Rektor
Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
ogłasza nabór na stanowisko pracownika administracyjnego
w Katedrze Patologii (Zakład Patomorfologii i Weterynarii Sądowej)
Zakres zadań na stanowisku:
- Prowadzenie obsługi administracyjnej sekretariatu Katedry, w tym obsługa EOD, TETA, wystawianie faktur,
- Prowadzenie obsługi administracyjnej projektów,
- Prowadzenie ewidencji związanej z pracami zleconymi Katedry (faktury, kalkulacje),
- Uczestniczenie w przygotowywaniu dokumentacji przetargowych dla Katedry,
- Prowadzenie zaopatrzenia Katedry w materiały oraz odczynniki na cele badawcze oraz dydaktyczne,
- Prowadzenie ewidencji zakupionych przez Jednostkę środków trwałych w Księgach oraz uczestniczenie w procesie inwentaryzacji/likwidacji środków trwałych w Jednostce,
- Prowadzenie ewidencji badań okresowych pracowników Katedry oraz badań epidemiologicznych pracowników naukowych i doktorantów,
- Przygotowywanie raportów finansowych oraz uczestniczenie w przygotowaniu raportów z działalności Jednostki,
- Uczestniczenie we wprowadzaniu danych do USOS - plany, sprawozdania (rozliczanie godzin dydaktycznych, pensum nauczycieli akademickich),
- Prowadzenie rejestru pracowników narażonych na działanie szkodliwych czynników chemicznych, aktualizowanie listy szkodliwych czynników chemicznych, przygotowywanie zestawień dla Działu BHP,
- Prowadzenie korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej Katedry,
- Prowadzenie księgozbioru i zbioru czasopism w Katedrze,
- Dbanie o prawidłowy przepływ informacji w Katedrze,
- Dbałość o otoczenie,
- Inne czynności organizacyjne zlecone przez kierownika jednostki niezbędne do właściwego funkcjonowania jednostki.
Wymagania:
- Wykształcenie min. średnie,
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office w Excel,
- Znajomość języka angielskiego, na poziomie min. B1/B2
- Samodzielność, inicjatywa, przedsiębiorczość i dobra organizacja pracy,
- Komunikatywność
Zgłoszenie powinno zawierać:
Oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne,
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji,
- przyjazną atmosferę pracy
- dofinansowanie do wypoczynku.
Zgłoszenia prosimy kierować na adres e-mail: cv@upwr.edu.pl z dopiskiem w tytule maila: Pracownik adm w KP.
Termin składania ofert upływa z dniem 31.01.2022 roku
.
- Zastrzegamy sobie możliwość wcześniejszego zakończenia procesu rekrutacji i informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
- Klauzula informacyjna dla kandydatów na pracowników biorących udział w procesie rekrutacji znajduje się na stronie internetowej Uczelni pod adresem https://bip.upwr.edu.pl/ogloszenia/praca-na-upwr.
- Uczelnia respektuje politykę równowagi płci oraz dopuszczenie odstępstw od porządku chronologicznego w życiorysie – w celu umożliwienia kandydatom/kandydatkom podążającym wielowymiarową ścieżką kariery – składanie życiorysów wspartych dowodami, które odzwierciedlają reprezentatywną gamę osiągnięć i kwalifikacji mających znaczenie w kontekście stanowiska, o które się ubiegają.