Konkursy na stanowiska nauczycieli akademickich

Konkurs otwarty na stanowisko asystenta w grupie pracowników dydaktycznych do przedmiotu "Przedsiębiorczość akademicka" oraz "Innowacje" na czas określony w wymiarze 1/1 etatu

KONKURS ROZSTRZYGNIĘTY

Rektor

Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
ogłasza konkurs otwarty na stanowisko

asystenta w grupie pracowników dydaktycznych

do przedmiotu "Przedsiębiorczość akademicka" oraz "Innowacje"
w Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu
na czas określony w wymiarze 1/1 etatu

 

Stanowisko finansowane jest z Projektu POWR 03.05.00-IP.08-00-REG/18 o tytule „Zrównoważony Rozwój uczelni w celu realizacji programu Dolny Śląsk. Zielona Dolina Żywności i Zdrowia na rzecz Rozwoju Regionalnego".


 

Kryteria kwalifikacyjne:

Do konkursu mogą przystąpić osoby, które spełniają warunki określone w art. 113 ustawy z dnia 20 lipca 2018 roku Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. 2018 poz. 1668 z późn. zm.) i w § 62 oraz § 72 ust. 5 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu.

Opis zadań na stanowisku:

  • przygotowanie i prowadzenie zajęć dydaktycznych;
  • podnoszenie kompetencji zawodowych;
  • prace o charakterze organizacyjnym.

Wymagania obligatoryjne:

  • wykształcenie wyższe w zakresie nauk inżynieryjno - technicznych, rolniczych, przyrodniczych, ścisłych, medycznych lub społecznych (ekonomia i finanse, prawo, gospodarka przestrzenna, gospodarka nieruchomościami, itp.);
  • doświadczenie w prowadzeniu zajęć z przedmiotu, którego treści programowe związane są z przedsiębiorczością, innowacyjnością i kreatywnością lub:
  • doświadczenie praktyczne wynikające z pracy w biznesie (np. transfer wiedzy, realizacja projektów z instytucjami naukowymi, spółki spin-off i startup);
  • dyspozycyjność i gotowość do pracy na studiach stacjonarnych i niestacjonarnych wszystkich stopni na różnych kierunkach UPWr;
  • łączne zaangażowanie zawodowe pracownika, w ramach stosunku pracy, którego dotyczy niniejsze postępowanie konkursowe oraz z innych źródeł, także w ramach prowadzonej działalności gospodarczej, nie przekroczy 276 godzin miesięcznie.

Dodatkowym atutem będzie:

  • doświadczenie w zarządzaniu przedsiębiorstwem;
  • doświadczenie w patentowaniu nowych rozwiązań i technologii oraz w ich komercjalizacji;
  • dorobek naukowy w zakresie rozwoju przedsiębiorczości i/lub innowacyjności udokumentowany publikacjami ogłoszonymi w czasopismach naukowych lub na konferencjach naukowych;
  • doświadczenie w pracy w instytucjach wspierających przedsiębiorczość i innowacje (agencje międzynarodowe lub krajowe, klastry technologiczne, parki technologiczne, inkubatory przedsiębiorczości, fundusze inwestycyjne itp.) jako mentor, ekspert, członek komitetu inwestycyjnego lub równorzędne;
  • doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, coachingu, mentoringu dla kadry zarządzającej przedsiębiorstwami lub wspierającej innowacyjność;
  • znajomość zasad systemu kształcenia opartego na Polskiej Ramie Kwalifikacji oraz umiejętność opracowywania kart przedmiotów;
  • doświadczenie w prowadzeniu zajęć z wykorzystaniem platformy e-learningowej;
  • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym prowadzenie zajęć ze studentami studiów anglojęzycznych.

Oferujemy:

  • zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy, na czas określony;
  • wynagrodzenie, które będzie składało się z wynagrodzenia zasadniczego, dodatku stażowego oraz systemu motywacyjnego;
  • możliwość rozwoju zawodowego;
  • atrakcyjne naukowo/dydaktycznie środowisko pracy;
  • atrakcyjny pakiet benefitów: „wczasy pod gruszą”, „trzynasta pensja”, dofinansowanie aktywności sportowej itp.

Wymagane dokumenty aplikacyjne:

  1. Dokumenty aplikacyjne należy przesyłać na adres: hr@upwr.edu.pl w terminie do dnia 18.01.2023 r. z dopiskiem w tytule maila: „asystent dyd. w SJOiNHS”.

  2. Dokumenty powinny zawierać:
  • informacje, o których mowa w art. 22¹ § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.), tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia.
  1. Zawarcie informacji:
  • Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z  przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że:
  • administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, ul. Norwida 25, 50-375 Wrocław;
  • kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy za pośrednictwem adresu mailowego: iod@upwr.edu.pl;
  • podane przez Państwa dane będą przetwarzane w celu realizacji toczącego się procesu rekrutacyjnego;
  • zebrane w procesie rekrutacyjnym dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych;
  • Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej;
  • Państwa dane zgromadzone w procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż jest to niezbędne dla realizacji procesu rekrutacyjnego.
  • Przysługuje Państwu prawo:
  • dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia; wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu;
  • żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych w przypadkach określonych w art. 18 przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych;
  • do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
  • do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (lub innego organu nadzorczego, który będzie właściwy do rozpatrzenia skargi) na niezgodne z prawem przetwarzanie danych osobowych przez Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, przy czym prawo wniesienia skargi dotyczy wyłącznie zgodności z prawem przetwarzania danych osobowych, nie dotyczy zaś przebiegu procesu rekrutacji;
  • w trakcie przetwarzania danych na potrzeby rekrutacji prowadzonej przez Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu nie dochodzi do wyłącznie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, żadne decyzje dotyczące przyjęcia kandydata do pracy nie zapadają wyłącznie automatycznie oraz nie buduje się żadnych profili kandydatów;
  • podane przez Państwa dane zawarte w dokumentach rekrutacyjnych nie są obowiązkowe, jednak są warunkiem koniecznym do uczestniczenia w naborze na wolne stanowisko pracy w Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu.

  1. Odpowiemy na oferty kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne.

  2. Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Ministerstwa Edukacji i Nauki.

  3. Uczelnia respektuje politykę równowagi płci oraz dopuszczenie odstępstw od porządku chronologicznego w życiorysie – w celu umożliwienia kandydatom/kandydatkom podążającym wielowymiarową ścieżką kariery – składanie życiorysów wspartych dowodami, które odzwierciedlają reprezentatywną gamę osiągnięć i kwalifikacji mających znaczenie w kontekście stanowiska, o które się ubiegają.

Pliki do pobrania


Historia wersji
Wytworzył: Jarosław Bosy
Data wytworzenia: 19-12-2022
Opublikowane przez: Katarzyna Osińska
Data publikacji: 19-12-2022 11:00
Ostatnio zaktualizował: Barbara Kulińska
Data ostatniej aktualizacji: 03-02-2023 11:14