Pozostałe oferty pracy

Pracownik administracyjny w Dziekanacie Wydziału Inżynierii Kształtowania Środowiska i Geodezji

Termin składania dokumentów: 05.11.2021 roku

Rektor

Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu

ogłasza nabór na pracownika administracyjnego

w Dziekanacie Wydziału Inżynierii Kształtowania Środowiska

i Geodezji

(umowa na zastępstwo)


Główne zadania i obowiązki:

  • Prowadzenie obsługi administracyjnej Dziekanatu, w tym obsługa EOD, TETA
  • Prowadzenie rejestru wydatków wydziału
  • Obsługa rachunków wewnętrznych
  • Sporządzenie umów cywilnoprawnych oraz wprowadzanie ich do systemów
  • Sporządzanie wniosków o zapłatę i przedpłat w systemie elektronicznym
  • Ewidencja pism przychodzących i wychodzących związanych z obsługą pracowników wydziału oraz działalnością jednostki
  • Sporządzanie planów oraz wniosków zakupowych, opisywanie i wystawianie faktur
  • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • Sporządzanie zamówień do magazynu
  • Przygotowywanie akt do archiwum
  • Bieżąca obsługa pracowników

 

Wymagania:

  • wykształcenie średnie lub wyższe
  • mile widziane znajomość programu EOD, Teta
  • mile widziane doświadczenie w pracy administracyjnej
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • samodzielność, inicjatywa, przedsiębiorczość i komunikatywność
  • terminowość i dokładność w wykonywaniu zadań

Oferujemy:

  • Umowa o pracę na  zastępstwo
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne ( 13-stka)
  • dofinansowanie do wypoczynku letniego i zimowego
  • przyjazną atmosferę pracy
  • dofinansowanie do karty Multisport

Zgłoszenie powinno zawierać:

  • CV
  • list motywacyjny

 

Zgłoszenia prosimy przesyłać na adres e-mail: cv@upwr.edu.pl (z dopiskiem w tytule maila: Pracownik administracyjny w Dziekanacie)

Termin składania aplikacji do 5.11.2021 r.

Przewidywany termin zatrudnienia 15 listopada 2021 r.

Zastrzegamy sobie możliwość wcześniejszego zakończenia procesu rekrutacji i informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

Uczelnia respektuje politykę równowagi płci oraz dopuszczenie odstępstw od porządku chronologicznego w życiorysie – w celu umożliwienia kandydatom/kandydatkom podążającym wielowymiarową ścieżką kariery – składanie życiorysów wspartych dowodami, które odzwierciedlają reprezentatywną gamę osiągnięć i kwalifikacji mających znaczenie w kontekście stanowiska, o które się ubiegają.

 

 


Historia wersji
Wytworzył: Jarosław Bosy
Data wytworzenia: 25-10-2021
Opublikowane przez: Joanna Ciapała
Data publikacji: 25-10-2021 09:00
Ostatnio zaktualizował: Joanna Ciapała
Data ostatniej aktualizacji: 25-10-2021 09:56