Rektor
Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
ogłasza nabór na stanowisko asystent prorektora ds. studenckich i edukacji
w Centrum Spraw Studenckich
Główne zadania i obowiązki:
- przygotowywanie analiz, danych do rankingów, listów gratulacyjnych, prezentacji, wystąpień, raportów, w tym z wykorzystaniem USOS, Sylabus i innych systemów wykorzystywanych do obsługi studentów i procesu dydaktycznego,
- przygotowywanie i organizowanie spotkań, konferencji, seminariów, warsztatów
w zakresie obszaru działań prorektora,
- działalność informacyjna związana z obszarem działania prorektora,
- wykonywanie bieżących zadań zleconych przez prorektora i przełożonego,
- wspieranie i koordynacja działań prorektora w zakresie bieżących zadań,
- nadzór nad obiegiem i prowadzenie korespondencji prorektora, sporządzanie notatek, pism przewodnich,
- obsługa korespondencji, rozliczanie faktur i rachunków wewnętrznych, sporządzanie wniosków i umów cywilnoprawnych oraz obsługa rachunków do nich w EOD,
- organizowanie konferencji spotkań i wyjazdów podróży służbowych,
- organizowanie i nadzorowanie przepływu informacji pomiędzy jednostkami w obrębie pionu prorektora,
- przygotowywanie posiedzeń i koordynowanie prac komisji podległych prorektorowi,
- utrzymywanie kontaktów z innymi jednostkami uczelni, samorządem studenckim i podmiotami zewnętrznymi, w tym zagranicznymi,
- obsługa poczty elektronicznej i kalendarza prorektora,
- zaopatrzenie/zamówienia na materiały biurowe na potrzeby prorektora,
- koordynowanie i przygotowanie zbiorcze dokumentacji konkursów dla studentów
i absolwentów (np. Najlepszy dyplom roku, Sapere aude, Wrocławska Magnolia, Młode Talenty, Student-Wynalazca i inne),
- archiwizacja dokumentów i korespondencji prorektora,
- wsparcie obsługi Wiodących Zespołów Dydaktycznych (WZD) w zakresie kompetencji prorektora,
- wsparcie obsługi senackich i rektorskich komisji według kompetencji prorektora,
- wsparcie przygotowania, realizacji i rozliczania projektów dydaktycznych, w tym międzynarodowych, w zakresie kompetencji prorektora,
- pomoc w przygotowaniu Inauguracji roku akademickiego, imprez studenckich, organizowanych przez SKN, grupy twórcze i inne organizacje studenckie działające
w UPWr, w zakresie kompetencji prorektora,
- pomoc w przygotowywaniu i redagowaniu wewnętrznych aktów normatywnych
w zakresie kompetencji prorektora.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe,
- doświadczenie w pracy w administracji uczelni,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office i urządzeń biurowych,
- lekkie pióro, umiejętność przygotowywania dokumentów prawnych, pism, sprawozdań, raportów, prezentacji itp.,
- duże zdolności organizacyjne, systematyczność, samodzielność, kreatywność,
- twórcza postawa, inicjatywa w działaniu,
- dobra znajomość języka angielskiego,
- odporność na stres i pracę pod presją czasu,
- zaangażowanie, umiejętność pracy w zespole, życzliwość,
- dyspozycyjność.
Oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w wymiarze całego etatu,
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne,
- dofinansowanie do wypoczynku letniego i zimowego,
- szkolenia zawodowe,
- karta Multisport.
CV należy składać na adres email: cv@upwr.edu.pl z dopiskiem w tytule maila „Asystent Prorektora".
Termin składania ofert: 14.04.2022 roku
Zastrzegamy sobie możliwość wcześniejszego zakończenia procesu rekrutacji i informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Klauzula informacyjna dla kandydatów na pracowników biorących udział w procesie rekrutacji znajduje się na stronie internetowej Uczelni pod adresem https://bip.upwr.edu.pl/ogloszenia/praca-na-upwr.
Uczelnia respektuje politykę równowagi płci oraz dopuszczenie odstępstw od porządku chronologicznego w życiorysie – w celu umożliwienia kandydatom/kandydatkom podążającym wielowymiarową ścieżką kariery – składanie życiorysów wspartych dowodami, które odzwierciedlają reprezentatywną gamę osiągnięć i kwalifikacji mających znaczenie w kontekście stanowiska, o które się ubiegają.