Pozostałe oferty pracy

Pracownik inżynieryjno-techniczny w Instytucie Inżynierii Środowiska

Termin składania dokumentów: 30.10.2023 roku

Rektor

Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu

ogłasza konkurs otwarty na stanowisko

pracownika inżynieryjno-technicznego

w Instytucie Inżynierii Środowiska


Główne zadania i obowiązki:

  • przygotowywanie i wykonywanie analiz chemicznych i fizycznych w próbkach środowiskowych: w wodzie, w ściekach, odpadach, w osadach i w glebie;
  • obsługa urządzeń laboratoryjnych;
  • przygotowywanie stanowiska pracy i opieka nad powierzonym sprzętem pomiarowo-badawczym;
  • wdrażanie i stosowanie nowych metod badawczych i pomiarowych;
  • dokumentowanie wykonywanych badań zgodnie z obowiązującymi standardami;
  • przygotowywanie materiałów do zajęć dydaktycznych. 

Wymagania:

  • wykształcenie min średnie w zakresie chemii, technik analitycznych lub pokrewne;
  • mile widziane doświadczenie w pracy laboratoryjnej w tym podstawowa znajomość obsługi urządzeń laboratoryjnych; 
  • systematyczność, dokładność (dobra organizacja pracy własnej);
  • umiejętność pracy w zespole (zdolności komunikacyjne, analityczne i organizacyjne);
  • rzetelność, sumienność, terminowość;
  • znajomość pakietu MS Office;
  • znajomość języka angielskiego mile widziana;
  • umiejętność pracy w zespole. 

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • stabilne warunki zatrudnienia;
  • zdobycie unikalnego doświadczenia zawodowego;
  • szeroki pakiet socjalny;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne;
  • dofinansowanie aktywności sportowej;
  • dofinansowanie prywatnej opieki medycznej.

CV należy przesłać w na adres email: cv@upwr.edu.pl z dopiskiem w tytule maila: "pracownik inż-tech w IIŚ ".

Termin składania ofert: 30.10.2023 roku.

Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

Klauzula informacyjna dla kandydatów na pracowników biorących udział w procesie rekrutacji znajduje się na stronie internetowej Uczelni.

Uczelnia respektuje politykę równowagi płci oraz dopuszczenie odstępstw od porządku chronologicznego w życiorysie – w celu umożliwienia kandydatom/kandydatkom podążającym wielowymiarową ścieżką kariery – składanie życiorysów wspartych dowodami, które odzwierciedlają reprezentatywną gamę osiągnięć i kwalifikacji mających znaczenie w kontekście stanowiska, o które się ubiegają.


Historia wersji
Wytworzył: Jarosław Bosy
Data wytworzenia: 13-10-2023
Opublikowane przez: Barbara Kulińska
Data publikacji: 13-10-2023 12:00
Ostatnio zaktualizował: Barbara Kulińska
Data ostatniej aktualizacji: 13-10-2023 12:30