuszczenie odstępstw od porządku chronologicznego w życiorysie – w celu umożliwienia kandydatom/kandydatkom podążającym wielowymiarową ścieżką kariery – składanie życiorysów wspartych dowodami, które odzwierciedlają reprezentatywną gamę osiągnięć i kwalifikacji mających znaczenie w kontekście stanowiska, o które się ubiegają.


Historia wersji
Wytworzył: Jarosław Bosy
Data wytworzenia: 28-09-2021
Opublikowane przez: Joanna Ciapała
Data publikacji: 28-09-2021 10:00
Ostatnio zaktualizował: Joanna Ciapała
Data ostatniej aktualizacji: 28-09-2021 10:10