Pozostałe oferty pracy

Pracownik administracyjny w Katedrze i Klinice Chirurgii Wydziału Medycyny Weterynaryjnej

Termin składania dokumentów: 28.02.2022 roku

Rektor

Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu

ogłasza nabór na stanowisko pracownika administracyjnego 

w Katedrze i Klinice Chirurgii


Główne zadania i obowiązki:

  • Ewidencja i wpisywanie właścicieli zwierząt do komputera
  • Wypisywanie faktur i rachunków za usługi kliniczne w Klinice Chirurgii
  • Obsługa terminala płatniczego
  • Pobieranie pieniędzy za usługi kliniczne
  • Odbieranie telefonów oraz udzielanie informacji dotyczących usług klinicznych
  • Sprzedaż leków dla właścicieli zwierząt operowanych w Klinice
  • Nadzór i regulowanie ruchem właścicieli zwierząt w poczekalni Kliniki
  • Wykonywanie innych czynności inżynieryjno-technicznych i administracyjnych

Wymagania:

  • wykształcenie min. średnie
  • mile widziane doświadczenie w pracy administracyjnej, opracowywaniu sprawozdań itp.,
  • znajomość pakietu MS Office (MS Word, MS Excel),
  • duże zdolności organizacyjne, systematyczność, samodzielność, kreatywność,
  • inicjatywa w działaniu,
  • odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • komunikatywność i wysoka kultura osobista.

 Oferujemy: 

  • stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne,
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji,
  • przyjazną atmosferę pracy.

Zgłoszenie powinno zawierać:

  • CV 

CV należy składać na adres email: cv@upwr.edu.pl z dopiskiem w tytule maila „Pracownik administracyjny w KiKC”

Termin składania ofert: 28.02.2022 roku 

Zastrzegamy sobie możliwość wcześniejszego zakończenia procesu rekrutacji i informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

Klauzula informacyjna dla kandydatów na pracowników biorących udział w procesie rekrutacji znajduje się na stronie internetowej Uczelni pod adresem https://bip.upwr.edu.pl/ogloszenia/praca-na-upwr.

Uczelnia respektuje politykę równowagi płci oraz dopuszczenie odstępstw od porządku chronologicznego w życiorysie – w celu umożliwienia kandydatom/kandydatkom podążającym wielowymiarową ścieżką kariery – składanie życiorysów wspartych dowodami, które odzwierciedlają reprezentatywną gamę osiągnięć i kwalifikacji mających znaczenie w kontekście stanowiska, o które się ubiegają.

 


Historia wersji
Wytworzył: Jarosław Bosy
Data wytworzenia: 21-02-2022
Opublikowane przez: Joanna Ciapała
Data publikacji: 21-02-2022 15:00
Ostatnio zaktualizował: Joanna Ciapała
Data ostatniej aktualizacji: 21-02-2022 15:13