Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
ogłasza konkurs otwarty na stanowisko referenta w dziekanacie
Wydziału Przyrodniczo-Technologicznego
Główne zadania i obowiązki:
- bieżąca obsługa studentów i interesantów związana z procesem kształcenia na wydziale;
- prowadzenie spraw związanych z ewidencją oraz tokiem studiów zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- obsługa systemu dziekanatowego;
- prowadzenie akt osobowych studentów oraz kontrola kompletności dokumentów w nich zawartych;
- archiwizacja akt osobowych studentów oraz innych dokumentów związanych z tokiem studiów;
- przygotowywanie sprawozdawczości dotyczących studentów oraz toku studiów dla władz wydziału i uczelni, jednostek nadrzędnych oraz instytucji zewnętrznych;
- ścisła współpraca z kierownikami i pracownikami jednostek organizacyjnych wydziału i Uczelni w zakresie powierzonych obowiązków;
- realizacja innych zadań wynikających z bieżącej działalności jednostki.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe;
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office i urządzeń biurowych;
- mile widziana znajomość systemu USOS oraz EOD;
- doświadczenie zawodowe w pracy administracyjnej (doświadczenie w pracy w dziekanacie będzie dodatkowym atutem);
- samodzielność, inicjatywa i komunikatywność;
- wysoka kultura osobista;
- terminowość i dokładność w wykonywaniu zadań;
- umiejętność pracy pod presją czasu;
- dobra organizacja i planowanie pracy własnej;
- zdolności analityczne;
- umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- stabilne warunki zatrudnienia;
- zdobycie unikalnego doświadczenia zawodowego;
- szeroki pakiet socjalny;
- dobrowolne ubezpieczenie grupowe;
- dofinansowanie aktywności sportowej;
- dofinansowanie prywatnej opieki medycznej;
- dodatkowe wynagrodzenie roczne.
CV należy przesłać w na adres email: cv@upwr.edu.pl z dopiskiem w tytule maila "Referent w dziekanacie WPT".
Termin składania ofert: 08.09.2023 r.
Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Klauzula informacyjna dla kandydatów na pracowników biorących udział w procesie rekrutacji znajduje się na stronie internetowej Uczelni.
Uczelnia respektuje politykę równowagi płci oraz dopuszczenie odstępstw od porządku chronologicznego w życiorysie – w celu umożliwienia kandydatom/kandydatkom podążającym wielowymiarową ścieżką kariery – składanie życiorysów wspartych dowodami, które odzwierciedlają reprezentatywną gamę osiągnięć i kwalifikacji mających znaczenie w kontekście stanowiska, o które się ubiegają.