Pozostałe oferty pracy

Specjalista ds. finansowych

Termin składania dokumentów: 14.03.2024 roku

Rektor

Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu

ogłasza konkurs otwarty na stanowisko

specjalisty ds. finansowych w Dziale Finansowym


Główne zadania i obowiązki:

  • wprowadzanie do programu i sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym faktur, rachunków gotówkowych, przelewowych, wniosków finansowych, innych dokumentów finansowych (IDF) oraz pozostałych dowodów księgowych jednostek organizacyjnych Uczelni;
  • realizacja zapłaty: faktur, zwrotów kosztów za rachunki gotówkowe i przelewowe, wniosków finansowych, innych dokumentów finansowych (IDF) oraz pozostałych dowodów księgowych jednostek organizacyjnych Uczelni poprzez Teta i bankowość elektroniczną;
  • prowadzenie rozliczeń z pracownikami i studentami (faktury gotówkowe, delegacje, zaliczki, stypendia, wnioski finansowe);
  • sprawowanie kontroli dot. rozliczania zaliczek i przedpłat jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego.

Wymagania:

  • min. 3 lata doświadczenia zawodowego;
  • wykształcenie wyższe, mile widziane wykształcenie ekonomiczne;
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office i urządzeń biurowych;
  • zdolności analitycznego myślenia;
  • terminowość, skrupulatność i sumienność;
  • mile widziana umiejętność obsługi programu finansowo-księgowego TETA;
  • dodatkowym atutem będzie znajomość ustawy dot. dyscypliny finansów publicznych.

Oferujemy:

  • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy;
  • pracę w dynamicznym, międzynarodowym środowisku;
  • stabilne warunki zatrudnienia;
  • szeroki pakiet socjalny (dobrowolne ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie aktywności sportowej, pełny zakres świadczeń z ZFŚS);
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne;
  • możliwość podnoszenia kompetencji.

CV należy przesłać na adres email: cv@upwr.edu.pl z dopiskiem w tytule maila: „Specjalista ds. finansowych”.

Termin składania ofert:  14.03.2024

Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

Klauzula informacyjna  dla kandydatów na pracowników biorących udział w procesie rekrutacji znajduje się na stronie internetowej Uczelni.

Uczelnia respektuje politykę równowagi płci oraz dopuszczenie odstępstw od porządku chronologicznego w życiorysie – w celu umożliwienia kandydatom/kandydatkom podążającym wielowymiarową ścieżką kariery – składanie życiorysów wspartych dowodami, które odzwierciedlają reprezentatywną gamę osiągnięć i kwalifikacji mających znaczenie w kontekście stanowiska, o które się ubiegają.


Historia wersji
Wytworzył: Jarosław Bosy
Data wytworzenia: 13-02-2024
Opublikowane przez: Katarzyna Osińska
Data publikacji: 13-02-2024 14:00
Ostatnio zaktualizował: Katarzyna Osińska
Data ostatniej aktualizacji: 13-02-2024 14:41