Pozostałe oferty pracy

Pracownik administracyjny w Katedrze Technologii Fermentacji i Zbóż

Termin składania dokumentów: 21.11..2021 roku

Rektor

Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu

ogłasza nabór na stanowisko

pracownika administracyjnego w Katedrze Technologii Fermentacji i Zbóż


Główne zadania i obowiązki:

  • Prowadzenie obsługi administracyjnej sekretariatu Katedry, w tym obsługa EOD, TETA (opisywanie FV, ewidencja wydatków),
  • Prowadzenie obsługi administracyjnej projektów (ewidencja wydatków),
  • Prowadzenie ewidencji związanej z pracami zleconymi Katedry (faktury),
  • Uczestniczenie w przygotowywaniu niezbędnej dokumentacji dla Katedry,
  • Prowadzenie zaopatrzenia Katedry w materiały oraz odczynniki na cele badawcze oraz dydaktyczne (składanie wniosków zakupowych),
  • Prowadzenie ewidencji zakupionych przez Jednostkę środków trwałych w Księgach oraz uczestniczenie w procesie inwentaryzacji/likwidacji środków trwałych w Jednostce,
  • Prowadzenie ewidencji badań okresowych pracowników Katedry oraz badań epidemiologicznych pracowników naukowych i doktorantów,
  • Prowadzenie korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej Katedry.

Wymagania: 

  • Wykształcenie średnie, mile widziane wyższe z obszaru administracji, ekonomii lub zarządzania,
  • Mile widziane doświadczenie w pracy administracyjnej, opracowywaniu sprawozdań itp.,
  • Znajomość pakietu MS Office (MS Word, MS Excel),
  • Duże zdolności organizacyjne, systematyczność, samodzielność, kreatywność,
  • Inicjatywa w działaniu,
  • Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Komunikatywność i wysoka kultura osobista.

 Oferujemy: 

  • Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy.
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne.
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji.
  • Przyjazną atmosferę pracy.

 

Zgłoszenie powinno zawierać:

  • CV i list motywacyjny

Zgłoszenia prosimy kierować na adres e-mail: cv@upwr.edu.pl z dopiskiem w tytule e-maila: Pracownik administracyjny w KTFiZ

Termin składania ofert upływa z dniem: 21.11.2021 roku

Zastrzegamy możliwość wcześniejszego zakończenia procesu rekrutacji. Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Jednocześnie zastrzegamy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty.

 

Klauzula informacyjna dla kandydatów na pracowników biorących udział w procesie rekrutacji znajduje się na stronie internetowej Uczelni pod adresem https://bip.upwr.edu.pl/ogloszenia/praca-na-upwr.

 

Uczelnia respektuje politykę równowagi płci oraz dopuszczenie odstępstw od porządku chronologicznego w życiorysie – w celu umożliwienia kandydatom/kandydatkom podążającym wielowymiarową ścieżką kariery – składanie życiorysów wspartych dowodami, które odzwierciedlają reprezentatywną gamę osiągnięć i kwalifikacji mających znaczenie w kontekście stanowiska, o które się ubiegają.


Historia wersji
Wytworzył: Jarosław Bosy
Data wytworzenia: 23-09-2021
Opublikowane przez: Anna Suska
Data publikacji: 23-09-2021 14:00
Ostatnio zaktualizował: Marta Grabowska
Data ostatniej aktualizacji: 26-10-2021 13:47