Pozostałe oferty pracy

Administrator IT

Termin składania dokumentów: 23.07.2021 roku

Rektor

Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu

ogłasza nabór

 na stanowisko Administratora IT


 

Zakres wykonywanych czynności:

 

- administracja zintegrowanymi systemami informatycznymi i siecią komputerową systemu informacyjno-bibliotecznego m.in.: OMEGA-PSIR, ALEPH, HAN,

- działania w zakresie implementacji nowych rozwiązań dla obszaru IT systemu informacyjno-bibliotecznego np. prace w zakresie integracji lub wymiany danych między systemami,

- administracja stroną internetową systemu informacyjno-bibliotecznego,

- monitorowanie i rozwiązywanie problemów w infrastrukturze IT,

- tworzenie statystyk z systemów i baz danych systemu informacyjno-bibliotecznego,

- instalacja i serwis sprzętu komputerowego i oprogramowania,

- prowadzenie wewnętrznych szkoleń w zakresie obsługi programów informatycznych.

 

Wymagania:

 

- wykształcenie kierunkowe informatyczne,

- znajomość: Java, JavaScript, XHTML/HTML, CSS, MongoDB, SQL oraz umiejętność pracy z bazami danych,

- doświadczenie w zakresie zarządzania sieciami komputerowymi,

- znajomość bezpieczeństwa sieci teleinformatycznych,

- bardzo dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na płynną pracę z dokumentacją techniczną,

- umiejętności analityczne,

- komunikatywność.

 

 

Mile widziane:

 

- znajomość kilku z następujących: Python, Solr, JIRA, Oracle, Apache,

- znajomość stylu REST,

- znajomość projektowania stron internetowych oraz publikowania na stronach,

- znajomość ogólnych zagadnień z zakresu zintegrowanych systemów, informacyjno-bibliotecznych oraz formatu MARC,

- mile widziana znajomość systemu KOHA.

 

Oferujemy:

 

- pracę w młodym, energicznym zespole i przyjaznej atmosferze,

- pracę na pełen etat oraz umowę o pracę,

- stałe godziny pracy,

- dodatkowe wynagrodzenie roczne,

- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji,
- dofinansowanie do karty Multisport,
- dofinansowanie do wypoczynku.

 

Wymagane dokumenty:

 

- CV,

- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie

- kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje oraz doświadczenie zawodowe

 

Termin składania aplikacji upływa 23.07.2021 roku

Prosimy o przesyłanie kompletu dokumentów na adres mailowy sekretariat.bg@upwr.edu.pl

Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

 

 


Historia wersji
Wytworzył: Jarosław Bosy
Data wytworzenia: 29-06-2021
Opublikowane przez: Justyna Łochańska
Data publikacji: 30-06-2021 16:00
Ostatnio zaktualizował: Anna Suska
Data ostatniej aktualizacji: 08-07-2021 08:25