Pozostałe oferty pracy

Pracownik administracyjny w Katedrze Technologii Fermentacji i Zbóż

Termin składania dokumentów: 12.08.2022 roku

Rektor

Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu

ogłasza nabór na stanowisko pracownika administracyjnego

w Katedrze Technologii Fermentacji i Zbóż


Główne zadania i obowiązki:

  • prowadzenie obsługi administracyjnej sekretariatu Katedry, w tym obsługa EOD, TETA (opisywanie FV, ewidencja wydatków),
  • prowadzenie obsługi administracyjnej projektów (ewidencja wydatków),
  • prowadzenie ewidencji związanej z pracami zleconymi Katedry (faktury),
  • uczestniczenie w przygotowywaniu niezbędnej dokumentacji dla Katedry,
  • prowadzenie zaopatrzenia Katedry w materiały oraz odczynniki na cele badawcze oraz dydaktyczne (składanie wniosków zakupowych),
  • prowadzenie ewidencji zakupionych przez Jednostkę środków trwałych w Księgach oraz uczestniczenie w procesie inwentaryzacji/likwidacji środków trwałych w Jednostce,
  • prowadzenie ewidencji badań okresowych pracowników Katedry oraz badań epidemiologicznych pracowników naukowych i doktorantów,
  • prowadzenie korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej Katedry.

 

Wymagania: 

  • wykształcenie średnie, mile widziane wyższe z obszaru administracji, ekonomii lub zarządzania,
  • mile widziane doświadczenie w pracy administracyjnej, opracowywaniu sprawozdań itp.,
  • znajomość pakietu MS Office (MS Word, MS Excel),
  • duże zdolności organizacyjne, systematyczność, samodzielność, kreatywność,
  • inicjatywa w działaniu,
  • odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • komunikatywność i wysoka kultura osobista.

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • pracę w dynamicznym środowisku,
  • zdobycie unikalnego doświadczenia zawodowego,
  • szeroki pakiet socjalny (dobrowolne ubezpieczenie grupowe, karta Multisport, pełny zakres świadczeń z ZFŚS),
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne,
  • możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji zawodowych.

Zgłoszenie powinno zawierać:

  • CV

Zgłoszenia prosimy kierować na adres e-mail: cv@upwr.edu.pl z dopiskiem w tytule maila: Pracownik adm w KTFiZ

Termin składania ofert upływa z dniem 12.08.2022 roku

 

Zastrzegamy sobie możliwość wcześniejszego zakończenia procesu rekrutacji i informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

Klauzula informacyjna dla kandydatów na pracowników biorących udział w procesie rekrutacji znajduje się na stronie internetowej Uczelni pod adresem https://bip.upwr.edu.pl/ogloszenia/praca-na-upwr.

 

Uczelnia respektuje politykę równowagi płci oraz dopuszczenie odstępstw od porządku chronologicznego w życiorysie – w celu umożliwienia kandydatom/kandydatkom podążającym wielowymiarową ścieżką kariery – składanie życiorysów wspartych dowodami, które odzwierciedlają reprezentatywną gamę osiągnięć i kwalifikacji mających znaczenie w kontekście stanowiska, o które się ubiegają.


Historia wersji
Wytworzył: Jarosław Bosy
Data wytworzenia: 27-07-2022
Opublikowane przez: Joanna Ciapała
Data publikacji: 27-07-2022 13:00
Ostatnio zaktualizował: Joanna Ciapała
Data ostatniej aktualizacji: 27-07-2022 13:39