Pozostałe oferty pracy

Asystent Prorektora ds. umiędzynarodowienia

Termin składania dokumentów: 31.05.2022 roku

Rektor

Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu

ogłasza nabór na stanowisko

Asystenta prorektora ds. umiędzynarodowienia


Główne zadania:

  • kompleksowa obsługa administracyjna i organizacyjna sekretariatu prorektora ds. umiędzynarodowienia w języku polskim i angielskim, w tym m.in.:
  • prowadzenie terminarza, organizacja oraz obsługa spotkań i komisji;
  • organizacja i rozliczanie wyjazdów służbowych;
  • koordynowanie obiegu dokumentacji i bieżących spraw kierowanych do prorektora;
  • zaopatrzenie/zamówienia na materiały biurowe;
  • archiwizacja dokumentów i korespondencji;
  • wsparcie prorektora w sytuacjach wymagających nagłej interwencji (dyspozycyjność czasowa)
  • prowadzenie i koordynacja spraw związanych z działalnością prorektora ds. umiędzynarodowienia;
  • przygotowywanie analiz i raportów, danych do rankingów, tłumaczeń oraz prezentacji;
  • przygotowywanie projektów pism, zarządzeń wewnętrznych, listów gratulacyjnych itp.;
  • śledzenie zmian w przepisach prawa, w szczególności dotyczących szkolnictwa wyższego;
  • monitoring wydarzeń w  Europejskim Obszarze Szkolnictwa Wyższego  i na świecie,  związanych z projektami  i działalnością organizacji międzynarodowych,  których UPWr jest członkiem;
  • monitoring działań wynikających ze społecznej odpowiedzialności uczelni w obszarze umiędzynarodowienia,
  • zapewnienie prawidłowego przepływu informacji pomiędzy prorektorem a innymi jednostkami organizacyjnymi; 
  • wsparcie Działu Współpracy z Zagranicą w przygotowaniu i organizacji  wizyt gości zagranicznych 

 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe;
  • min. 3 lata doświadczenia na stanowisku administracyjnym;
  • biegła znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie;
  • umiejętność wypowiadania się i posługiwania polszczyzną na wysokim poziomie;
  • umiejętność czytania urzędowych tekstów ze rozumieniem;
  • wysoka kultura osobista oraz zdolności organizacyjne;
  • „lekkie pióro” - umiejętność przygotowywania dokumentów prawnych, pism, sprawozdań itp.,
  • duże zdolności organizacyjne, systematyczność, samodzielność, kreatywność,
  • odporność na stres i pracę pod presją czasu; 
  • komunikatywność i wysoka kultura osobista;
  • dyspozycyjność;

Dodatkowym atutem będą:

  • doświadczenie w pracy w instytucjach nauki lub administracji państwowej;
  • znajomość instytucji i organizacji Unii Europejskiej;
  • znajomość programów UE dla uczelni;
  • znajomość drugiego języka obcego na poziomie komunikacyjnym w mowie i w piśmie;
  • znajomość zaawansowanych funkcji arkusza kalkulacyjnego Excel.

 

Oferujemy:

  • stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w wymiarze całego etatu;
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne;
  • dofinansowanie do wypoczynku letniego i zimowego;
  • szkolenia zawodowe;
  • karta Multisport.

Zgłoszenie powinno zawierać:

  • CV;
  • list motywacyjny

 

Zgłoszenia prosimy kierować na adres e-mail:  cv@upwr.edu.pl z dopiskiem w tytule „Asystent prorektora ds. umiędzynarodowienia”

 

Termin składania dokumentów: 31.05.2022 roku

 

Zastrzegamy sobie możliwość wcześniejszego zakończenia procesu rekrutacji i informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

 

Klauzula informacyjna dla kandydatów na pracowników biorących udział w procesie rekrutacji znajduje się na stronie internetowej Uczelni pod adresem https://bip.upwr.edu.pl/ogloszenia/praca-na-upwr.

Uczelnia respektuje politykę równowagi płci oraz dopuszczenie odstępstw od porządku chronologicznego w życiorysie – w celu umożliwienia kandydatom/kandydatkom podążającym wielowymiarową ścieżką kariery – składanie życiorysów wspartych dowodami, które odzwierciedlają reprezentatywną gamę osiągnięć i kwalifikacji mających znaczenie w kontekście stanowiska, o które się ubiegają.





Historia wersji
Wytworzył: Jarosław Bosy
Data wytworzenia: 18-05-2022
Opublikowane przez: Joanna Ciapała
Data publikacji: 18-05-2022 10:00
Ostatnio zaktualizował: Joanna Ciapała
Data ostatniej aktualizacji: 18-05-2022 10:12