Rektor
Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
ogłasza nabór na stanowisko
Kierownika Archiwum
Główne zadania i obowiązki:
- kierowanie pracą Archiwum Zakładowego, zapewnienie prawidłowego i terminowego realizowania zadań;
- nadzór nad prowadzeniem ewidencji Archiwum Zakładowego;
- przejmowanie z komórek organizacyjnych uporządkowanej dokumentacji zakończonych spraw;
- porządkowanie dokumentacji będącej w ewidencji Archiwum Zakładowego;
- udostępnianie dokumentacji;
- przekazywanie materiałów archiwalnych do właściwego Archiwum Państwowego;
- brakowanie dokumentacji niearchiwalnej w uzgodnieniu z właściwym archiwum państwowym;
- monitorowanie warunków klimatycznych i dbałość o bezpieczeństwo przechowywanej dokumentacji;
- zapewnienie niezbędnych materiałów i akcesoriów do archiwizacji dokumentacji;
- przygotowanie sprawozdań i planów działalności Archiwum Zakładowego;
- współpraca z Archiwum Państwowym w zakresie przeprowadzanych kontroli;
- udział w projektowaniu i wdrażaniu rozwiązań informatycznych oraz nadzorowanie prawidłowości funkcjonowania organizacji systemów elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD);
- udział w tworzeniu normatywów kancelaryjno-archiwalnych obowiązujących na Uczelni;
- udział w komisji do dokonania oceny i wydzielenia dokumentacji niearchiwalnej przeznaczonej do brakowania;
- wsparcie dla komórek organizacyjnych w zakresie stosowania instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt, prowadzenia teczek spraw.
Wymagania:
- wykształcenie kierunkowe (technik archiwista lub absolwent historii ze specjalizacją archiwistyki);
- praktyczna znajomość zagadnień prawnych i organizacyjnych z zakresu prowadzenia archiwum zakładowego oraz ochrony danych osobowych;
- doświadczenie w zakresie prowadzenia i organizacji archiwum zakładowego;
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem;
- znajomość założeń Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją;
- umiejętność posługiwania się pakietem Microsoft Office;
- umiejętność współpracy i łatwość nawiązywania relacji ze współpracownikami;
- umiejętność podejmowania decyzji i odpowiedzialność.
Mile widziane:
- znajomość systemu klasy EZD;
- doświadczenie we wdrożeniu systemu EZD;
- doświadczenie w digitalizacji zasobu archiwalnego;
- znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej.
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- stabilne warunki zatrudnienia;
- zdobycie unikalnego doświadczenia zawodowego;
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji;
- szkolenia zawodowe;
- szeroki pakiet socjalny;
- dobrowolne ubezpieczenie grupowe;
- dofinansowanie aktywności sportowej;
- dofinansowanie prywatnej opieki medycznej;
- dodatkowe wynagrodzenie roczne.
CV należy składać na adres email: cv@upwr.edu.pl z dopiskiem w tytule maila: "Kierownik archiwum".
Termin składania dokumentów: 19.02.2023 roku
Zastrzegamy sobie możliwość wcześniejszego zakończenia procesu rekrutacji i informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Klauzula informacyjna dla kandydatów na pracowników biorących udział w procesie rekrutacji znajduje się na stronie internetowej Uczelni.
Uczelnia respektuje politykę równowagi płci oraz dopuszczenie odstępstw od porządku chronologicznego w życiorysie – w celu umożliwienia kandydatom/kandydatkom podążającym wielowymiarową ścieżką kariery – składanie życiorysów wspartych dowodami, które odzwierciedlają reprezentatywną gamę osiągnięć i kwalifikacji mających znaczenie w kontekście stanowiska, o które się ubiegają.