Rektor
Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
ogłasza nabór na stanowisko
Asystenta prorektora ds. umiędzynarodowienia
Główne zadania:
- kompleksowa obsługa administracyjna i organizacyjna sekretariatu prorektora ds. umiędzynarodowienia w języku polskim i angielskim, w tym m.in.:
- prowadzenie terminarza, organizacja oraz obsługa spotkań i komisji;
- organizacja i rozliczanie wyjazdów służbowych;
- koordynowanie obiegu dokumentacji i bieżących spraw kierowanych do prorektora;
- zaopatrzenie/zamówienia na materiały biurowe;
- archiwizacja dokumentów i korespondencji;
- wsparcie prorektora w sytuacjach wymagających nagłej interwencji (dyspozycyjność czasowa)
- prowadzenie i koordynacja spraw związanych z działalnością prorektora ds. umiędzynarodowienia;
- przygotowywanie analiz i raportów, danych do rankingów, tłumaczeń oraz prezentacji;
- przygotowywanie projektów pism, zarządzeń wewnętrznych, listów gratulacyjnych itp.;
- śledzenie zmian w przepisach prawa, w szczególności dotyczących szkolnictwa wyższego;
- monitoring wydarzeń w Europejskim Obszarze Szkolnictwa Wyższego i na świecie, związanych z projektami i działalnością organizacji międzynarodowych, których UPWr jest członkiem;
- monitoring działań wynikających ze społecznej odpowiedzialności uczelni w obszarze umiędzynarodowienia,
- zapewnienie prawidłowego przepływu informacji pomiędzy prorektorem a innymi jednostkami organizacyjnymi;
- wsparcie Działu Współpracy z Zagranicą w przygotowaniu i organizacji wizyt gości zagranicznych
Wymagania:
- wykształcenie wyższe;
- min. 3 lata doświadczenia na stanowisku administracyjnym;
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie;
- umiejętność wypowiadania się i posługiwania polszczyzną na wysokim poziomie;
- umiejętność czytania urzędowych tekstów ze rozumieniem;
- wysoka kultura osobista oraz zdolności organizacyjne;
- „lekkie pióro” - umiejętność przygotowywania dokumentów prawnych, pism, sprawozdań itp.,
- duże zdolności organizacyjne, systematyczność, samodzielność, kreatywność,
- odporność na stres i pracę pod presją czasu;
- komunikatywność i wysoka kultura osobista;
- dyspozycyjność;
Dodatkowym atutem będą:
- doświadczenie w pracy w instytucjach nauki lub administracji państwowej;
- znajomość instytucji i organizacji Unii Europejskiej;
- znajomość programów UE dla uczelni;
- znajomość drugiego języka obcego na poziomie komunikacyjnym w mowie i w piśmie;
- znajomość zaawansowanych funkcji arkusza kalkulacyjnego Excel.
Oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w wymiarze całego etatu;
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji;
- dodatkowe wynagrodzenie roczne;
- dofinansowanie do wypoczynku letniego i zimowego;
- szkolenia zawodowe;
- karta Multisport.
Zgłoszenie powinno zawierać:
Zgłoszenia prosimy kierować na adres e-mail: cv@upwr.edu.pl z dopiskiem w tytule „Asystent prorektora ds. umiędzynarodowienia”
Termin składania dokumentów: 31.05.2022 roku
Zastrzegamy sobie możliwość wcześniejszego zakończenia procesu rekrutacji i informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Klauzula informacyjna dla kandydatów na pracowników biorących udział w procesie rekrutacji znajduje się na stronie internetowej Uczelni pod adresem https://bip.upwr.edu.pl/ogloszenia/praca-na-upwr.
Uczelnia respektuje politykę równowagi płci oraz dopuszczenie odstępstw od porządku chronologicznego w życiorysie – w celu umożliwienia kandydatom/kandydatkom podążającym wielowymiarową ścieżką kariery – składanie życiorysów wspartych dowodami, które odzwierciedlają reprezentatywną gamę osiągnięć i kwalifikacji mających znaczenie w kontekście stanowiska, o które się ubiegają.