Rektor
Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
ogłasza nabór na stanowisko
Specjalisty ds. pozyskiwania projektów aplikacyjnych
Miejsce pracy: Centrum Badawczo-Rozwojowe
Główne obowiązki:
- Pozyskiwanie środków na realizację projektów badawczo-rozwojowych o charakterze aplikacyjnych,
- Kompleksowa obsługa operacyjna i administracyjna procesu pozyskiwania projektów z partnerem przemysłowym obejmującą m.in. opracowywanie części administracyjnej wniosków projektowych, weryfikację formalną oraz nadzór nad całościowym przygotowaniem i złożeniem dokumentacji aplikacyjnej,
- Tworzenie i koordynacja prac konsorcjum/zespołów roboczych,
- Sporządzanie dokumentacji niezbędnej do pozyskania projektów aplikacyjnych,
- Poszukiwanie źródeł finansowania dla projektów w obszarze agrotech oraz przygotowywanie informacji o możliwościach i zasadach aplikowania dla pracowników,
- sporządzanie sprawozdań, zestawień i statystyk dotyczących projektów realizowanych w instytucie
- zamieszczanie oraz aktualizowanie danych dotyczących realizowanych projektów
w systemie POLON
- monitorowanie obowiązujących przepisów i wytycznych mających wpływ na pozyskiwanie i realizację projektów
- Współtworzenie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej Centrum,
- Wsparcie dyrektora Centrum w pracy bieżącej dotyczącej obsługi klienta zewnętrznego i wewnętrznego,
- Tworzenie i dbanie o dobry wizerunek Centrum Badawczo-Rozwojowego i uczelni.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe; administracyjne lub obszarem agrotech, medycyna weterynaryjna, inne podobne,
- Minimum trzyletnie doświadczenie w pozyskiwaniu projektów naukowych,
- Co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w obsłudze administracyjnej projektów badawczych i rozwojowych,
- Znajomość polskiego systemu finansowania nauki oraz głównych polskich i europejskich programów finansowania,
- Samodzielność i umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy, w tym pod presja czasu i w warunkach stresogennych,
- Podstawowa znajomość przepisów ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, Prawa własności przemysłowej, prawa zamówień publicznych;
- Znajomość specyfiki funkcjonowania instytucji o charakterze badawczo-rozwojowym,
- Znajomość specyfiki dokumentacji związanej z pozyskiwaniem klienta zewnętrznego, finansowaniem działalności naukowej ze środków budżetu Państwa;
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
- Umiejętność współpracy w zespole i komunikatywność;
- Systematyczność, kreatywność, zaangażowania, inicjatywa w działaniu.
Zgłoszenie powinno zawierać:
- CV wraz ze zgoda na przetwarzanie danych osobowych
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- kopię dyplomu i inne dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań,
Oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy,
- Pracę w dynamicznym środowisku na pograniczu nauki i biznesu w obszarze agrotech,
- Rozwój umiejętności zawodowych,
- Zdobycie unikalnego doświadczenia zawodowego,
- Prywatne ubezpieczenie na życie.
Kontakt za pośrednictwem e-mail innowacje@upwr.edu.pl
Termin składania ofert: 05.07.2021
Zastrzegamy sobie możliwość wcześniejszego zakończenia procesu rekrutacji i informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.