Rektor Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
ogłasza nabór na stanowisko informatyka
w Centrum Spraw Studenckich
Obowiązki:
- pełnienie roli administratora serwisów USOS (m. in. USOS, USOSweb, Archiwum Prac Dyplomowych, System Rezerwacji Sal),
- przygotowywanie szkoleń i procedur związanych z wdrożonymi funkcjonalnościami,
- współpraca z Uczelnianym Centrum Informatyzacji i innymi działami uczelni
w zakresie wdrażania nowych funkcjonalności,
- testowanie wdrażanych funkcjonalności USOS oraz planowanie rozwoju systemów informatycznych do obsługi studentów, toku studiów i procesu dydaktycznego,
- nadzór nad poprawnością danych importowanych z USOS do systemu POL-on,
- wdrażanie elektronicznego systemu obiegu wniosków studenckich i decyzji administracyjnych w USOS,
- administrowanie i sprawowanie nadzoru nad wdrożonym systemem elektronicznego obiegu wniosków studenckich i decyzji administracyjnych w USOS,
- nadzorowanie i korekta prawidłowości importu TETA - USOS,
- opracowanie koncepcji i wdrożenie skutecznego sposobu wpisywania i importu z TETA osób pracujących w ramach UCP,
- opracowanie koncepcji i wdrożenie skutecznego sposobu wpisywania i importu doktorantów z TETA,
- wdrożenie/ umożliwienie nadawania uprawnień do przetwarzania danych osobowych zgodnie z RODO,
- opracowanie i uruchomienie modułu stypendia rektora w USOS,
- obsługa wniosków stypendialnych oraz wniosków studentów w zakresie toku studiów,
- wdrożenie elektronicznych ślubowań studentów w USOS,
- wdrożenie elektronicznego uwierzytelniania w USOS,
- wdrożenie obsługi wniosków studentów w zakresie toku studiów,
- dostarczanie decyzji administracyjnych dotyczących toku studiów z otrzymaniem potwierdzenia odbioru,
- udoskonalenie zapisów na przedmioty (umożliwienie studentowi zapisu na przedmiot w zajętym terminie),
- wprowadzenie do USOS obowiązujących wzorów dyplomów ukończenia studiów,
- tworzenie zapytań wg zadanych kryteriów i generowanie oraz weryfikacja raportów
z USOS na potrzeby CSS (innych niż standardowo dostępne),
- tworzenie lokalnych raportów i lokalnych raportów BIRT oraz filtrów,
- wsparcie pracowników Centrum Spraw Studenckich w zakresie systemu USOS/przyjmowanie i obsługa zgłoszeń pracowników Centrum Spraw Studenckich systemu USOS,
- wsparcie pracowników Centrum Spraw Studencki i innych jednostek uczelni w zakresie uruchomienia i obsługi wniosków o przyznanie miejsc w domach studenckich w USOS, USOSWeb,
- wsparcie pracowników Centrum Spraw Studencki oraz współpraca z jednostkami merytorycznymi uczelni i Firmą wdrożeniową w zakresie wdrożenia i uruchomienia modułu płatności (USP-FK) w USOS, USOSJava oraz współpraca z innymi jednostkami uczelni,
- koordynacja procesu importu danych z systemu Sylabus do USOS, kontrolowanie przebiegu synchronizacji, testy,
- współpraca z firmą AtomScript (Sylabus) w zakresie weryfikowania możliwości wprowadzania/implementowania/przenoszenia nowych funkcjonalności z systemu Sylabus do USOS.
Wymagania:
- wykształcenie informatyczne, co najmniej średnie (technik - informatyk) potwierdzone dyplomem ukończenia szkoły/studiów,
- potwierdzona znajomość relacyjnych baz danych, w tym języka SQL (suplement dyplomu, zrealizowane projekty, certyfikaty, świadectwa szkoleń itp.),
- znajomość zasad funkcjonowania systemów informatycznych w środowisku uczelni wyższej,
- 2-letnie doświadczenie w pracy z systemem USOS,
- potwierdzona znajomość języków programowania: PHP, Javascript (suplement dyplomu, zrealizowane projekty, certyfikaty, świadectwa szkoleń itp.),
- doświadczenie w pracy w administracji uczelni,
- duże zdolności organizacyjne, systematyczność, samodzielność, kreatywność,
- twórcza postawa, inicjatywa w działaniu,
- dobra znajomość języka angielskiego,
- odporność na stres i pracę pod presją czasu,
- zaangażowanie, umiejętność pracy w zespole, życzliwość,
- dyspozycyjność.
Oferujemy:
- pracę bogatą w wyzwania i samodzielne działania,
- pracę w życzliwym zespole i koleżeńską atmosferę,
- możliwość podnoszenia kompetencji i szkolenia.
- stabilne warunki zatrudnienia,
- umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
- pakiet świadczeń dodatkowych:
- karta Multisport,
- ubezpieczenie grupowe,
- dofinansowanie do wczasów,
- 13-sta pensja.
Zgłoszenie powinno zawierać:
Proces rekrutacji składa się z dwóch etapów:
- pierwszy – selekcja wstępna zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu,
- drugi – rozmowa kwalifikacyjna.
Czekamy na Państwa zgłoszenia do 12 czerwca 2022 r.
Dokumenty należy przesłać pocztą elektroniczną w jednym pliku PDF,
z dopiskiem w tytule maila: Praca na stanowisku informatyka w Centrum Spraw Studenckich
Oferty prosimy kierować na adres e-mail: cv@upwr.edu.pl
Zastrzegamy możliwość wcześniejszego zakończenia procesu rekrutacji.
Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Jednocześnie zastrzegamy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty.
Klauzula informacyjna dla kandydatów na pracowników biorących udział w procesie rekrutacji znajduje się na stronie internetowej Uczelni pod adresem https://bip.upwr.edu.pl/ogloszenia/praca-na-upwr.
Uczelnia respektuje politykę równowagi płci oraz dopuszczenie odstępstw od porządku chronologicznego w życiorysie – w celu umożliwienia kandydatom/kandydatkom podążającym wielowymiarową ścieżką kariery – składanie życiorysów wspartych dowodami, które odzwierciedlają reprezentatywną gamę osiągnięć i kwalifikacji mających znaczenie
w kontekście stanowiska, o które się ubiegają.