Pozostałe oferty pracy

Asystent operacyjny w Centrum Badawczo-Rozwojowym

Termin składania dokumentów: 15.09.2023 roku

Rektor

Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu

ogłasza konkurs otwarty na stanowisko

asystenta operacyjnego

w Centrum Badawczo-Rozwojowym


Główne zadania i obowiązki:

  • wsparcie administracyjne i organizacyjne Dyrektora CBR w procesach realizowanych w CBR;
  • obsługa administracyjna i organizacyjna projektów realizowanych w Centrum;
  • bieżący monitoring postępu finansowego w realizowanych w Centrum projektach, planowanie budżetu nowych projektów i prognozowanie wydatków;
  • bieżący monitoring postępu rzeczowego w projektach realizowanych w Centrum (weryfikacja poziomu realizacji wskaźników, monitorowanie ryzyk);
  • administracyjna obsługa procesu raportowania w projektach realizowanych w Centrum (kompletowanie danych dostarczanych przez wykonawców projektu, uzupełnianie formularzy raportów), w tym raportowanie do Kierownika Projektu i instytucji pośredniczącej;
  • administracyjna obsługa procesu wprowadzania zmian w projektach realizowanych w Centrum, opracowywanie wniosków o wprowadzenie zmian, wykonywanie niezbędnych kalkulacji;
  • kompleksowa obsługa procesów zakupowych w realizowanych w Centrum projektach, w tym: stworzenie i modyfikacje planu zamówień, szacowanie wartości zamówień, opracowanie treści zapytania ofertowego, procedowanie zakupów w systemie EOD i Bazie Konkurencyjności zgodnie z wytycznymi projektowymi i regulaminem UPWr, sporządzenie protokołów odbioru;
  • dbanie o terminowość realizacji projektu i raportowania;
  • wsparcie kierownika projektu w trakcie kontroli zewnętrznych;
  • współpraca z członkami zespołu CBR w ramach realizacji przedsięwzięć CBR;
  • współpraca z jednostkami kompetencyjnymi (m.in. Dział Kadr i Płac, Centrum Zamówień Publicznych i Zakupów);
  • udział w procesie procedowania dokumentów formalno-prawnych związanych z pozyskiwaniem finansowania i kontraktowaniem usług;
  • udział w szkoleniach, rozwój kompetencji zawodowych.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe; administracyjne/zarządzanie projektami lub w obszarze: technologia żywności, weterynaria, biotechnologia, rolnictwo, ochrona środowiska, chemia lub w obszarach pokrewnych, inne podobne;
  • minimum pięcioletnie doświadczenie w administrowaniu i rozliczaniu projektów badawczych i rozwojowych;
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel;
  • znajomość specyfiki funkcjonowania instytucji o charakterze badawczo-rozwojowym;
  • znajomość polskiego systemu finansowania nauki oraz głównych polskich programów finansowania;
  • znajomość prawa zamówień publicznych oraz specyfiki prowadzenia procesów zakupowych w jednostkach finansów publicznych prowadzących działalność badawczo-rozwojową, umiejętność samodzielnego sporządzania dokumentów i ich poprawnego procedowania we współpracy z odpowiednia jednostka kompetencyjną;
  • mile widziana znajomość przepisów ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, Prawo zamówień publicznych, zasada zachowania konkurencyjności;
  • mile widziana podstawowa znajomość prawa własności przemysłowej;
  • akceptacja dla różnorodności zadań i dynamicznego środowiska;
  • samodzielność w zarządzaniu czasem i umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy, w tym pod presją czasu;
  • umiejętność współpracy w zespole i komunikatywność;
  • kreatywność, zaangażowanie, inicjatywa i samodzielność w działaniu;
  • chęć rozwoju zawodowego i dzielenia się wiedzą;
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.

Mile widziany certyfikat potwierdzający odbycie szkolenia i zdanie egzaminu z dowolnej metodyki zarządzania projektami.

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • stabilne warunki zatrudnienia;
  • zdobycie unikalnego doświadczenia zawodowego;
  • szkolenia z zakresu zarządzania projektami;
  • poszerzenie wiedzy na temat prawa własności przemysłowej, ochrony wynalazków i transferu wiedzy do gospodarki,
    szeroki pakiet socjalny;
  • dobrowolne ubezpieczenie grupowe;
  • dofinansowanie aktywności sportowej;
  • dofinansowanie prywatnej opieki medycznej;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne.

CV należy przesłać w na adres email: cv@upwr.edu.pl z dopiskiem w tytule maila: "Asystent operacyjny w CBR".

Termin składania ofert: 15.09.2023 roku.

Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

Klauzula informacyjna dla kandydatów na pracowników biorących udział w procesie rekrutacji znajduje się na stronie internetowej Uczelni.

Uczelnia respektuje politykę równowagi płci oraz dopuszczenie odstępstw od porządku chronologicznego w życiorysie – w celu umożliwienia kandydatom/kandydatkom podążającym wielowymiarową ścieżką kariery – składanie życiorysów wspartych dowodami, które odzwierciedlają reprezentatywną gamę osiągnięć i kwalifikacji mających znaczenie w kontekście stanowiska, o które się ubiegają.


Historia wersji
Wytworzył: Jarosław Bosy
Data wytworzenia: 16-08-2023
Opublikowane przez: Katarzyna Kruszyńska-Kasprzak
Data publikacji: 16-08-2023 11:00
Ostatnio zaktualizował: Katarzyna Kruszyńska-Kasprzak
Data ostatniej aktualizacji: 16-08-2023 11:47