Pozostałe oferty pracy

Nabór na 3 pracowników w Centrum Spraw Studenckich

Termin składania dokumentów: 30.10.2020 r.

Rektor

Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu

ogłasza nabór

na 3 pracowników

w Centrum Spraw Studenckich


Centrum Spraw Studenckich poszukuje 3 osób posiadających wiedzę i umiejętności
(lub zmotywowanych do jej szybkiego przyswojenia) z zakresu:

  • przepisów prawa o szkolnictwie wyższym, KPA, POL-on, ustawa o cudzoziemcach, ustawa o dokumentach publicznych,
  • przyznawania świadczeń dla studentów i doktorantów (stypendia socjalne, stypendia dla osób niepełnosprawnych, zapomogi, stypendia rektora, stypendia MNiSW, regulamin przyznawania świadczeń, procedura odwoławcza),
  • obsługi studentów cudzoziemców (stypendia, sprawozdania, zaświadczenia, noty księgowe, NAWA, wsparcie w sprawach socjalno-bytowych),
  • przygotowania, realizacji i rozliczania projektów dydaktycznych,
  • wystawiania not księgowych, rachunków wewnętrznych, rozliczania faktur, sporządzania wniosków i umów cywilnoprawnych w EOD,
  • toku studiów (dokumentacja, procedury odwoławcze, regulamin studiów)
  • powoływania, prowadzenia i akredytacji kierunków, programy studiów,
  • obsługi USOS, Systemu Rezerwacji Sal, Sylabus,
  • zapewnienia jakości kształcenia i organizacji ankietyzacji,
  • planowania i rozliczania godzin dydaktycznych,
  • przygotowywania i redagowania wewnętrznych aktów normatywnych, sprawozdań, protokołów itp.
  • wsparcia Wiodących Zespołów Dydaktycznych w zakresie kompetencji Centrum,
  • SKN i innych organizacji studenckich oraz grup twórczych działających w UPWr, naukowy i kulturalny ruch studencki,
  • obsługa senackich i rektorskich komisji według kompetencji Centrum,
  • mile widziana znajomość zagadnień księgowych i finansów publicznych.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe,
  • doświadczenie w pracy w administracji uczelni mile widziane,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office i urządzeń biurowych,
  • lekkie pióro, umiejętność przygotowywania dokumentów prawnych, pism, sprawozdań itp.,
  • duże zdolności organizacyjne, systematyczność, samodzielność, kreatywność,
  • twórcza postawa, inicjatywa w działaniu,
  • dobra znajomość języka angielskiego,
  • odporność na stres i pracę pod presją czasu,
  • zaangażowanie, umiejętność pracy w zespole, życzliwość,
  • dyspozycyjność.

                                            

Oferujemy

  • pracę bogatą w wyzwania i samodzielne działania,
  • pracę w życzliwym zespole i koleżeńską atmosferę,
  • możliwość podnoszenia kompetencji i szkolenia.
  • stabilne warunki zatrudnienia,
  • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • pakiet świadczeń dodatkowych:
  • karta Multisport,
  • ubezpieczenie grupowe,
  • dofinansowanie do wczasów,
  • 13-sta pensja,
  • kursy językowe.

 

Zgłoszenie powinno zawierać:

  • CV i list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • w przypadku pracy na zbliżonym stanowisku kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
  • kopie świadectw pracy.

Proces rekrutacji składa się z dwóch etapów:

  • pierwszy – selekcja wstępna zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu,
  • drugi – rozmowa kwalifikacyjna.

 

 

Czekamy na Państwa zgłoszenia do 30 października br.

Dokumenty należy przesłać pocztą elektroniczną w jednym pliku PDF,
 z dopiskiem w tytule maila: Praca w CSS.

Oferty prosimy kierować na adres e-mail: katarzyna.lech-ksiazkiewicz@upwr.edu.pl

Zastrzegamy możliwość wcześniejszego zakończenia procesu rekrutacji.

Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Jednocześnie zastrzegamy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty.

 

Prosimy o dołączenie podpisanej „Klauzuli informacyjnej dla kandydatów na pracowników biorących udział w procesie rekrutacji”. Klauzula informacyjna dla kandydatów/kandydatek na pracowników biorących udział w procesie rekrutacji znajduje się na stronie internetowej Uczelni pod adresem  https://bip.upwr.edu.pl/ogloszenia/praca-na-upwr.

 

Uczelnia respektuje politykę równowagi płci oraz dopuszczenie odstępstw od porządku chronologicznego w życiorysie – w celu umożliwienia kandydatom/kandydatkom podążającym wielowymiarową ścieżką kariery – składanie życiorysów wspartych dowodami, które odzwierciedlają reprezentatywną gamę osiągnięć i kwalifikacji mających znaczenie
w kontekście stanowiska, o które się ubiegają.

 


Historia wersji
Wytworzył: Jarosław Bosy
Data wytworzenia: 19-10-2020
Opublikowane przez: Justyna Łochańska
Data publikacji: 20-10-2020 19:00
Ostatnio zaktualizował: Justyna Łochańska
Data ostatniej aktualizacji: 21-10-2020 13:02