Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
ogłasza konkurs otwarty na stanowisko
asystenta operacyjnego
w Centrum Badawczo-Rozwojowym
Główne zadania i obowiązki:
- wsparcie administracyjne i organizacyjne Dyrektora CBR w procesach realizowanych w CBR;
- obsługa administracyjna i organizacyjna projektów realizowanych w Centrum;
- bieżący monitoring postępu finansowego w realizowanych w Centrum projektach, planowanie budżetu nowych projektów i prognozowanie wydatków;
- bieżący monitoring postępu rzeczowego w projektach realizowanych w Centrum (weryfikacja poziomu realizacji wskaźników, monitorowanie ryzyk);
- administracyjna obsługa procesu raportowania w projektach realizowanych w Centrum (kompletowanie danych dostarczanych przez wykonawców projektu, uzupełnianie formularzy raportów), w tym raportowanie do Kierownika Projektu i instytucji pośredniczącej;
- administracyjna obsługa procesu wprowadzania zmian w projektach realizowanych w Centrum, opracowywanie wniosków o wprowadzenie zmian, wykonywanie niezbędnych kalkulacji;
- kompleksowa obsługa procesów zakupowych w realizowanych w Centrum projektach, w tym: stworzenie i modyfikacje planu zamówień, szacowanie wartości zamówień, opracowanie treści zapytania ofertowego, procedowanie zakupów w systemie EOD i Bazie Konkurencyjności zgodnie z wytycznymi projektowymi i regulaminem UPWr, sporządzenie protokołów odbioru;
- dbanie o terminowość realizacji projektu i raportowania;
- wsparcie kierownika projektu w trakcie kontroli zewnętrznych;
- współpraca z członkami zespołu CBR w ramach realizacji przedsięwzięć CBR;
- współpraca z jednostkami kompetencyjnymi (m.in. Dział Kadr i Płac, Centrum Zamówień Publicznych i Zakupów);
- udział w procesie procedowania dokumentów formalno-prawnych związanych z pozyskiwaniem finansowania i kontraktowaniem usług;
- udział w szkoleniach, rozwój kompetencji zawodowych.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe; administracyjne/zarządzanie projektami lub w obszarze: technologia żywności, weterynaria, biotechnologia, rolnictwo, ochrona środowiska, chemia lub w obszarach pokrewnych, inne podobne;
- minimum pięcioletnie doświadczenie w administrowaniu i rozliczaniu projektów badawczych i rozwojowych;
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel;
- znajomość specyfiki funkcjonowania instytucji o charakterze badawczo-rozwojowym;
- znajomość polskiego systemu finansowania nauki oraz głównych polskich programów finansowania;
- znajomość prawa zamówień publicznych oraz specyfiki prowadzenia procesów zakupowych w jednostkach finansów publicznych prowadzących działalność badawczo-rozwojową, umiejętność samodzielnego sporządzania dokumentów i ich poprawnego procedowania we współpracy z odpowiednia jednostka kompetencyjną;
- mile widziana znajomość przepisów ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, Prawo zamówień publicznych, zasada zachowania konkurencyjności;
- mile widziana podstawowa znajomość prawa własności przemysłowej;
- akceptacja dla różnorodności zadań i dynamicznego środowiska;
- samodzielność w zarządzaniu czasem i umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy, w tym pod presją czasu;
- umiejętność współpracy w zespole i komunikatywność;
- kreatywność, zaangażowanie, inicjatywa i samodzielność w działaniu;
- chęć rozwoju zawodowego i dzielenia się wiedzą;
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
Mile widziany certyfikat potwierdzający odbycie szkolenia i zdanie egzaminu z dowolnej metodyki zarządzania projektami.
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- stabilne warunki zatrudnienia;
- zdobycie unikalnego doświadczenia zawodowego;
- szkolenia z zakresu zarządzania projektami;
- poszerzenie wiedzy na temat prawa własności przemysłowej, ochrony wynalazków i transferu wiedzy do gospodarki,
szeroki pakiet socjalny;
- dobrowolne ubezpieczenie grupowe;
- dofinansowanie aktywności sportowej;
- dofinansowanie prywatnej opieki medycznej;
- dodatkowe wynagrodzenie roczne.
CV należy przesłać w na adres email: cv@upwr.edu.pl z dopiskiem w tytule maila: "Asystent operacyjny w CBR".
Termin składania ofert: 15.09.2023 roku.
Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Klauzula informacyjna dla kandydatów na pracowników biorących udział w procesie rekrutacji znajduje się na stronie internetowej Uczelni.
Uczelnia respektuje politykę równowagi płci oraz dopuszczenie odstępstw od porządku chronologicznego w życiorysie – w celu umożliwienia kandydatom/kandydatkom podążającym wielowymiarową ścieżką kariery – składanie życiorysów wspartych dowodami, które odzwierciedlają reprezentatywną gamę osiągnięć i kwalifikacji mających znaczenie w kontekście stanowiska, o które się ubiegają.