Pozostałe oferty pracy

Archiwista

Termin składania dokumentów: 12.04.2021 r.

Rektor

Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu

ogłasza konkurs otwarty

na pracownika Archiwum


Zakres zadań na stanowisku:

  • współpraca z jednostkami organizacyjnymi UPWr w zakresie prawidłowego przygotowania dokumentacji przekazywanej do archiwum zakładowego;
  • współpraca z Archiwum Państwowym we Wrocławiu;
  • nadzór nad aktami prawnymi wewnętrznymi regulującymi pracę kancelaryjno-archiwalną;
  • bieżąca redakcja instrukcji kancelaryjnej, JRWA oraz instrukcji archiwalnej;
  • sprawdzanie dokumentacji przygotowanej do przekazania do Archiwum pod względem właściwej klasyfikacji rzeczowej i kwalifikacji archiwalnej oraz poprawnego opisu teczek aktowych w oparciu o obowiązujące w uczelni normatywy kancelaryjno-archiwalne;
  • przyjmowanie dokumentacji z poszczególnych jednostek organizacyjnych;
  • prowadzenie ewidencji dokumentacji i czynności realizowanych w Archiwum w ramach obowiązujących procedur;
  • udostępnianie dokumentacji;
  • wydzielanie do brakowania dokumentacji niearchiwalnej, dla której minął okres obowiązkowego przechowywania i przygotowywanie stosownych w tym zakresie spisów dokumentacji i protokołów brakowania;
  • bieżąca kontrola terminowości i zwrotu wypożyczonej dokumentacji;
  • zaangażowanie w działania prowadzące do wprowadzenia EZD (w szczególności w e-archiwum);
  • obsługa korespondencji przychodzącej skierowanej do Archiwum.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe, spec. archiwistyka/zarządzanie dokumentacją/informatyka biurowa;
  • dwuletnie doświadczenie w pracy w obszarze archiwalnym;
  • znajomość:

- ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;

- rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 20 października 2015 r. w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej (Dz. U. z 2015 r. poz. 1743 z późn. zm.); 

  • biegła obsługa pakietu Microsoft Office;
  • mile widziane ukończenie kursów archiwalnych I i II st.;
  • dodatkowo: samodzielność, skrupulatność, dokładność i rzetelność.

Zgłoszenie powinno zawierać:

  • CV;
  • list motywacyjny;
  • kopię dyplomu i inne dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań.

Zgłoszenia prosimy kierować na adres e-mail: hr@upwr.edu.pl (z dopiskiem w tytule maila: "Praca w Archiwum")

Termin składania ofert upływa z dniem: 12.04.2021 r.

Osoby zainteresowane naborem prosi się również o umieszczenie poniższej klauzuli w CV:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Klauzula informacyjna dla kandydatów na pracowników biorących udział w procesie rekrutacji znajduje się na stronie internetowej Uczelni pod adresem https://bip.upwr.edu.pl/ogloszenia/praca-na-upwr.

Uczelnia respektuje politykę równowagi płci oraz dopuszczenie odstępstw od porządku chronologicznego w życiorysie – w celu umożliwienia kandydatom/kandydatkom podążającym wielowymiarową ścieżką kariery – składanie życiorysów wspartych dowodami, które odzwierciedlają reprezentatywną gamę osiągnięć i kwalifikacji mających znaczenie w kontekście stanowiska, o które się ubiegają.



Historia wersji
Wytworzył: Jarosław Bosy
Data wytworzenia: 01-04-2021
Opublikowane przez: Justyna Łochańska
Data publikacji: 01-04-2021 11:00
Ostatnio zaktualizował: Justyna Łochańska
Data ostatniej aktualizacji: 01-04-2021 11:12