Pozostałe oferty pracy

Pracownik administracyjny w Katedrze Patologii (Zakład Patomorfologii i Weterynarii Sądowej)

Termin składania dokumentów: 31.01.2022 roku

Rektor

Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu

ogłasza nabór na stanowisko  pracownika administracyjnego

w Katedrze Patologii (Zakład Patomorfologii i Weterynarii Sądowej)


Zakres zadań na stanowisku:

  • Prowadzenie obsługi administracyjnej sekretariatu Katedry, w tym obsługa EOD, TETA, wystawianie faktur,
  • Prowadzenie obsługi administracyjnej projektów,
  • Prowadzenie ewidencji związanej z pracami zleconymi Katedry (faktury, kalkulacje),
  • Uczestniczenie w przygotowywaniu dokumentacji przetargowych dla Katedry,
  • Prowadzenie zaopatrzenia Katedry w materiały oraz odczynniki na cele badawcze oraz dydaktyczne,
  • Prowadzenie ewidencji zakupionych przez Jednostkę środków trwałych w Księgach oraz uczestniczenie w procesie inwentaryzacji/likwidacji środków trwałych w Jednostce,
  • Prowadzenie ewidencji badań okresowych pracowników Katedry oraz badań epidemiologicznych pracowników naukowych i doktorantów,
  • Przygotowywanie raportów finansowych oraz uczestniczenie w przygotowaniu raportów z działalności Jednostki,
  • Uczestniczenie we wprowadzaniu danych do USOS - plany, sprawozdania (rozliczanie godzin dydaktycznych, pensum nauczycieli akademickich),
  • Prowadzenie rejestru pracowników narażonych na działanie szkodliwych czynników chemicznych, aktualizowanie listy szkodliwych czynników chemicznych, przygotowywanie zestawień dla Działu BHP,
  • Prowadzenie korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej Katedry,
  • Prowadzenie księgozbioru i zbioru czasopism w Katedrze,
  • Dbanie o prawidłowy przepływ informacji w Katedrze,
  • Dbałość o otoczenie,
  • Inne czynności organizacyjne zlecone przez kierownika jednostki niezbędne do właściwego funkcjonowania jednostki.

Wymagania:

  • Wykształcenie min. średnie,
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office w Excel,
  • Znajomość języka angielskiego, na poziomie min. B1/B2
  • Samodzielność, inicjatywa, przedsiębiorczość i dobra organizacja pracy,
  • Komunikatywność

Zgłoszenie powinno zawierać:

  • CV

Oferujemy: 

  • stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne,
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji,
  • przyjazną atmosferę pracy
  • dofinansowanie do wypoczynku.

 

Zgłoszenia prosimy kierować na adres e-mail: cv@upwr.edu.pl z dopiskiem w tytule maila: Pracownik adm w KP.

Termin składania ofert upływa z dniem 31.01.2022 roku

.

  • Zastrzegamy sobie możliwość wcześniejszego zakończenia procesu rekrutacji i informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
  • Klauzula informacyjna dla kandydatów na pracowników biorących udział w procesie rekrutacji znajduje się na stronie internetowej Uczelni pod adresem https://bip.upwr.edu.pl/ogloszenia/praca-na-upwr.
  • Uczelnia respektuje politykę równowagi płci oraz dopuszczenie odstępstw od porządku chronologicznego w życiorysie – w celu umożliwienia kandydatom/kandydatkom podążającym wielowymiarową ścieżką kariery – składanie życiorysów wspartych dowodami, które odzwierciedlają reprezentatywną gamę osiągnięć i kwalifikacji mających znaczenie w kontekście stanowiska, o które się ubiegają.

Historia wersji
Wytworzył: Jarosław Bosy
Data wytworzenia: 24-01-2022
Opublikowane przez: Joanna Ciapała
Data publikacji: 24-01-2022 09:00
Ostatnio zaktualizował: Joanna Ciapała
Data ostatniej aktualizacji: 24-01-2022 09:28