Pozostałe oferty pracy

Koordynator ds. współpracy z klientem zewnętrznym w Centrum Badawczo - Rozwojowym

Termin składania dokumentów: 15.10.2021 roku

Rektor

Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu

ogłasza nabór na stanowisko koordynatora ds. współpracy z klientem zewnętrznym

w Centrum Badawczo - Rozwojowym


  • Koordynacja, organizacyjne i administracyjne wsparcie procesów związanych z obsługą klienta zewnętrznego i wewnętrznego,
  • Aktywne poszukiwanie partnerów do realizacji projektów badawczo-rozwojowych, usług badawczych i odbiorców technologii oferowanych przez UPWr,
  • Przygotowanie analiz, raportów oraz innych dokumentów niezbędnych w procesie pozyskania Klienta zewnętrznego do realizacji wspólnych przedsięwzięć,    
  • Aktywne poszukiwanie źródeł finansowania dla przedsięwzięć realizowanych przez CBR,
  • Udział w negocjacjach, spotkaniach, targach i konferencjach,
  • Udział w organizacji seminariów, spotkań i konferencji,
  • Nadzór nad dokumentacją organizacyjną i prawną,
  • Tworzenie i redagowanie ofert, dokumentów, pełnomocnictw, wewnętrznych aktów prawnych, raportów, zestawień i baz danych oraz umów;
  • Współpraca macierzowa z innymi komórkami uczelni, w szczególności z działem prawnym, działem zakupów i kadrą naukową,
  • Współtworzenie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej Centrum,
  • Wsparcie dyrektora Centrum w pracy bieżącej dotyczącej obsługi klienta zewnętrznego i wewnętrznego,
  • Wprowadzanie danych i bieżąca aktualizacja baz danych generowanych w CBR,
  • Zlecania usług zewnętrznych związanych z procesami realizowanymi w CBR,
  • Budowanie pozytywnego wizerunku UPWr.

 

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe; administracyjne, prawne, związane z komunikacją,
  • Minimum sześcioletnie doświadczenie w pracy o podobnym charakterze,
  • Samodzielność i umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy, w tym pod presją czasu i w warunkach stresogennych,
  • Podstawowa znajomość przepisów ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce;
  • Znajomość specyfiki funkcjonowania instytucji o charakterze badawczo-rozwojowym,
  • Znajomość specyfiki dokumentacji związanej z pozyskiwaniem klienta zewnętrznego, finansowaniem działalności naukowej ze środków budżetu Państwa;
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
  • Mile widziana znajomość j angielskiego na poziomie min. B2
  • Umiejętność współpracy w zespole i komunikatywność;
  • Systematyczność, kreatywność, zaangażowania, inicjatywa w działaniu.

 

Oferujemy:

  • stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • pracę w dynamicznym środowisku na pograniczu nauki i biznesu, z perspektywami rozwoju i realizacji ambicji zawodowych,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne,
  • dofinansowanie do wypoczynku letniego i zimowego
  • przyjazną atmosferę pracy.

 

Proces rekrutacji składa się z dwóch etapów:

  • pierwszy – selekcja wstępna zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu,
  • drugi – rozmowa kwalifikacyjna.

 

Termin składania zgłoszeń upływa w dniu 15 października 2021 roku.

Dokumenty należy przesłać pocztą elektroniczną  na adres e- mail: hr@upwr.edu.pl z dopiskiem w tytule maila: Koordynator w  CBR

 Zastrzegamy możliwość wcześniejszego zakończenia procesu rekrutacji. Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Jednocześnie zastrzegamy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty.

 

Klauzula informacyjna dla kandydatów na pracowników biorących udział w procesie rekrutacji znajduje się na stronie internetowej Uczelni pod adresem https://bip.upwr.edu.pl/ogloszenia/praca-na-upwr.

 

Uczelnia respektuje politykę równowagi płci oraz dopuszczenie odstępstw od porządku chronologicznego w życiorysie – w celu umożliwienia kandydatom/kandydatkom podążającym wielowymiarową ścieżką kariery – składanie życiorysów wspartych dowodami, które odzwierciedlają reprezentatywną gamę osiągnięć i kwalifikacji mających znaczenie w kontekście stanowiska, o które się ubiegają.

 


Historia wersji
Wytworzył: Jarosław Bosy
Data wytworzenia: 24-09-2021
Opublikowane przez: Anna Suska
Data publikacji: 24-09-2021 15:00
Ostatnio zaktualizował: Anna Suska
Data ostatniej aktualizacji: 24-09-2021 15:36