Pozostałe oferty pracy

Asystent prorektor ds. umiędzynarodowienia

Termin składania dokumentów: 10.06.2021 roku

Rektor

Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu

ogłasza nabór na stanowisko

asystenta prorektora ds. umiędzynarodowienia


Zadania:

 

  • zarządzanie harmonogramem prorektora: organizowanie i monitorowanie spotkań, koordynowanie agendy, organizacja wyjazdów służbowych,
  • przygotowywanie prezentacji, tłumaczeń, raportów z badań i spotkań,
  • zapewnienie prawidłowego przepływu informacji i dokumentów,
  • reprezentowanie prorektor ds. umiędzynarodowienia w kontaktach zewnętrznych i wewnętrznych,
  • koordynowanie bieżących spraw kierowanych do prorektora, w tym współpraca z jednostkami związanymi merytorycznie,
  • prowadzenie sekretariatu prorektora ds. umiędzynarodowienia, w tym terminarza spotkań oraz obsługa funkcyjnego adresu e-mail; prowadzenie korespondencji również w języku angielskim,
  • wsparcie Działu Współpracy z Zagranicą w przygotowaniu i organizacji  wizyt gości zagranicznych z poziomu instytucjonalnego - dbanie o prawidłowy przebieg wizyt zaproszonych przez prorektora gości,
  • administrowanie obiegiem delegacji krajowych i zagranicznych prorektora ds. umiędzynarodowienia oraz pracowników pionu,
  • prowadzenie czynności administracyjnych - w tym obsługa systemu EOD i rozliczanie faktur,
  • pozyskiwanie i przygotowywanie materiałów w zakresie spraw zleconych przez prorektora, w tym raportów i sprawozdań w zakresie umiędzynarodowienia,
  • przygotowywanie listów gratulacyjnych, prezentacji, wystąpień w języku polskim i angielskim,
  • monitoring wydarzeń okołoprojektowych w Unii Europejskiej i w świecie,
  • monitoring działań wynikających ze społecznej odpowiedzialności uczelni w obszarze umiędzynarodowienia,
  • obsługa administracyjna projektów składanych do MEiN bezpośrednio związanych z programami międzynarodowymi,
  • monitorowanie aktualności stanu prawnego dotyczącego przepisów z zakresu szkolnictwa wyższego,
  • wsparcie prorektora w sytuacjach wymagających nagłej interwencji (dyspozycyjność czasowa).

Wymagania obligatoryjne:

  • wykształcenie wyższe,
  • co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy w instytucjach nauki lub administracji państwowej  w tym co najmniej 2 lata na samodzielnych stanowiskach,
  • znajomość technik pracy biurowej w warunkach on-line,
  • potwierdzona znajomość języka angielskiego biegła w mowie i w piśmie,
  • umiejętność czytania urzędowych tekstów ze rozumieniem,
  • wysoka kultura osobista oraz zdolności organizacyjne,
  • umiejętność wypowiadania się i posługiwania polszczyzną na wysokim poziomie,
  • niekaralność.

 

Pożądane:

  • Znajomość instytucji i organizacji Unii Europejskiej,
  • Znajomość programów UE dla uczelni,
  • Znajomość drugiego języka obcego na poziomie komunikacyjnym w mowie i w piśmie,
  • Znajomość arkusza kalkulacyjnego excel.

Zgłoszenie powinno zawierać:

  • CV;
  • list motywacyjny;
  • kopię dyplomu i inne dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań.

 

Konkurs składa się z dwóch etapów:

Pierwszy – selekcja wstępna zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu,

Drugi – rozmowa kwalifikacyjna.

 

Osoby zainteresowane prosimy o kontakt z Działem Kadr i Płac – za pośrednictwem

e-mail: hr@upwr.edu.pl (z dopiskiem w tytule maila: Asystent prorektor ds. umiędzynarodowienia).

Termin składania dokumentów upływa w dniu 10 czerwca 2021 roku.

 

Zastrzegamy sobie możliwość wcześniejszego zakończenia procesu rekrutacji i informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

Uczelnia respektuje politykę równowagi płci oraz dopuszczenie odstępstw od porządku chronologicznego w życiorysie – w celu umożliwienia kandydatom/kandydatkom podążającym wielowymiarową ścieżką kariery – składanie życiorysów wspartych dowodami, które odzwierciedlają reprezentatywną gamę osiągnięć i kwalifikacji mających znaczenie w kontekście stanowiska, o które się ubiegają.

 

 

 


Historia wersji
Wytworzył: Jarosław Bosy
Data wytworzenia: 24-05-2021
Opublikowane przez: Justyna Łochańska
Data publikacji: 25-05-2021 11:00
Ostatnio zaktualizował: Justyna Łochańska
Data ostatniej aktualizacji: 25-05-2021 11:56