Termin składania dokumentów: 18.03.2024 roku
Rektor
Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
ogłasza nabór na stanowisko
pracownika administracyjnego ds. grafiki i social mediów
w Dziale Promocji (umowa na zastępstwo)
Główne zadania i obowiązki:
Wymagania:
Mile widziane:
Oferujemy:
CV należy składać na adres email: cv@upwr.edu.pl z dopiskiem w tytule maila: "Grafik".
Termin składania dokumentów: 18.03.2024 roku
Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Klauzula informacyjna dla kandydatów na pracowników biorących udział w procesie rekrutacji znajduje się na stronie internetowej Uczelni.
Uczelnia respektuje politykę równowagi płci oraz dopuszczenie odstępstw od porządku chronologicznego w życiorysie – w celu umożliwienia kandydatom/kandydatkom podążającym wielowymiarową ścieżką kariery – składanie życiorysów wspartych dowodami, które odzwierciedlają reprezentatywną gamę osiągnięć i kwalifikacji mających znaczenie w kontekście stanowiska, o które się ubiegają.
Wytworzył: | Jarosław Bosy |
---|---|
Data wytworzenia: | 05-03-2024 |
Opublikowane przez: | Katarzyna Osińska |
Data publikacji: | 05-03-2024 13:00 |
Ostatnio zaktualizował: | Katarzyna Osińska |
Data ostatniej aktualizacji: | 05-03-2024 13:18 |