Rektor
Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
ogłasza nabór na stanowisko
Specjalisty w Biurze Organizacyjnym
Główne zadania i obowiązki:
- współpraca z organami UPWr;
- opracowywanie wewnętrznych aktów prawnych i procedur w zakresie kompetencji Biura Organizacyjnego;
- przygotowanie pełnomocnictw i upoważnień rektora;
- obsługa systemu EOD w zakresie przypisanym do Biura Organizacyjnego;
- wsparcie redakcji BIP (w tym publikacja materiałów w BIP oraz prowadzenie rejestru wniosków o dostęp do BIP dla redaktorów);
- wsparcie w redakcji sprawozdań;
- współpraca przy prowadzeniu spraw związanych z udzielaniem odpowiedzi na wnioski o dostęp do informacji publicznej;
- prowadzenie spisów (rejestrów) spraw, w tym prowadzenie Centralnego Rejestru Umów;
- archiwizacja dokumentacji Biura Organizacyjnego zgodnie z uczelnianymi wytycznymi.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: prawo i administracja);
- obycie z aktami prawnymi;
- znajomość „Zasad Techniki Prawodawczej”;
- lekkość w sporządzaniu tekstów - korespondencji (pism, maili), protokołów, sprawozdań;
- biegła obsługa pakietu MS Office, narzędzi Google (dysk, kalendarz) i urządzeń biurowych;
- wysoka kultura osobista;
- terminowość, sumienność i dokładność w wykonywaniu zadań;
- dobra organizacja i planowanie pracy własnej, umiejętność wyznaczania priorytetów w ramach wykonywanych zadań;
- umiejętność pracy w zespole, wielozadaniowość;
- doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku – min. 3 lata.
Oferujemy:
- umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy;
- pracę w przyjaznym i zaangażowanym zespole;
- stabilne warunki zatrudnienia;
- szeroki pakiet socjalny (dobrowolne ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie aktywności sportowej, pełny zakres świadczeń z ZFŚS);
- dodatkowe wynagrodzenie roczne;
- możliwość podnoszenia kompetencji.
CV należy przesłać w na adres email: cv@upwr.edu.pl z dopiskiem w tytule maila: "Specjalista w Biurze Organizacyjnym".
Termin składania ofert: 31.03.2023 roku.
Zastrzegamy sobie możliwość wcześniejszego zakończenia procesu rekrutacji i informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Klauzula informacyjna dla kandydatów na pracowników biorących udział w procesie rekrutacji znajduje się na stronie internetowej Uczelni.
Uczelnia respektuje politykę równowagi płci oraz dopuszczenie odstępstw od porządku chronologicznego w życiorysie – w celu umożliwienia kandydatom/kandydatkom podążającym wielowymiarową ścieżką kariery – składanie życiorysów wspartych dowodami, które odzwierciedlają reprezentatywną gamę osiągnięć i kwalifikacji mających znaczenie w kontekście stanowiska, o które się ubiegają.