Pozostałe oferty pracy

Archiwista/Koordynator ds. czynności kancelaryjnych

Termin składania dokumentów: 15.05.2023 roku

Rektor

Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu

ogłasza nabór na stanowisko

archiwisty/koordynatora ds. czynności kancelaryjnych

w Archiwum 


Główne zadania i obowiązki:

  • koordynowanie i nadzorowanie prawidłowości stosowania zasad obiegu dokumentów uczelnianych;
  • bieżący nadzór nad prawidłowością wykonywania czynności kancelaryjnych w szczególności w zakresie doboru klas z jednolitego rzeczowego wykazu akt, właściwego zakładania i prowadzenia akt spraw, nadawania znaku sprawy, oraz prowadzenie instruktaży w tym zakresie;
  • udział w projektowaniu i wdrażaniu rozwiązań informatycznych oraz nadzorowanie prawidłowości funkcjonowania organizacji systemów elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD);
  • udział w tworzeniu normatywów kancelaryjno-archiwalnych obowiązujących na Uczelni;
  • udział w komisji do dokonania oceny i wydzielenia dokumentacji niearchiwalnej przeznaczonej do brakowania;
  • udzielanie konsultacji oraz opracowywanie ekspertyz w zakresie postępowania z dokumentacją  przed-archiwalną i archiwalną;
  • przeprowadzanie wizytacji w jednostkach w celu weryfikacji poprawności prowadzonej dokumentacji;
  • szkolenie pracowników już zatrudnionych oraz nowo przyjętych w zakresie prawidłowego postępowania z dokumentacją;
  • stały kontakt z przełożonym w sprawach doskonalenia i usprawniania wykonywania czynności kancelaryjnych.

Wymagania:

  • kurs kancelaryjno-archiwalny I i II stopnia;
  • znajomość przepisów kancelaryjno-archiwalnych;
  • znajomość aktów prawnych regulujących postępowanie z dokumentacją (w tym elektroniczną);
  • umiejętności komunikacyjne;
  • umiejętność samodzielnej organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów;
  • otwartość i gotowość do ciągłego pogłębiania wiedzy;

Mile widziane:

  • wykształcenie kierunkowe (technik archiwista lub absolwent historii ze specjalizacją archiwistyki);
  • doświadczenie w pracy w archiwum zakładowym lub podobnym stanowisku;
  • doświadczenie w organizacji szkoleń;
  • doświadczenie we wdrażaniu systemu EZD.

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • stabilne warunki zatrudnienia;
  • zdobycie unikalnego doświadczenia zawodowego;
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji;
  • szkolenia zawodowe;
  • szeroki pakiet socjalny;
  • dobrowolne ubezpieczenie grupowe;
  • dofinansowanie aktywności sportowej;
  • dofinansowanie prywatnej opieki medycznej;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne.

CV należy składać na adres email: cv@upwr.edu.pl z dopiskiem w tytule maila: "Archiwista".

Termin składania dokumentów: 15.05.2023 roku

Zastrzegamy sobie możliwość wcześniejszego zakończenia procesu rekrutacji i informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

Klauzula informacyjna dla kandydatów na pracowników biorących udział w procesie rekrutacji znajduje się na stronie internetowej Uczelni.

Uczelnia respektuje politykę równowagi płci oraz dopuszczenie odstępstw od porządku chronologicznego w życiorysie – w celu umożliwienia kandydatom/kandydatkom podążającym wielowymiarową ścieżką kariery – składanie życiorysów wspartych dowodami, które odzwierciedlają reprezentatywną gamę osiągnięć i kwalifikacji mających znaczenie w kontekście stanowiska, o które się ubiegają.


Historia wersji
Wytworzył: Jarosław Bosy
Data wytworzenia: 14-04-2023
Opublikowane przez: Katarzyna Kruszyńska-Kasprzak
Data publikacji: 14-04-2023 11:00
Ostatnio zaktualizował: Katarzyna Kruszyńska-Kasprzak
Data ostatniej aktualizacji: 14-04-2023 11:18