Rektor
Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
ogłasza konkurs otwarty na stanowisko
koordynatora projektu
w Centrum Realizacji i Rozliczania Projektów
w projekcie realizowanym w ramach programu Horyzont Europa
Główne zadania i obowiązki:
- zarządzanie codziennymi aspektami operacyjnymi projektu w ścisłej współpracy z kierownikiem projektu i zespołem merytorycznym;
- zarządzanie określonymi rezultatami i harmonogramem rzeczowo- finansowym projektu oraz bieżący monitoring;
- weryfikacja zgodności realizacji projektu i prawidłowości wydatkowania środków w odniesieniu do zapisów umów o dofinansowanie, wytycznych, właściwych aktów prawa;
- kontrolowanie budżetu projektu oraz bieżących wydatków, czy przesunięć miedzy kategoriami/partnerami przy współpracy opiekuna finansowego;
- zapewnienie koordynacji działań między partnerami w celu terminowej realizacji projektu, w tym nadzorowanie terminowości i kompletności przygotowywanych przez nich danych raportowych;
- zapewnienie prawidłowej komunikacji między partnerami projektu oraz komunikacja z działami administracji Uczelni;
- zapewnienie kompletności dokumentacji projektu, jej aktualizowanie i prawidłowe archiwizowanie;
- przygotowywanie treści pism/maili, w tym do instytucji finansującej, dot. m.in. ewentualnych aneksów, zapytań kierowanych do projekt oficera w kwestiach finansowych i dot. sposobu realizacji zadań;
- udział w koordynowaniu działań z interesariuszami zewnętrznymi i wewnętrznymi;
- koordynacja na poziomie administracyjnym prac organów zarządzających projektem takich jak: rada wykonawcza/komitet sterujący (Executive Board), zgromadzenie ogólne (General Assembly), komitet doradczy (Advisory Board);
- organizowanie spotkań projektowych, przygotowywanie oficjalnych notatek ze spotkań (tzw. minutes);
- opracowywanie raportów projektowych w tym wsparcie przy tworzeniu „Project Deliverables”;
- przygotowywanie raportów oraz dokumentacji wymaganej przez instytucję finansującą projekt i audyt;
- uczestnictwo w prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych;
- zarządzanie ryzykiem projektu;
- inne bieżące obowiązki związane z realizacją projektu.
Wymagania:
- wyższe wykształcenie;
- udokumentowane szkolenie z zakresu zarządzania projektami;
- doświadczenie w zarządzaniu międzynarodowymi projektami badawczymi lub projektami o innym charakterze niż badawczy realizowanymi w środowisku akademickim, w tym znajomość finansowych aspektów projektów;
- umiejętność budowania relacji i doświadczenie we współpracy w zróżnicowanym, międzynarodowym środowisku;
- doświadczenie w przygotowaniu sprawozdań z posiedzeń oraz umiejętność ustalania priorytetów w celu zapewnienia terminowego dostarczania sprawozdań;
- znajomość programu Horizon Europe oraz strategicznych dyrektyw (np. Zielony Ład) i związanych z nimi wytycznych;
- doświadczenie i znajomość wewnętrznych procedur sprawozdawczych Komisji Europejskiej, w tym sprawozdawczości technicznej i finansowej;
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- umiejętność współpracy i zdolność do pracy w zróżnicowanych i zdalnych zespołach oraz sposób.
Mile widziane:
- certyfikacja w zakresie zarządzania projektami;
- obsługa systemów informatycznych dedykowanych projektom realizowanym w ramach Programu Horyzont Europa;
- doświadczenie w zakresie zarządzania własnością intelektualną oraz znajomość kwestii etycznych i równowagi płci.
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w wymiarze 1/2 etatu;
- umowa na czas określony - zatrudnienie do projektu (planowana data zakończenia projektu: 31.07.2025 r.);
- stabilne warunki zatrudnienia;
- zdobycie unikalnego doświadczenia zawodowego;
- szeroki pakiet socjalny ;
- dobrowolne ubezpieczenie grupowe;
- dofinansowanie aktywności sportowej;
- dofinansowanie prywatnej opieki medycznej;
- dodatkowe wynagrodzenie roczne.
CV należy przesłać w na adres email: cv@upwr.edu.pl z dopiskiem w tytule maila "Koordynator projektu w programie Horyzont"
Termin składania ofert: 14.03.2024 roku.
Klauzula informacyjna dla kandydatów na pracowników biorących udział w procesie rekrutacji znajduje się na stronie internetowej Uczelni.
Uczelnia respektuje politykę równowagi płci oraz dopuszczenie odstępstw od porządku chronologicznego w życiorysie – w celu umożliwienia kandydatom/kandydatkom podążającym wielowymiarową ścieżką kariery – składanie życiorysów wspartych dowodami, które odzwierciedlają reprezentatywną gamę osiągnięć i kwalifikacji mających znaczenie w kontekście stanowiska, o które się ubiegają.